Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 17 mai 2013

Instrumente Mortale - Ceva ce nu vom vedea niciodata

     Cu siguranta nu vom vedea asa ceva in Instrumente Mortale :)) ci doar in mintea mea.

      Jamie Campbell Bower as Jace

    Lily Collins as Clary

  Evan Peters as Sebastian


                                                                                                                                  


    Jace isi sterse sudoarea de pe fata cu-n prosp ce i-l arunca Clary.

    -Devi din ce in ce mai buna.Tine-o tot asa,si-ai sa ma depasesti.

    Clary chicoti,apucandu-l de gulerul tricoului.

    -Nimeni nu-i mai bun ca tine.

    El ii zambi,frecandu-si buzele de-ale ei.

    -Te iubesc!

    -Si eu!Ii cuprinse fata in maini,sarutandu-l.El o apuca de talie,lipind-o de perete,apoi degetele ii urcau pe abdomenul ei plat,trimitandu-i mii de fiori prin tot corpul.

    -Asa va antrenati voi?Vocea venea din cealalta parte a camerei,unde Sebastian statea sprijinit de tocul usii,cu bratele la piept,avand pe buze un zambet rautacios.

    Jace isi dadu ochii peste cap,dezlipindu-se de roscata,pe cand Clary prefera sa-si ignore fratele,apucandu-l pe iubitul ei de incheietura si tragandu-l dupa ea.

    -Nu stiam ca sunt si invizibil,pe langa faptul ca's sexy de cad stelele,chicoti blondul,cand cei doi trecura pe langa el.

    -Eu sunt atat de sexy,incat cad ingerii din cer pentru a-mi admira frumusetea.Jace ii facu cu ochiul,zambind mandru.

    -Puteti sa terminati cu chestia asta?facu Clary,dandu-i drumul incheieturii lui Jace,in timp ce se intoarse cu fata spre Sebastian.N-ai nimic de facut,Jonathan?

    Sebastian se uncrunta,lasandu-si bratele sa-i cada pe langa corp,inaintand spre sora lui.

    -E Sebastian,surioara.

    -Ba e Jonathan.Sebastian e mort.Din cauza ta.

    Zambetul de mai devreme i se sterse.Ofta.

    -Am plecat de aici.Trecu pe langa ei,simtindu-i-se furia in glas,si chiar si-n mers.

    -Clary!

    -Ce?!facu ea,cand fratele ei disparu in dormitorul lui.

    -De ce esti asa?

    -Cum?Am zis adevarul.

    -Stiu,insa acum lucrurile sunt diferite.S-a schimbat.

    -Nu-mi pasa.

    -Ce se intampla?De ce Sebas isi face bagajele?Valentine isi facu aparitia,avand fata murdara de faina - la fel si tricoul bleumarin.

    Jace ii arunca o Clarissei o privire de genu' Sa te vad acum!, iar ea doar scoase limba la el,facandu-l sa rada.

    -E suparacios,se planse ea,bosumflandu-se.Se enerveaza din orice!

    -Ia zis ca-l cheama Jonathan,ci nu Sebastian.Jace,bunul samaritean,dezvalui adevarul.Si ca l-a ucis pe adevaratul Sebastian.

    Valentine ofta,ducandu-se sa-si impace fiul.

    -Raule!De ce i-ai zis!?incepu roscata,lovindu-l in umar.Acu' s-a suparat pe mine!

    -Ho,ca nu-i suparat,nebuna mica.O trase spre el,sarutandu-i buzele.

    -Ba e.Si-o sa ma trimita in camera mea.Si n-o sa te mai pot vedea vreo doua zile.Si cu siguranta am sa ma furisez pe fereasta in camera ta,si tata o sa ma prinda - ca de obicei - si-o sa-i zic cat de mult il iubesc,in timp ce-l imbratisez,ca o fiica rasfatata ce sunt.Iar el o sa ofteze,zicandu-mi sa nu se mai intample,lasandu-ma apoi cu tine.Dupa care o sa apara neghiobul de frate'miu,zicandu-i ca prea ma rasfata,si-o sa apara mama,care-i da o palma peste ceafa,in timp ce-mi zambeste complice,ducandu-se apoi spre iubitul ei sot - fost malefic-nebun-maniac - sii sarutandu-l.

    -Dupa care Valentine uita de tot,''rapind-o'' pe Jocelyn in dormitorul lor,ranji Jace.

    -Iar eu,tu si Seb iesim sa ne plimbam pe-afara,stiind ca pentru vreo juma' de noapte,casa va fi inundata de zgomote animalice.Mai ceva c-an jungla.

    -Si incep!tipa Sebastian,facandu-si aparitia cu-un rucsac in spate,in timp ce-i apuca de brate,tarandu-i spre iesire.

    Se oprira intr-un parc,Sebastian scotand din rucsac o patura pe care sa se aseze,si-un pachet de carti.Dupa care se tranti jos,urmat imediat de ceilalti doi.

    -Merge de fiecare data,spuse Jace,intinzandu-se si ducandu-si mainile la cap.

    Noaptea era linistita.Greierii cantau,iar lumina lunii pline ii facea pe toti trei sa para niste ingeri coborati pe Pamant.

    -Bun!striga Clary,scotand doua pachete de chipsuri,una de napolitane,cateva bucati de placinta cu dovleac infasurate intr-o folie,si-un suc la doi litri.Seara de picnic incepe.

    -Da incoace!Sebastian ii smulse napolitanele din mana,infingand mana in punga ca nehalitul.

    Jace rase,luand o bucata de placinta.

    -Nesatulule,mormai roscata,desfacand un pachet de chipsuri.

    Fratele ei se multumi doar sa scoata limba la ea,vazandu-si in continuare de napolitanele lui.In timp ce Clary clatina din cap,intrebandu-se daca ar fi in stare sa goleasca un intreg magazin de dulciuri,cu-n asa apetit.Probabil ca da.

     Dupa ce se indopara cu dulciuri - mai mult Sebastian decat ei - baura aproape toata sticla de suc,realizand c-ar fi trebuit sa mai ia una - cum faceau de fiecare data.

     -Data viitoare n-am sa mai uit,promit,ii asigura blondul cu ochi negri,amestecand cartile.Incepem?

     Clary incuvinta,iar Jace se ridica in capul oaselor.

     Jocul putea incepe,caci seara era abia la inceput.



                                                  The End

              

4 comentarii:

  1. Clar :))
    Ar fi prea ciudat sa vedem asa ceva în Instrumente Mortale.
    Oricum...i-ai facut pe Jace si Clary mai dulci ca ciocolata.
    Si...oh Doamne...cred ca începe sa-mi placa de Valentine.Si...a trecut:))
    Glumesc doar.
    Superb!Abia astept sa vad si altele.Daca chiar ai facut unul cu Elijah si Damon :)) (n-am sa-l uit niciodata pe ala),ce spui sa "tragi" unul si cu Magnus si Alec?Ahh!Ar fi asa dragut.

    Love you,girl!!!:* :* :* :*

    P.S:Pe bune,chiar mi-e dor de Derek si Klaus si Caroline.Când o sa avem urmatorul capitol?Mor de curiozitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ciocolataaaaa :))
      =)) rapid ca o ploaie de vara,ha:))
      Magnus si Alec...hmmm...posibil.

      Pfff...si mie mi-e.Poate reusesc in wekeend-ul asta :)


      Love you too girl!


      Miss Salvatore~Your biggest sister

      Ștergere
  2. Oh...Si incepem.Da...Trebuie sa comentez la capitole,am mult de recuperat,iar aceasta magnifica poveste sau cum vrei tu s-o numesti e inceputu'.
    1.HAAAAAAAAAAAAAAAAA!Daca nu eram eu nu il intalneai pe ''Eu sunt atat de sexy,incat cad ingerii din cer pentru a-mi admira frumusetea.''
    2.Parca ti-am spus si eu de Evan Peters ca ar fi un genial Sebastian.
    M'da..Nu ma puteam abtine deci te rog,nu ma lua in seama.
    Stii doar ca ma inmoaie orice propozitie/fraza/vorba/frament/citat/poezie/poveste/carte/film sau ce mai vrei tu,care contine cuvantul :Jace care e echivalent cu divinitatea personajelor.Sebastian sa se inteleaga cu Jace?Asta da surpriza.Mi-a placut maxim cum l-a intepat Clary.Ti-am zis ca te ador???
    Valentine.Poker face:O Nu ca iti place..Asta stiam...Ca Jocelyn l-a iertat aici.Mama,pai daca eram eu in locul ei,saracul manca pamantul de frica mea.Sa nu gasesc eu vasele curate si mancare facuta cand ajung acasa...:)) Plus ca Luke e prea dulce.L-ai cam uitat pe Simon fara sa vrei-intentionat si sa stii ca nu se supara nimeni.
    Jonathan a.k.a. Sebastian..a fost prea genial.AL TAU Sebastian.Pentru ca cel din carte e un....Stii si tu cat de al naibii de tare seamana cu Valentine..Demon in totalitate.Aici a fost atat de adorabilicios:)).Suparaciosul familiei.''Gata,nu ma mai joc.'':))
    Mult,mult prea tare.Esti F-A-N-T-A-S-T-I-C-A!Stiu ca esti!!!!Si ai fi o Cassandra Clare foarte buna sa stii....iar toata aceasta poveste a mers ca unsa la sufletul meu de Jace-silista:))
    Stii ca esti cea mai buna si m-am simtit speciala citind asta,evolutia ta, ca iti sunt prietena.
    Nu exista cuvinte care pot sa defineasca cat de mult imi place opera ta de arta.
    Te pup si te iubesc sis.!
    Team Wayland pe viata!Si Dimitri...Si Klaus...SI Stefan...Si multi altii...
    PS: Esti geniala!
    PS2:Stiu ca ti-a fost dor de aceste comentarii ale mele
    Ps3:Sunt curioasa cu cate PS-uri ma intreci:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMG!Andreea is baaaaack!!!! Is fucking amazaing!!! <3 <3 <3 :))

      1. Asa-i :)) Deci multumesc ca mi-ai facut cunostinta cu fratioru' meu. :*
      2.Stiu :))
      Doamneeee =))):)) saracu' Valentine daca cadea pe mana ta =))
      Dah...voiam ceva in familie :)) d'aia. Ca altfel aparea si el,si Magnus...etc.
      Da,cel din carte e jegos rau de tot.Pe cand al meu...Pfff,il vreau de amant :))

      Multumesc mult mult mult mult mult de tot sis! Mi-ai facut seara mai frumoasa! Caci...:( Oricum,nu conteaza.
      Te ador,si chiar mi-a fost un dor nebun de comentariile tale <3

      PS: Multumesc!
      Ps2: Foarteeeeee!
      Ps3: nu stiu,vad acu' :))
      Ps4: te iuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubeeeeeeeeeeeeeeesc!
      Ps5: Am hotarat,Sebastian asta-i noul meu amant :))
      Ps6: Zi-i lui fratioru' meu ca-l pupacesc de nu se mai vede,si ca ma doare-n pana mea daca il deranjeaza sau nu ca Sebas e noul meu amant-gagic-iubit-sexy-cu-draci =))) Fuck,i'm crazy :))


      Miss Salvatore~just your sis M

      Ștergere