Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 2 mai 2013

so...ce mai faceti?



   Hei,ce faceti? Eu tocmai am terminat de vopsit poarta,si mai am gardul.Da-l fac maine,ca mi-am jupuit pielea in palma si ma ustura. Si chestia e ca nici macar nu stiu cum :)) Vopseam linistita,ascultand muzica pe telefon,cand simt ca ma ustura in palma.And...suprise!Aveam pielea jupuita.

   In fine.Mi-am curatat degetele de vopsea si-am venit in casa.Mi-am mai pus niste cola intr-o doza de fanta - Cola ar trebui s-o am pentru Paste,da' na...:)) asta's eu :)) nu pot rezista.

   Acu' ascult melodia lui Eminem We Made You - videoclipul e beton rau!

   App,voi ce mancare faceti de Paste? Eu maine fac sarmale - de fapt doar le infasor,si de restul se ocupa mama. Si trebuie sa fac si salata de boeuf - mama,ce-o mai ador! Si cam atat.

   Oricum,voiam sa va zic de-un blog.Ii apartine unei fete care-i de-a dreptul genialista.Adica eu una ador ce scrie. Plus ca mi-a si dedicat vreo doua One-Shoot-uri cu my bad boy Kol Mikaelson.Si e o mare fana de-a lui Klaus.

    Blogul este despre faimoasa familie Mikaelson din The Vampire Diaries,asa ca daca sunt fani,va recomand dati pe la ea. O gasiti aici: http://zuzu543.blogspot.ro/

     Sunt curioasa...asculta cineva de pe-aici rock?

   

          Hai ca va las dragilor ~ KisseS          ~ a voastra Maria Salvatore
    
  

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu