Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 11 mai 2013

Just friends?

                


       Stateam in banca,cu castile in urechi si cu volumul trei din Instrumente Mortale in brate,pierzandu-ma-n Irdis alaturi de Jace si Clary.Rasetele si tipetele colegilor abia se auzeau,iar eu eram atat de adancita incat nici nu-mi dadeam seama cand cineva ma striga.

       O atingere pe umar ma facu sa tresar,ridicandu-mi privirea din carte.Era Aris.Cu pletele lui lungi si ochii verzi spre albastri,plus zambetul ala dulce si smecher.Venise in banca din stanga mea - colega mea de banca plecase dupa primele trei ore.

       Era rocker si-un tip super dragut,desi majoritatea nu credeau asta.Oricum,mie nu-mi pasa ce cred,avand in vedere ca nu prea ma bagam in seama cu ei.Eram genu' tacuta,chiar daca cu persoanele mai apropiate - gen var'miu si cateva prietene - nu-mi mai tacea gura.Ciudata chestie,nu?

       Nici cu el nu prea reuseam sa vorbesc prea multe - imi era greu sa-mi gasesc cuvintele - dar asta poate se datora si din cauza faptului ca-l placeam.De vreo doua luni incoace nu-mi mai puteam lua gandul de la el,si intr-un final am hotarat sa-i spun.S-a intamplat acum doua zile,cand am iesit mai devreme de la scoala,iar prietenul lui,Gabe,a lipsit.A inceput sa-mi povesteasca fel si fel de chesti,in timp ce eu il ascultam cuminte,si la un momentat dat ajung sa-i zic si eu despre faptul ca-l plac.El mi-a spus ca are deja pe cineva,si daca vreau,ramanem doar prieteni.Am fost de acord.

      Si ca tot am vorbit de Gabe,tocmai isi facu aparitia cu-n scaun intors invers,in partea cealalta.Razele soarelui se jucau in parul lui castaniu spre brunet,scotandu-i in evidenta ochii de-un caprui ciocolatiu,iar pierciungurile de sub buza ii dadeau un aer sexy.

      Mi-am scos castile din urechi,inchizand muzica si lasand cartea de-o parte.

       -Aaamm...va pot ajuta cu ceva?i-am intrebat,muscandu-mi buza de jos - un tic de-al meu.

       -Ma gandeam...,incepu Aris.

       -Maine seara e concert la Rock Cafe.Ne gandeam daca vrei sa vii.Si cum Aris mi-a spus ca data trecuta n-ai venit din cauza ca n-aveai cu cine,poti merge cu noi.

       -Chiar iti place sa ma intrerupi,nu-i asa tarfo?

       -Da,curvo,ii zambi Gabe.Deci?

       -...nu stiu...Nu vreau sa deranjez.Nu's o companie prea buna.

       -La's ca facem noi destul show,rase Aris.Nu-i nevoie sa faci si tu.Vii?

       -Okey.

       -Stii sa ajungi?se interesa Gabe.

       -Nup...

       -Ce ziceti sa ne intalnim toti trei la Piata Unirii si de-acolo o luam spre bar?

       -La ce ora?am intrebat eu si Gabe de-odata.

       -Ho,mai nemancatilor,nu sariti pe mine!17:30.Intrarea se face la 18:30,deci avem timp.De fapt,cred ca ajungem primi-n pula mea.

       -Da,hai sa luam si niste whiskey la noi,sa ne imbatam dinainte.

       -Intram macelariti!

       Zambetul imi juca pe buze.Nu exista moment in care sa nu fie amuzanti.

       Zgomotul usii deschizandu-se ne facu sa ne indreptam atentia spre persoana care intra.Era doar un coleg.

       -Faceti-va bagaju' si acasa.

       -Plecam?intreba cineva.

       -Da,am vorbit cu profa de romana si cu cea de istorie.

       Baietii au plecat sa-si bage caietele in ghiozdan,lucru care l-am facut si eu.

       -Stai fa pizdo asa,striga Aris dupa Gabe cand acesta o lua inainte.Sa vina si Miria.

       -Pizda-i ma-ta cu curul ala gras,i-o intoarse el facand cale intoarsa.

       -Gata,am zis punandu-mi ghiozdanul in spate.

       -Auzi ma,ce zici sa dam o tura prin parc?

       -Brilianta idee,admise Gabe.Izvor sau Cismigiu?

       -Cismigiu.Vii?

       -Ha?am facut,ca trezita din transa.
  
       -Ziceam daca vii in parc.

       -Nu.Mai mult as incurca.

       -Pe buneee?ma lua Aris peste picior.Da' cum se face de esti asa desteapta?

       Mi-am lasat privirea in jos,jenata.

       -Prostii,zise Gabe.Apoi se opri brusc,dand mana cu niste baieti,iar Aris facu la fel.

       Eu am luat-o inainte,singura.Am traversat pe partea de unde trebuia sa iau autobuzul,si-n maxim cinci minute si-a si facut aparitia.Am coborat la a treia statie,indreptandu-ma spre metrou,da' am simtit cate-un brat trecand usor pe sub ale mele si prizandu-mi-le.Aris si Gabe.
 
 
 
       -Ce faceti?i-am intrebat,incercand sa-mi retrag bratele,insa ei nu-mi dadeau voie.
 
       -Bine,mergem in parc,tu?zambi Aris,in timp ce Gabe isi dadu ochii peste cap,amuzat.
 
       -Excelent,am mormait,desi in capul meu tipam ca descreierata.Aris ma luase de brat!Oh,Miria...calmeaza-te!
 
      -Ai sa ne bagi si pe noi,nu?vru sa stie tipu' cu ochii caprui-ciocolatiu,in timp ce incercam sa nu ma impiedic pe scarile metroului.
 
      -Da,mai am fix trei calatori.
 
      -Ca sa vezi,ranji tipu' cu ochii verzi-albastri,facandu-ma si pe mine sa zambesc ca o proasta.Am sa mor.Incet!
 
      -Da' eu cum ma mai duc acasa?!m-am trezit cand ajunseram pe peron.
 
      -Gasim noi ceva,ma asigura el.
 
     Minunat,ma las pe mana a doi nebuni.   
 
     Metroul veni in cateva secunde,iar din cauza algumeratiei au fost nevoiti sa-mi elibereze bratele.
 
      Intr-un sfert de ora eram deja in Cismigiu,stand pe-o banca,in timp ce baiatii se purtau precum niste copii,dandu-se-n leagane.
 
      -Miria,hai sa-mi faci avant,tipa Aris.Mi-au obosit picioarele.
 
      -Si mie!i se alatura celalalt.
 
      -Pe bune?M-am ridicat,inaintand spre ei.Sunteti copii mici sau ce?
 
      -Vrem huta!facura amandoi,zambind copilareste.
 
     Am inceput sa le fac avant,da' asta doar vreo zece minute,pana s-au plictisit de huta-huta si m-au tarat sa luam inghetata.Si dupa numai un minut,Aris s-a trezit cu inghetata in fata.
 
      -Am sa te omor!urla el,in timp ce Gabe o lua la goana.Si asa au tinut-o vreo zece minute,pana cand intr-un final Aris a reusit sa-i bage si lui inghetata in fata,murdarindu-l si pe tricou.Acum suntem chit.
    
     Gabe il apuca de gat cu ambele maini,prefacandu-se ca-l sugruma,iar Aris inchise ochii si scose limba,facand pe mortul.
 
      -Trebuie sa va spalati pe fata,i-am intrerupt eu,iar privirile li s-au intors spre mine,avand cate-un ranjet malefic pe fata.
 
      -Nu,am spus,facand un pas in spate,parca stiind deja ce voiau sa faca.Si stiam.Sa-mi bage si mie inghetata in fata.
 
      Am rupt-o la fuga,cu ei pe urmele mele,in timp ce lumea se uita la noi ca la trei nebuni scapati de la balamuc.Numai ca din pacate s-au despartit si m-au incoltit,reusind sa mi-o bage in fata si sa-mi murdareasca si tricoul cu Marilyn Manson.Iar cand mi-am trecut palmele peste fata ca sa ma curat,m-am murdarit si pe ele,asa ca m-am sters pe pantaloni.
 
      -Acum toti suntem scapati de la spitalul 9,rase Aris,batand cuba cu prietenul lui.
     
      -Asta ar fi un moment bun sa merg acasa...Dar stai!Doi natarai mi-au consumat toate calatoriile!

      -Natarai...Un inceput destul de promitator,se amuza Gabe scotandu-si telefonul din buzunarul blugilor.Am s-o sun pe iubita'mea sa vina dupa noi.

      -...

      -Hei Dia.Eu si Aris suntem in Cismigiu c-o prietena si-am avut parte de-o bataie cu inghetata.Ce-ar fi sa vii dupa noi?

      -...

      -Da,o luam si pe ea.N-are cum sa se intoarca acasa.

      -...

      -Vedem noi dupa aceea.Deocamdata trebuie sa faca o baie.De fapt toti trebuie sa facem.

      -...

      -Okey,va asteptam.Inchise telefonul,continuand:Hai s-o luam spre iesire,c-a zis ca ajunge in maxim juma' de ora.

      -O aduce frate-sau cu masina?

      -Da.Dupa care ne lasa la ea,si pleca in oras cu gagica lui.

      Ei doi au luat-o inainte,neobservand ca eu am ramas pe loc.Nu puteam sa ma duc.Era aiurea.Gaseam eu cum sa ajung acasa.

      -Miria!ma striga Aris.Ce faci?Treci incoace.

      -Nu-i nevoie.Vad eu cum ajung acasa.

      -De ce?intreba Gabe.

      Mi-am lasat privirea in jos,rusinata.

      Le-am auzit pasii apropiandu-se,apoi m-am trezit tarata de brate.

      -Timiditatea asta a ta e o prostie,zise Aris.

      -Da,n-o sa te manance nimeni,completa Gabe.

      -Dar...

      -Shhht!facura amandoi.

      
                                                    * * *

   
      Portiera din dreapta se deschise,facandu-si aparitia o fata satena cu ochi albastri,foarte frumoasa.

      -Buna baieti!

      Gabe o prinse de talie,sarutandu-i buzele.

      -Buna si tie!

      -Luati-va o camera!Asta era Aris,care-si acoperise ochii.

      -Taci,perversule murdar de inghetata.

      -Perversa esti tu.

      Ea scoase limba la el,intorcandu-si privirea spre mine.

      -Diana,se prezenta,zambindu-mi.

      -Miria.I-am intors zambetul.

      -Veniti odata sau ce faceti?se auzi o voce din masina - fratele ei probabil.

      -Venim,venim!il linisti ea razand.Sa mergem,ca-l asteapta iubita'sa.

      Ne-am urcat in masina,si-n juma' de ora eram la ea acasa.

      Diana m-a luat in camera ei pentru a face un dus,in timp ce baietii s-au dus in cea a fratelui ei.

      -Gaseti prosop si tot ce-ai nevoie in baie,iar eu am sa-ti las niste haine de la mine pentru cand termini,okey?

      -Da.Multumesc.

      -N-ai pentru ce.

Marilyn Manson Metal Rock Goth Music  Dress T-shirt L      M-am dus in baie,dezbracandu-ma pana la piele,apoi am intrat in dus,lasand apa calda sa-mi relaxeze muschii.Iar dupa ce am terminat m-am infasurat intr-un prosop violet,iesind din baie.Pe pat era asezat un tricou - sau o rochie? - cu Marilyn Manson - OMG! - si-un dres de plasa.

      M-am imbracat,fiind cam nesigura inainde de-a parasi dormitorul - mi se parea ca nu acopera prea mult in jos - insa am lasat-o balta.

      -Frumos,zambi Aris.

      -Mersi.

      -Ma gandeam eu c-o sa-ti placa,spuse Diana oferindu-mi un pahar de cola.

      -Cum sa nu-i placa?se baga si Gabe.Doar e fana mare Marilyn Manson.

      -Atunci poate si sa-l pastreze.

      -Pe bune?!am tipat entuziasmata,lasand paharul gol pe masuta de langa noi.

      -Da,rase ea.

      -Multumesc,multumesc,multumesc!am inceput sa cant,imbratisand-o fara sa-mi dau seama ce fac.Scuze,am continuat,dandu-i drumul.

      -Scuzele sunt o prostie,asa ca sa nu te mai aud.

      -Okey.

      -Apropo,vezi ca te-a sunat maica-ta,ma informa Aris.Si nu trebuie sa-ti faci griji.A vorbit Diana cu ea,si-o sa ramai aici in seara asta.Toti ramanem.

      -Petrecere in pijamale!sari Gabe,izbucnind in ras.

      -Taci,bastardule!il plesni Aris peste ceafa.

      -Tu chiar vrei sa te omor?Il impinse,apucand o perna de pe-un fotoliu si incepand sa-l fugareasca prin casa.Pizda proasta ce esti!Stai locului!

      -Nu ma prinzi,nu ma prinzi!Baba fara dinti!

      -Poate spargeti sau daramati ceva,ca va bat pe amandoi!striga Diana dupa ei.

      -Da' parintii tai nu sunt acasa?am intrebat-o,urmand-o in bucatarie.

      -Au murit acum trei ani.Sunt doar eu si fratele meu.

      -Imi pare rau...n-am vrut...

      -E okey,zambi slab,scotand niste spaghete.Cu carne sau keceap?

      -Keceap.

      -Gandim la fel.Scoase o craticioara si-o umplu cu apa,dupa care o puse la foc.Si i-a zi-mi...Iti place Aris?

      -Ce?Nu...eu

      -Stiu de la Gabe,asa ca n-ai de ce sa te ascunzi.

      Am oftat,asezandu-ma pe-un scaun.

      -Da,il plac.Da' are deja pe altcineva,asa ca...suntem doar prieteni.

      -Nu mai are.Deschise frigiderul,scotand un castron de cirese.Ma ajunti sa le scoatem samburii?

      -Sigur.A luat si ea loc,lasandu-l pe masa,iar eu am inceput sa le scot samburii.Cand ai zis ca nu mai are...

      -S-au desparit ieri.

      -Aa...imi pare rau.

      -Sunt sigura ca lui nu-i pare,asa ca n-ar trebui sa-ti para nici tie.

      N-am zis nimic,facandu-mi treaba in tacere.

      Diana se ridica,ducandu-se sa verifice apa.Dupa care desfacu ambele bungi de spaghete si le puse in apa fierbinte.

      -Ce facem cu ciresele?

      -Le amestecam cu zahar,apoi le bagam la congelator.

      -Si eu fac asa.Tare!

      Imi zambi,impingand cate-un pic spaghetele ca sa se inmoaie.

      -Ce fac fetele?Gabe intra primul,fiind urmat de Aris.

      -Spaghete cu keceap.Diana chicoti cand degetele lui urcau pe spatele ei,in timp ce-i saruta gatul.

      -Fa tarfo,pastreza-te pana cand o sa fiti singuri.Aris isi lua o bere,trantindau-se pe-un scaun.

      -Taci,fa curvo.Esti doar gelos.O intoarse cu fata,sarutand-o pe gura.

      -Gabe!Il trase de par,pupandu-l pe nasuc.Avem musafiri,poartate frumos.

      -Esti rea!Se duse sa-si ia si el o bere,ocupand un loc la masa.

      -M-ai salvat,Didi!

      -Cu placere,Riri.

      Aris isi astupa fata cu palmele.

      -Nu!M-ai facut de rusine.

      -Riri papusica,Riri papusica,incepu Gabe sa cante,facandu-ne pe mine si Diana sa radem,iar pe Aris sa-i aruce priviri ucigatoare.

      -Mort scrie pe tine!Se ridica,luand o tigaie si ranjind spre prietenul lui.

       -A iesit Dracu' la suprafata!urla,rupand-o la fuga,cu ''Dracu'' dupa el.

       Dupa vreo saptispe minute era gata si masa,asa ne-am dus dupa baieti.Iar dupa ce ne-am saturat,ne-am facut niste popcorn si ne-am pus la un film de groaza:The Grudge.

       Tot filmul am fost cu perna in brate,certandu-ma cu personajele atunci cand facea chesti care n-ar trebui sa le faca,iar la un moment dat am ajuns cu fata in scobitura gatului lui Aris.M-am retras,scuzandu-ma,iar el a zis ca nu-i nimic,in timp ce pe buze in juca un zambet.Gabe scoase un fluierat,prefacandu-se ca-i atent la ce se intampla in film,iar Diana doar imi zambi.

       Venise si vremea sa ne bagam la somn,asa ne-am grupat.Eu dormeam cu Diana,iar baietii in camera de oaspeti.

       Odata ce Miria a adormit,m-am strecurat usor pe usa,intalnindu-ma cu Gabe pe hol.

       -A adormit?m-am interesat,iar el incuvinta.Atunci hai s-o luam.

       Ne-am intors in dormitorul meu,iar nerodu' de iubita'miu ranji cand o vazu pe Miria doar in lenjerie intima.

       -Rosu si negru.Inteligent.

       -Da,stiu.Acum nu te mai holba si ia-o.

       Inainta spre pat,si-o lua usor in brate.

       -Cum ai convins-o sa poarte asa ceva?sopti,mergand spre camera de oaspeti.

       -Am jucat o runda de macao pe provocari,iar ea a pierdut.

       -Ah,d-asta te iubesc eu pe tine.

       -Shh,c-o trezesti.

       Imediat ce-am ajuns,l-am dezvelit pe Aris,si in timp ce Gabe o aseza pe Miria langa el,eu i-am adunat catrafusele de pe jos.Dupa care ne-am carat,inchuindu-i inauntru.

       Un zgomot m-a facut sa ma trezesc,iar cand am vazut cine era langa mine,am scos un tipat de uimire.

       -Ce-i?!sari Aris,iar cand ma vazu se sterse la ochi - probabil vrand sa se asigure ca nu viseaza.Miria?Ce cauti aici?Apoi privirea ii cobori pe corpul meu.Drace,da' ce sexy esti!

       M-am inrosit,uitandu-ma dupa ceva cu care m-as putea acoperi.Nimic.

       El de dadu jos din pat,uitandu-se pe jos.

       -Ba,unde-mi sunt hainele?Se duse la usa,insa cand vru s-o deschida,nu reusi.Sa-mi bag...!Se intoarse cu fata spre mine,trecandu-si mana prin par.

       Doamne...!Ce corp!

       Mi-am dat o palma mintal,incercand sa ma concentrez si sa nu ma mai gandesc la cat de bine arata in boxerii aia negri,si la cat de mult as vrea sa-l ating in momentul asta.

       -Perversii aia doi ne-au incuiat.Si mi-au luat si hainele.

       -Si ce facem?

       -N-am idee.Se tranti inapoi in pat,iar eu mi-am tras picioarele la piept.

       -De ce crezi c-au facut asta?

       -Tu de ce crezi?Sa ne combine.

       -Mai bine nu veneam.

       -De ce?Se ridica in capul oaselor,privindu-ma.Atat de respingator sunt?Parca iti placea de mine.

       -Nu...nu-i asta.Inca imi placi,doar ca...am impresia ca te incurc.Ca-ti fac probleme.De fapt mereu am impresia asta.Cu oricine.

       -E o prostie.Ar trebui sa ai mai multa incredere in tine.

       -Stiu.Dar asta sunt eu.

       Isi dadu ochii peste cap,apoi m-am trezit trasa de glezne.

       -Ce faci?!l-am intrebat,cand s-a urcat peste mine.

       -Bine,incerc sa nu ma plictisesc,tu?Isi apropie buzele,frecandu-le de ale mele,in timp ce degetele lui imi mangaiau coapsa,urcand spre abdomen,apoi spre sani.Am scos un geamat cand mi-a cuprins sanul drept prin materialul sutienului,dar apoi mi-a astupat gura cu a lui.Mi-am facut si eu curaj,si mi-am bagat degetele in parul lui,in timp saruturile lui imi parasira buzele,coborand spre gat,sani si abdomen,urcand inapoi.

      S-a ridicat in picioare - si pe mine o data cu el - si m-a ajutat sa ma dezbrac,dandusi si el boxerii jos.Dupa care am cazut amandoi - eu peste el - si-am inceput sa-i sarut pieptul,ducandu-ma spre buze.Mainile ii erau pe spatele meu,facandu-mi trupul sa tremure de placere sub atingerea lui,ar apoi un val de caldura amestecata cu placere ma inunda din cap pana-n picioare.


                                             * * *


 

     -Neata',i-am zis,zambindu-i.

     -Neata'.

     -Sper ca nu regreti ce s-a intamplat aseara.

     -Nicidecum.

     -Atunci de ce ce ai fata aia?Ca si cum...nu stiu.

     -Nu-i vorba de asta.Doar ma gandeam la ceva anume.

     -La ce?

    Se ridica in sezut,si-am putut obersva ca-si recuperase hainele,iar eu eram invelita.Deci insemna ca nu mai eram incuiati.

     -Ma gandeam...daca ai vrea sa fim impreuna?

     -Impreuna?M-am ridicat si eu,tinandu-mi cearceaful in jurul pieptului.Chiar?

     -Am eu fata de glumet in momentul asta?
           
     -Nu.Mi-am incolacit bratele in jurul gatului lui,si l-am sarutat scurt.Si da,vreau sa fim impreuna.

     -Petrecere!striga Gabe trantind usa de perete si intrand,c-o sticla de sampanie in mana.

     -Felicitari!Aparuse si Diana,cu patru pahare.
 
     -Sa inceapa distractia!facu Aris ridicandu-se in picioare,ca sa ma poata lua in brate si sa ma invarta.
   
   
 
 

2 comentarii:

  1. Am doar câteva apelative pentru one-shot-ul asta.
    S.U.P.E.R.B.

    G.E.N.I.A.L.

    F.A.N.T.A.S.T.I.C.

    A.M.U.Z.A.N.T.

    Deci fato cât poti fi de geniala?!?!!Jur ca ador one-shot-ul asta <3 :X:X:X:X
    Astept si altele.
    Si cum ar spune Klaus:"That's the spirit."

    Your little sis' love you very,very,much!!! :*:*:*:*

    P.S:Cred ca m-am îndragostit de Gabe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut! :) :*:*:*
      Eh,exagerezi :)) nu's asa de geniala.
      Klaus...Is so sweet sexy vampire :X :))

      Uuuuu,Gabe a dat lovitura :)) Tocmai mi-a zis ca si el de tine :*


      Love you too very much!:*:*:*


      Miss Salvatore~your biggest sister

      Ștergere