Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 17 mai 2013

Instrumente Mortale - Ceva ce nu vom vedea niciodata

     Cu siguranta nu vom vedea asa ceva in Instrumente Mortale :)) ci doar in mintea mea.

      Jamie Campbell Bower as Jace

    Lily Collins as Clary

  Evan Peters as Sebastian


                                                                                                                                  


    Jace isi sterse sudoarea de pe fata cu-n prosp ce i-l arunca Clary.

    -Devi din ce in ce mai buna.Tine-o tot asa,si-ai sa ma depasesti.

    Clary chicoti,apucandu-l de gulerul tricoului.

    -Nimeni nu-i mai bun ca tine.

    El ii zambi,frecandu-si buzele de-ale ei.

    -Te iubesc!

    -Si eu!Ii cuprinse fata in maini,sarutandu-l.El o apuca de talie,lipind-o de perete,apoi degetele ii urcau pe abdomenul ei plat,trimitandu-i mii de fiori prin tot corpul.

    -Asa va antrenati voi?Vocea venea din cealalta parte a camerei,unde Sebastian statea sprijinit de tocul usii,cu bratele la piept,avand pe buze un zambet rautacios.

    Jace isi dadu ochii peste cap,dezlipindu-se de roscata,pe cand Clary prefera sa-si ignore fratele,apucandu-l pe iubitul ei de incheietura si tragandu-l dupa ea.

    -Nu stiam ca sunt si invizibil,pe langa faptul ca's sexy de cad stelele,chicoti blondul,cand cei doi trecura pe langa el.

    -Eu sunt atat de sexy,incat cad ingerii din cer pentru a-mi admira frumusetea.Jace ii facu cu ochiul,zambind mandru.

    -Puteti sa terminati cu chestia asta?facu Clary,dandu-i drumul incheieturii lui Jace,in timp ce se intoarse cu fata spre Sebastian.N-ai nimic de facut,Jonathan?

    Sebastian se uncrunta,lasandu-si bratele sa-i cada pe langa corp,inaintand spre sora lui.

    -E Sebastian,surioara.

    -Ba e Jonathan.Sebastian e mort.Din cauza ta.

    Zambetul de mai devreme i se sterse.Ofta.

    -Am plecat de aici.Trecu pe langa ei,simtindu-i-se furia in glas,si chiar si-n mers.

    -Clary!

    -Ce?!facu ea,cand fratele ei disparu in dormitorul lui.

    -De ce esti asa?

    -Cum?Am zis adevarul.

    -Stiu,insa acum lucrurile sunt diferite.S-a schimbat.

    -Nu-mi pasa.

    -Ce se intampla?De ce Sebas isi face bagajele?Valentine isi facu aparitia,avand fata murdara de faina - la fel si tricoul bleumarin.

    Jace ii arunca o Clarissei o privire de genu' Sa te vad acum!, iar ea doar scoase limba la el,facandu-l sa rada.

    -E suparacios,se planse ea,bosumflandu-se.Se enerveaza din orice!

    -Ia zis ca-l cheama Jonathan,ci nu Sebastian.Jace,bunul samaritean,dezvalui adevarul.Si ca l-a ucis pe adevaratul Sebastian.

    Valentine ofta,ducandu-se sa-si impace fiul.

    -Raule!De ce i-ai zis!?incepu roscata,lovindu-l in umar.Acu' s-a suparat pe mine!

    -Ho,ca nu-i suparat,nebuna mica.O trase spre el,sarutandu-i buzele.

    -Ba e.Si-o sa ma trimita in camera mea.Si n-o sa te mai pot vedea vreo doua zile.Si cu siguranta am sa ma furisez pe fereasta in camera ta,si tata o sa ma prinda - ca de obicei - si-o sa-i zic cat de mult il iubesc,in timp ce-l imbratisez,ca o fiica rasfatata ce sunt.Iar el o sa ofteze,zicandu-mi sa nu se mai intample,lasandu-ma apoi cu tine.Dupa care o sa apara neghiobul de frate'miu,zicandu-i ca prea ma rasfata,si-o sa apara mama,care-i da o palma peste ceafa,in timp ce-mi zambeste complice,ducandu-se apoi spre iubitul ei sot - fost malefic-nebun-maniac - sii sarutandu-l.

    -Dupa care Valentine uita de tot,''rapind-o'' pe Jocelyn in dormitorul lor,ranji Jace.

    -Iar eu,tu si Seb iesim sa ne plimbam pe-afara,stiind ca pentru vreo juma' de noapte,casa va fi inundata de zgomote animalice.Mai ceva c-an jungla.

    -Si incep!tipa Sebastian,facandu-si aparitia cu-un rucsac in spate,in timp ce-i apuca de brate,tarandu-i spre iesire.

    Se oprira intr-un parc,Sebastian scotand din rucsac o patura pe care sa se aseze,si-un pachet de carti.Dupa care se tranti jos,urmat imediat de ceilalti doi.

    -Merge de fiecare data,spuse Jace,intinzandu-se si ducandu-si mainile la cap.

    Noaptea era linistita.Greierii cantau,iar lumina lunii pline ii facea pe toti trei sa para niste ingeri coborati pe Pamant.

    -Bun!striga Clary,scotand doua pachete de chipsuri,una de napolitane,cateva bucati de placinta cu dovleac infasurate intr-o folie,si-un suc la doi litri.Seara de picnic incepe.

    -Da incoace!Sebastian ii smulse napolitanele din mana,infingand mana in punga ca nehalitul.

    Jace rase,luand o bucata de placinta.

    -Nesatulule,mormai roscata,desfacand un pachet de chipsuri.

    Fratele ei se multumi doar sa scoata limba la ea,vazandu-si in continuare de napolitanele lui.In timp ce Clary clatina din cap,intrebandu-se daca ar fi in stare sa goleasca un intreg magazin de dulciuri,cu-n asa apetit.Probabil ca da.

     Dupa ce se indopara cu dulciuri - mai mult Sebastian decat ei - baura aproape toata sticla de suc,realizand c-ar fi trebuit sa mai ia una - cum faceau de fiecare data.

     -Data viitoare n-am sa mai uit,promit,ii asigura blondul cu ochi negri,amestecand cartile.Incepem?

     Clary incuvinta,iar Jace se ridica in capul oaselor.

     Jocul putea incepe,caci seara era abia la inceput.



                                                  The End

              

3 comentarii:

  1. Clar :))
    Ar fi prea ciudat sa vedem asa ceva în Instrumente Mortale.
    Oricum...i-ai facut pe Jace si Clary mai dulci ca ciocolata.
    Si...oh Doamne...cred ca începe sa-mi placa de Valentine.Si...a trecut:))
    Glumesc doar.
    Superb!Abia astept sa vad si altele.Daca chiar ai facut unul cu Elijah si Damon :)) (n-am sa-l uit niciodata pe ala),ce spui sa "tragi" unul si cu Magnus si Alec?Ahh!Ar fi asa dragut.

    Love you,girl!!!:* :* :* :*

    P.S:Pe bune,chiar mi-e dor de Derek si Klaus si Caroline.Când o sa avem urmatorul capitol?Mor de curiozitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ciocolataaaaa :))
      =)) rapid ca o ploaie de vara,ha:))
      Magnus si Alec...hmmm...posibil.

      Pfff...si mie mi-e.Poate reusesc in wekeend-ul asta :)


      Love you too girl!


      Miss Salvatore~Your biggest sister

      Ștergere
  2. OMG!Andreea is baaaaack!!!! Is fucking amazaing!!! <3 <3 <3 :))

    1. Asa-i :)) Deci multumesc ca mi-ai facut cunostinta cu fratioru' meu. :*
    2.Stiu :))
    Doamneeee =))):)) saracu' Valentine daca cadea pe mana ta =))
    Dah...voiam ceva in familie :)) d'aia. Ca altfel aparea si el,si Magnus...etc.
    Da,cel din carte e jegos rau de tot.Pe cand al meu...Pfff,il vreau de amant :))

    Multumesc mult mult mult mult mult de tot sis! Mi-ai facut seara mai frumoasa! Caci...:( Oricum,nu conteaza.
    Te ador,si chiar mi-a fost un dor nebun de comentariile tale <3

    PS: Multumesc!
    Ps2: Foarteeeeee!
    Ps3: nu stiu,vad acu' :))
    Ps4: te iuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubeeeeeeeeeeeeeeesc!
    Ps5: Am hotarat,Sebastian asta-i noul meu amant :))
    Ps6: Zi-i lui fratioru' meu ca-l pupacesc de nu se mai vede,si ca ma doare-n pana mea daca il deranjeaza sau nu ca Sebas e noul meu amant-gagic-iubit-sexy-cu-draci =))) Fuck,i'm crazy :))


    Miss Salvatore~just your sis M

    RăspundețiȘtergere