Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 3 mai 2013

Pierduta-n Iadul Mortii

                                         

 

   Mintea-i neagra,agonizanta
 
   Sufletul ii e amanta

   Blesteme cad cu zecile

   Mortii vii cu miile


   Flacara-n cristal de aur

   Inima ti-o ascund - asculta

   Apuca-l de coarne pe taur

   Si afla-mi secretul din umbra


   Ochi negri de carbune

   Pletele albe-i zboara de nebune

   Nu-i inger,nici demon

   E  un vis desenat in creion


   Credeam c-am sa mor

   Agonia inghitindu-ma usor

   Credeam c-am sa-L vad

   Glasul demonic sa i-L aud


   Asta-i iubire neimpartasita?

   Speranta amara si spulberata?

  Dragostea-i doar o jaca?

  Iar viata mi-e-ntunecata?


  Soaptele Iadului se preling

   Moarte,reci,crude

   Sangele incep sa-l ling

   Imbietor si dulce - oare ce ascunde?


   Dorinta interzisa,pacatul?

   Nu-mi pasa - Il laud

   Il vreau doar pe El - nu altul

   Singurul monstru crud
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu