Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 28 mai 2013

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 35


                 

    Melodia Not Strong Enought,cantata de Apocalyptica si Brent Smith,umplea incaperea,in timp ce proaspetii casatoriti se balansau pe acordurile ei.Caroline isi sprijinea capul de umarul lui,in timp ce Klaus o tinea de talie,soptindu-i din cinci in cinci minute cat de frumoasa era.Ea chicotea de fiecare data,spunandu-i ca exagereaza,insa el clatina din cap,bosumflandu-se ca nu-i de acord.Iar blonda,vazand ca nu se poate intelege deloc cu sotul ei,sfarsea prin a-i da dreptate,razand gingas.

    Amandoi erau fericiti ca reusise intr-un final sa faca si pasul asta:sa se casatoreasca.Numai la asta se gandeau.La cat de frumoasa va fi viata lor de-acum incolo - nu ca pana acum n-a fost.Numai ca de-acum,erau sot si sotie.Si vor fi chiar si dupa moarte - daca va veni candva.Dragostea lor trecuse printr-o mie de incercari,si meritau ca'n final sa fie impliniti.

    -Oh,dragostea asta...!se pisici Damon,c-o sticla de wishkey pe jumatate goala in mana,imbracat doar intr-o pereche de blugi.

    Originalul rase,in timp ce Caroline isi dadea ochii peste cap.Damon nu se schimba niciodata.

    -Eu tre' sa va felicit,breee!Se baga intre ei,ducandu-si bratele pe dupa gaturile lor.Sunteti sexy impreunaaa,breee!

    -Esti beat,concluziona blonda,strambandu-se la mirosul de alcool ce-i iesea pe gura.

    -Nuuuu!Beat nu!Sunt fericiiiiit!Isi lasa capul pe spate,incepand sa chiue.

    -Il iau eu!Stefan aparu din spate,scapandu-i pe Caroline si Klaus de betivanu' Damon.

    -Mersi Stef!ii multumi prietenul lui,intorcandu-se la dansul cu sotia lui.

    -Fratioare...esti sexyyyyy!

    Stefan rase,ajutandu-si fratele sa urce sus.

    -Io,unde ma duci?Gata petrecerea?

    -Pentru tine da.Deschise usa,in timp ce-l tinea sa nu pice pe jos,dupa care il tranti in pat.

    -Da' eu vreau sa beeeau!

    -Crede-ma,ai baut destul.Ii scoase pantofii si ciorapii,dupa care scoase un cearceaf din sifonier,si-l inveli.Iar inainte ca vampirul sa iasa din dormitor,Damon deja sforaia,cu fata-n perna,si cu bratele pe langa corp.

    -Ce cauti in camera mea,domne?il chestiona Kol,avand-o pe Andreea la brat.

    -L-am culcat pe Damon.S-a imbatat ca naiba,si n-am chef sa-l duc pana acasa.

    -Aaa.Okey atunci.Trebuie sa caut alta camera in care sa mi-o trag cu frumusetea asta de langa mine.

    -Kol!il certa iubita lui.

    -Ce-i draga?Stefy e de-al casei.Poate sa stie ce nebuni facem noi.Chicoti,facandu-i cu ochiul.

    -Esti nebun!

    -Stiu!Nu d-aia ma iubesti?

    Andreea il apuca de obraji,zambindu-i dulce.Apoi il saruta.

    -Eu am plecat,anunta Stefan,lasandu-i in treaba lor,si intorcandu-se la petrecere.

    Seara era deja pe sfarsite,da' asta nu conta pentru o satra de fiinte supranaturale.Puteau s-o tina asa si doua zile la rand.Caci aveau cu ce:bautura,mancare,sange,muzica.Probabil doar oamenii se duceau de pe-acum la culcare.Exceptandu-l pe frate'sau,care bagase atata bautura in el,incat era praf.

    Isi intoarse capul spre un grup ce inconjura o masa,atentia fiindu-i atrasa de numele lui strigat.Inainta spre grup - care era format din Derek,Adrian,Christian,Dimitri,Chase,Horia,Jace si Dean,care isi arata muschi.

    -Te bagi si tu?il intreba.Tocmai l-am pus pe Logan,si-a plecat sa-si aline durerea in bratele lui Shelly.

    Deci jucau skanderbeg.Se baga si el,si-l puse.Dean continua apoi cu Horia - pe care-l puse -,si cu Dimitri - de care fu batut.Apoi s-au dus cu totii sa-si ia cate-o bere,facandu-se confortabili dupa aceea pe niste scaune,si dezbatand cine era cea mai frumoasa fata de la petrecere - dupa mireasa,normal.

    -Rebekah arata trasnet,zise Christian,arucand niste alune in gura.

    Blonda purta o rochie neagra cu bretele,si c-o taietura pe picior.Parul il avea desprins si odulat,dandu-i un aer de diva.



    -Nici Bonnie nu arata rau,comenta si Stefan.De fapt arata chiar bine!

    Bonnie Bennett era imbracata intr-o rochie bleu din dantela.Avea un un decolteu in V,iar in fata era mai scurta decat in spate.Cateva suvite dansau libere,in restul parului era prins cu o clama la spate.



    -Si sa numai spunem de iubita ta!facu apoi Adrian,admirand-o pe Elena,care in momentul de fata vorbea cu mamica ei,Katherine.

    Rochia Elenei era de culoare alba,si atingea podeaua.Era decupata pe-un picior,si de la talie in sus era plina de diamante si transparenta.Era pe gat,cu spatele gol,si maneci lungi.Iar pletele brunete ii cadea drepte peste umeri.



    -Ah,e zeita mea!suspina Stefan,zambind cand o vazu pe iubita lui uitandu-se spre el surazand.

    -Da' nu se compara cu Katherine,replica Jace.Si intr-adevar,asa era.Elena nu se compara cu ea.

    Buclele brunete ii cadeau peste umerii goi,iar rochia neagra ce-i arata foarte multa piele,o facea sa semene cu Afrodita.Ii mai lipsea doar parul blond,si era reincarnarea zeitei.



    -Oh,da!ranji Rey,facandu-si aparitia pe langa baieti.Nimeni nu-i mai sexy ca gagica mea!

    -Hai taci,ca poate ti-o fur!i-o intoarse Dimitri.

    -Tu?zisera Rey si Adrian deodata.

    -Da,eu.

    Adrian izbucni in ras,neputand sa-si imagineze cum ar putea dhampirul sa seduca asa zeita.Mai ales ca inca plangea dupa Roza lui.

    Se opri brusc,chipul lui Rose rasarindu-i in minte.Ofta.

    -N-ai cum,replica Rey.Poate Adrian ar reusi,da' nu tu.

    Moroiul afisa un zambet smecher,alungandu-si amintirile triste.Rose nu mai era,asa ca trebuia sa mearga mai departe.Trecuse cinspe ani,ce naiba!Si-n plus,ea niciodata nu-l iubise.Pentru ea existase doar Dimitri si-atat.

    -Pe cat punem pariu?Dimka lua o gura de vodca,asteptand ca Rey sa-si dea seama ca-i foarte serios.

    -Pe bune?

    Incuvinta.

    -Bine atunci.Daca reusesti s-o cuceresti pe Kathy pana saptamana viitoare...

    -Ma bag si eu,il intrerupse Adrian.

    -Hopa!facura Dean,Chase,Christian si Jace in acelasi timp.

    -Atunci uitati cum facem.Aveti o saptamana la dispozitie,iar castigatorul...Isi duse mana la barbie,ganditor.

    -Primeste un sarut de la mine.

    Toti tresarira cand o vazura pe Ilyana in spatele lor,fiind luati pe nepregatite.

    -Fato,sa nu mai faci asa ceva!zise Chase,apucand un pahar de coniac si dandu-l pe gat.M-ai speriat de moarte.

    Ilyana rase,dandu-si ochii peste cap.

    -Imi place ideea ta,reveni Rey la subiect.Baieti?

    -Okey.

    -Parca eram impreuna?Elijah aparu cu bratele la piept,si cu ochii mijiti spre satena.

    -Suntem.

    -Atunci...

    -E doar un sarut,Elijah!i-o intoarse Jace.Nu mori din asta.

    -Bine ca esti tu destept,draga...

    -Da,draga,sunt destept.Vreo problema?

    -Gata,gata!interveni Ilyana,tragandu-si iubitul de-acolo.

    -Daca s-a hotarat,eu ma bag la somn.Jace casca,ridicandu-se de pe scaun.Bye baietasi!

    -Bye!zisera toti in cor.

   Vanatorul de umbre urca scarile pe jumatate adormit,si intra in prima camera care-i cazu in cale,trandindu-se in pat.Era atat de obosit,incat adormi imediat,dedandu-si seama ca alaturi de el era chiar Damon Salvatore.


    Pe canapeaua din piele de caprioara,statea Abbadon,cu capul Sarei in poala lui,plecata de mult in lumea viselor.Iar pe partea cealalta era Tate,care-si sprijinea capul de umarul lui,incercand sa ramana treaz.Ingeru insa era concentrat la jocul de sah pe care-l desfasura impreuna cu Castiel.

    -Mami,mi-e somn,mormai baiatul,facandu-i pe cei doi sa rada.

    -Imediat pustiule,imediat.Facu mutarea decisiva,numai c-o dase in bara.La naiba!

    -E si maine o zi,Abba.

    -Poate vrei sa zici diseara.

    -Da,cred ca da.Acu' e 09:00.

    -Atunci sa ne bagam la nani!pocni din degete,ajungand la casa Gilbert,in dormitorul iubitei lui.Dupa care-i aseza pe cei doi in pat,invelindu-i.

    -In pat mai e loc de-o singura persoana,asa ca tu o sa dormi aici.Batu din palme,facand sa apara un pat de-o singura persoana.

    -Puteam si eu sa fac asta,replica Castiel asezandu-se-n pat.

    -Stiu,ranji Abbadon.Da' mie imi place sa ma dau mare.Hihihi!Se baga langa Sara,intns pe-o parte,ca s-o poata lua in brate.

    -Stii Abba - incepu Castiel cascand - orasul asta e ciudat.Ingerilor nu le e somn.

    -Asa-i.Da' putem vorbi diseara despre asta?Mi-e somnic...

    -Mhh...da.


    La ora 09:30 fix toata lumea dormea,trezindu-se seara,pe la 20:45 si strangandu-se din nou la casa Mikaelson.Jace si Damon fiind ultimi.

    -Ce scarbos!facu Damon,in timp ce cobora jos.Nu-mi vine sa cred c-am dormit cu tine!

    -Mi-e greata numai cand imi amintesc cum m-am trezit,replica Jace,simtind nevoia sa vomite.El si vampirul erau imbratisati cand deschisera ochii.Imbratisati ca doua muieri!

    -Cum ati dormit,frumosilor?chicoti Dean,vazandu-i.Insa singurul raspuns pe care-l primi fu cate-o privire urata.

    -Sunteti adorabili,porumbeilor.

    -Mai zi un singur cuvant si-ti scot inima din piept,il ameninta brunetul cu ochi albastri.

    -Iar eu te decapitez si joc fotbal cu capul tau,se baga si blondul cu ochi aurii.

    -Usor,usor!Dean ridica mainile,in semn de predare.

    -Gata masa!striga Silvia din bucatarie,facandu-i pe toti s-o ia la goana ca nemancatii.

    -Cartofi prajiti!exclama Tate,Abbadon si Jace in acelasi timp,infingandu-si degetele in farfuri.

    -Unde va sunt bunele maniere?ii certa batrana,asezandu-se si ea la masa.

    -Scuze,facura toti in cor,stergandu-se pe prosopelele de langa farfuri,si luand dupa aceea cu furculita.

    -Delicios!zise Klaus,cu gura plina,in timp ce-si turna keceap.

    -Klaus!

    -Scuze bunico!Inghiti mancarea,dupa care vorbi din nou.Esti cea mai tare bucatareasa!

    -Amin la asta!Kol trase platoul cu carnati mai aproape,si-si puse vreo sase.Dupa care lua si unul din castroanele cu salata.

    -Suntem nemancatii lu' pisica plouata,asta-i clar,mormai Chase,cu gura plina de cartofi si salata.Scuze ca nu's civilizat,bunico,da' mancare ca asta n-am mai halit de cand m-a scos mama pe stiti voi unde.

    -Chase,suntem la masa!zise Caroline revoltata.

    -Da' ce-am zis?

    Toti incepura sa rada,da' blondul doar facu faimosul lui ridicat din umeri,vazandu-si in continuare de mancare.

    Odata ce-si saturasera burtile,se tolanira care pe unda apuca,cu cate-o bere sau cola in mana.

    -Mi se pare mie,sau casa asta a devenit cam neincapatoare in ultimul timp?se interesa Derek.

    -Nu ti se pare,zise Finn.

    -Am o idee!se baga Abbadon.Ce-ar fi sa facem un castel dintr-ala misto ca'n filme?Si sa aiba si piscina,si sala de jocuri,si de cinema...

    -Un castel modern,zici?Klaus cazu pe ganduri,imagindu-si-o pe sotia lui in costum de baie - sau mai bine fara el?

    -Imi place!fu de acord Kol.Hibrizatule,tu ce zici?

    -Ca-i o idee geniala!

    -Baiati...interveni Rebekah.Suntem in Mistyc Falls.Aici nu exista castele.

    Bonnie isi dadu ochi peste cap.

    -C-a fost vreodata Mistyc Falls-ul normal.Ma lasi!

    -Deci s-a hotarat!ranji Abbadon.Vom sta cu totii intr-un castel cu piscina!

    -Si-o camera plina de wishkey!striga Damon,Derek,Kol si Chase.


    Satenul cu ochi auri construise castelul deasupra orasului,printre nori.Si avea tot ce-ti doreai:piscina,sauna,sala de cinema,sala de jocuri,patinuar,biblioteca,sala de dans,si chiar si-o camera-gradina,plina cu toate florile din lume.Crease si-un portal,pentru a le fi mai usor sa ajunga intr-un anumit loc.Iar pentru a putea cobori sau urca,facuse niste scari in spirala din nori de-un roz pal.



    -E superb!canta Caroline si Elena invartindu-se prin camera-gradina,inspirand parfumul florilor.

    Sara se desprinse de Abbadon,ducandu-se sa culeaga un trandafir negru.Il mirosi,zambind,dupa care se intoarse la el,intinzandu-i-l.

    -Pentru cel mai frumos inger care a pasit vreodata pe Pamant!

    -Oh,micuto!Ii lua trandafirul din mana,sarutand-o in crestetul capului.Te iubesc!

    -Si eu!sopti ea,lipindu-si obrazul de pieptul lui,in timp ce bratele lui o strangeau la piept.

    -Te iubesc,varco-vampirul meu!Caroline isi saruta sotul,bucurandu-se de atingerea degetelor lor.

    -Iubirea asta!Andreea suspina,punandu-si capul pe umarul Originalului cu ochi caprui.

    -Stiu,e gretoasa.

    -Taci,Kol!

    -Okey,okey!

    Toate cuplurile se imbratisara,soptindu-si cuvinte de dragoste,facandu-i pe ceilalti sa-si dea ochii peste cap,plictisiti.

    -Haide gata cu dulcegariile!se baga Damon.Sau am sa transform gradina asta intr-o cascada de voma.

    -De acord cu el,zise Jace,rupand un trandafir negru.Vrei sa fii nevasta mea?continua,dandu-i-l vampirului cu ochi albastri.

    -Oh,ce frumusete!exclama Damon,luand trandafirul si inspirandu-i parfumul.Si ca sa-ti raspund la intrebare:da.Vreau sa fiu nevasta ta,iar tu nevastoiul meu.

    -Vai!facu Dean,aplaudand.Cel mai adorabil cuplu din univers.

    Jace si Damon afisara amandoi cate-un zambet dintr-acela mortal,facand cate-o plecaciune.
    

8 comentarii:

  1. Nu mai pot de ras.
    Cel mai mult mi-a placut:
    ,, -De acord cu el,zise Jace,rupand un trandafir negru.Vrei sa fii nevasta mea?continua,dandu-i-l vampirului cu ochi albastri.
    -Oh,ce frumusete!exclama Damon,luand trandafirul si inspirandu-i parfumul.Si ca sa-ti raspund la intrebare:da.Vreau sa fiu nevasta ta,iar tu nevastoiul meu."
    Si pe bune ,,nevestoi"? Doar lui Damon ii putea iesi pe gura o asemenea perla.
    Astept cu nerabdare continuarea si sa rad la fel cum am ras la acest capitol.
    Te pup :*:*:*

    Emysweetgirl

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai doar e Damon ,nu :))
      Si ma bucur ca ti-a placut :)

      Si eu te sweeti :*:*:*


      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Pai cum sa nu imi placa daca ai talent si esti amuzanta.
      Iar la Damon ma asteptam sa scoata perle, deci ma mir ca m-a mirat ceea ce a scos el pe gura.
      Pup :*:*:*

      Ștergere
    3. Multumesc mult sweeti :*:*:*

      Ștergere
    4. Si ai grija sa nu il faci pe Damon gay ca in alt one-shoot facut de tine ca nu o sa fie bine, inteles?
      Te pup:*:*:*

      Ștergere
    5. S-a inteles :)) si oricum,nici n-am de gand asa ceva! Ficul are deja un cuplu gay:Magnus si Alec

      Ștergere
    6. Foarte bine ca altfel ma suparam rau.

      Ștergere