Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 2 ianuarie 2014

In Love With a Zombie - Capitolul 5 - Tears, smiles, kiss and Benjamin...?


            



Laur il privi satisfacut pe Andy, zicandu-i:

- Omoar-o si du-te la ale tale. Te voi chema eu cand voi avea nevoie de tine. Imi arunca o ultima privire, trimitandu-mi un sarut in aer, dupa care pleca.


- Andy, te rog! Lacrimile au inceput sa-mi cada pe obraji. Te rog, tu nu esti asa!


N-a zis nimic, aplecandu-se sa-mi dezlege incheieturile. Si imediat ce mi-am simtit bratele libere, l-am imbratisat, ingropandu-mi fata la pieptul lui. Singurul loc in care ma simteam in siguranta.


- Imi pare atat de rau! Iarta-ma! E numai vina mea!


-Taci, mi-a cerut, indepartandu-ma de el. S-a ridicat in picioare, dupa care m-a luat de brat, tarandu-ma dupa el. Nu stiam incotro mergeam, si nici nu-mi placea ca chipul i era complet lipsit de emotii. Daca voia sa-si indeplineasca misiunea? Daca voia sa ma omoare? 


Mi-am smuls bratul, luand-o la fuga, insa nici dupa cinci pasi m-am impiedicat, alunecand pe burta. Si-apoi am fost rostogolita cu fata spre cer, Andy pozitionandu-se deasupra mea. Si-a indreptat degetele spre gatul meu, strangandu-le incet, insa cand i-am atins incheieturile, a devenit confuz, apoi de-a dreptul ingrozit. Si-a retras mainile, ridicandu-se in picioare si facand cativa pasi in spate. A cazut in fund, impiedicandu-se de-o creanga, si mi-a zis c-o voce speriata ca trebuie sa plec. Eu m-am ridicat, vrand sa-l imbratisez, da' m-a impins.


- Te rog, Hizy! Trebuie sa pleci! Nu vreau sa te ranesc!


- Dar n-o sa ma ranesti, am zis, sigura pe mine. N-o s-o faci, fiindca ma iubesti. De data asta m-am apropiat usor, lasandu-ma pe vine. I-am luat mainile intr-ale mele, sarutandu-i-le. Si eu te iubesc! 


M-a privit nesigur, coborand spre mainile noastre impreunate. Un oftat profund i-a parasit buzele, tragandu-ma la pieptul lui si sarutandu-mi parul.


- Sper sa ai dreptate. Daca ti-as face ceva...nu cred ca mi-as putea sa mi-o iert.


- Sunt sigura. Am zambit, ingropandu-mi fata in tricoul lui.



                                                         * * *


- Pe unde naiba ati fost? ne intrebara toti, de-ndata ce-am ajuns acasa.


- Poveste lunga, am zis amandoi, urcand sa facem un dus si sa ne schimbam de hainele murdare, realizand apoi ca hainele lui Andy erau murdare si de sange, asa c-am adaugat: Nu intrebati.


Urcati sus, Andy m-a lasat sa intru prima, numai ca-n mijlocul dusului m-am trezit cu el. Am chicotit, ridicandu-ma pe varfuri ca sa-i pot saruta buzele, doar ca inainte de-a ajunge la destinatie, mi-au alunecat picioarele. Bratele lui m-au prins inainte sa-mi sparg capul, saltandu-ma in brate. Mi-am incrutisat picioarele in jurul taliei sale, cautandu-i gura. Flacarile din parc revenisera, cerand sa fie stinse, asa ca m-am avantat si eu in niste saruturi pe gatul lui, provocandu-i un chicot. 


- Te vreau acum! i-am zis, scapand un geamat cand mi-a lins clavicula. Mi-a zambit, presandu-si buzele de-ale mele pentru a-mi opri gemetele care au urmat cand a intrat in mine. Simteam placere pura. 


- Ah! De data asta am scapat un geamat de durere, inclestandu-ma cu putere de umerii lui. Aveam impresia c-o sa ma rupa in doua, dar n-am zis nimic, crezand ca durerea va inceta, numai ca n-o facea. Ci din contra, devenea mai intensa. Am scos un mic tipat, facandu-l pe Andy sa se opreasca.


- Esti bine? Ma privi ingrijjorat, lasandu-ma pe picioarele mele. Am aterizat in fund, icnind de durere. Ce naiba? Hizy! M-a luat pe sus, ducandu-ma in pat.

  
- Doare, m-am plans, acoperindu-ma cu cearceaful.

- E normal. Abia e a doua oara cand o facem.


- Nu, de data asta fost diferit. Simteam efectiv cum ma rup in doua.


- Poate am fost prea brutal. Imi pare rau. Mi-a sarutat parul, ciufulindu-mi-l apoi. 


- Nu-i vina ta. Probabil e din cauza noii tale puteri. Oricum, nu conteaza. 


- Ba conteaza. Nu vreau sa te ranesc.


- Dar nu mai... 


- Nu, doar ca aproape te-am omorat in timp ce faceam sex, a ras amar, chipul fiindu-i foarte serios.


- Nu-i adevarat! l-am contrazis. 


- Poate ar fi mai bine sa ne despartim. S-a dus spre sifonier, scotandu-si schimburi.


- Nu, niciodata! M-am repezit spre el, infasurandu-mi bratele in jurul lui. Te iubesc prea mult ca sa te las sa pleci.


- Iar eu te iubesc prea mult ca sa te las sa suferi din cauza mea. Imbraca-te si culcate. Mi-a scos o pereche de boxeri si niste pijamale albastre, cu inimioare, apoi s-a imbracat de plecare, iesind pe usa.


M-am intors inapoi in pat, deoarece durerea era inca acolo - mai diminuata, totusi. M-am imbracat si m-am infasurat in cearceaf, imbratisand perna.


Si-am adormit.


A doua zi cand m-am trezit, am aflat ca Andy n-a venit toata noaptea, deoarece cand se trezise Ashley, usa era inca inchuiata, fix cum o lasase dupa plecarea lui. Iar Andy n-a vrut sa sa ia nicio cheie la el.


- Sunt sigur ca e bine, zise Jinxx, chiar in momentul in care cineva ciocani la usa. Am smuls cheia din mainile lui Ashley, si-am fugit sa-i deschid. 


- Da-te, mi-a cerut el, impingandu-ma din calea lui. Hainele ii erau complet acoperite de sange, si la fel si mainile. Pe chip n-avea nicio expresie, ochii fiindu-i reci.


- Andy, ce dracu' s-a intamplat? se panica Ashley, vazandu-l. Pana si Jinxx era ingrijorat. 


- Nimic, fu tot ce zise, inainte de-a urca sus.


- Tu cureti, i-am auzit vocea Reylei, vazand-o apoi coborand scarile. Stiu ca-i un Zombie mancator de oameni, da' n-ar trebui sa fie si el mai atent? Imi murdareste parchetul.


- Nu cred ca-i vorba doar despre asta, zise Jinxx, privindu-ma. Ce s-a intamplat ieri?


Am oftat, lasandu-ma sa cad pe prima treapta. 


- Chemati-i si pe ceilalti.


- JayBee a plecat cu noaptea in cap, ne anunta Reyla. L-a sunat impresaru', asa la ora asta probabil e in avion.


- Lina a iesit sa alerge, asa ca mai raman doar Jake si CC, zise Ashley. Ma duc sa-i trezesc.


Reyla se aseza langa mine, mangaindu-mi parul.


- Esti bine?


- Nu prea. Mi-am lasat capul sa se odihneasca pe umarul ei, in timp ce-i asteptam pe baieti.


- I-am adus. 


Mi-am ridicat capul, nesigura cum sa incep. Intr-un final mi-am facut curaj, povestindu-le tot ce se petrecuse in padure. Despre demon, carte si Laur. Cum totul a fost planuit, iar eu ca o idioata ce sunt, am ajutat la transformarea lui Andy intr-o papusa Zombie.


- Ce jegos poate sa fie ipocritu' ala! exclama Reyla, dezgustata.


- O sa-l omor pe nenorocitu' ala! zise Ashley pe-un ton nervos, restul baietilor fiind de acord cu el.


- Ba nu, razbatu glasul lui Andy pana la noi. Era in capul scarilor, schimbat si curat.


- Dupa tot ce ti-a facut? Nu prea cred c-o sa stam cu mainile in san.


- Ashley are dreptate, fu de acord CC. Trebuie sa plateasca.


- Daca va atingeti de el, sunteti morti. Voi avea eu grija de asta.


- Andy! M-am ridicat, fugind sa-mi ingrop fata la pieptul lui. Te rog...!


- Mi-a ordonat sa ucid pe oricine incearca sa-i faca vreun rau, asa ca n-am incotro, continua, ducandu-si bratele in jurul meu. Stati cuminti. Cel putin pana reusesc sa-mi dau seama cum sa-i ignor comenzile. Mi-a luat fata in maini, privindu-ma in ochi. Iar tu trebuie sa pleci intr-un loc sigur. Laur crede ca esti moarta.


- Dar nu vreau sa te parasesc! M-am agatat de el, incepand sa plang. 


- Vreau sa te stiu in siguranta.


- Tu esti singurul langa care ma simt in siguranta!


- Hizy, intelege-ma, te rog! Te iubesc prea mult, si nu vreau sa te ranesc. Dar daca continui sa stai in preajma mea, o voi face. De fiecare data cand te ating sau te sarut, simt ca trebuie sa te omor. Monstrul din mine vrea sa iasa la suprafata, si sa-si duca ordinul la capat!


- Dar tu nu esti un monstru!


Rase amar, sarutandu-mi fruntea.


- Iubirea te orbeste, iubito. Nu te lasa sa ma vezi cum sunt cu adevarat.


- Nu-mi pasa. Eu te iubesc si n-am sa plec nicaieri.


- Hizy...


- Hizy, scumpo, trebuie sa vorbim, se auzi vocea Julietei de l-a intrare. Oh! Am ramas uitandu-se la mine si Andy, usor confuza. Mi-am dat seama ca plangeam in bratele unui baiat pe care ea nu-l cunostea - ma rog, stia cine e. Il vazuse pe tricourile si posterele mele, da' tot era aiurea.


- Juli, iti pot explica, am zis repede, coborand.


-Noi plecam, anunta Reyla, tragandu-i pe baieti in bucatarie. In afara de Jake, care se prezenta, zambindu-i mult prea mult. Jake, si tu!


- A fost o placere sa te intalnesc, continua, sarutandu-i mana. Hizy imi stie numarul, asa ca i-l poti cere ei. Am plecat.


Tocmai s-a dat la ea?


- Dragut, zise ea, uitandu-se dupa el. Cine e? 


- Jake Pitts. Face parte din Black Veil Brides.


- Canta la chitara, nu?


- Da. Uite, mai devreme...


- Te imbratisai cu Andy Biersack, zise calma, zambindu-mi. N-am nimic impotriva.


- Nu?


- Nu. M-am intalnit cu Lina, si mi-a povestit despre Laur. De ce nu mi-ai spus niciodata, scumpo?


Mi-am lasat privirea in jos, jenata.


- Scumpa mea! M-a imbratisat, mangaindu-mi parul. Si cand ma gandesc ca eu te incurajam sa iesi cu el, laudandu-l intr-una...


- E okey. N-ai stiut.


- Ar fi trebuit sa-mi dau seama ca nu te face fericita.


- Acum nu mai conteaza. Doar de-asta ai venit?


- Nu. Am primit un telefon important, si m-am gandit ca trebuie sa afli.


- Mama a renuntat?!


- Nu, doar s-a retras. Dar nu despre asta e vorba.


- Atunci?


- A sunat idolul tau, si mi-a spus c-ar fi incantat sa canti alaturi de el. Concertul e peste doua saptamani, in Los Angeles.


- Te referi la cine cred eu ca te referi?!


- Nu, ma refer la un taran de pe stada. Normal ca la el ma refer.


Am inceput sa tip si sa dansez de bucurie, imbratisand-o si impland-o de pupici. Dupa care am alergat in bratele lui Andy, care in tot acest timp nu se miscase deloc din locul in care il lasasem - adica in capul scarilor. L-am sarutat, l-am ciufulit, l-am imbratisat, l-am ciufulit din nou...N-aveam deloc stare. Eram fericita. Si el la fel. O puteam vedea in ochii lui, si-n zambet.


- Vii cu mine, l-am avertizat, luandu-i mana intr-a mea si sarutandu-i-o.


Zambetul i s-a sters, privindu-ma cu tristete.


- Julieta, zii ca trebuie sa vina cu mine! i-am strigat, tragandu-l jos.


- Cu siguranta trebuie sa mergi, ii zise ea, zambindu-i cu caldura. Vreau sa stiu ca e in siguranta, iar tu esti persoana potrivita pentru aceasta sarcina.


Andy zambi fortat, incuviintand.


- Bun. Atunci eu plec. Suna-l si anunta-l. Mai ai cartea lui de vizita, nu?


- Da.


- Bine, atunci. Am plecat. Imi saruta obraji, isi lua la revedere de la Andy, si pleca.


- Hizy, tu esti nebuna?


- Da, dupa tine!


Si-a dat ochii peste cap, ciufulindu-mi parul.


- Ce ma fac eu cu tine?


- Ma saruti, ma atingi, ma iubesti...


- Te gadil paana te omor, ranji, incepand sa ma gadile.


- Nu, nu, nu, lasa-ma! Ajutor! Am cazut pe jos, cu el peste mine. Si-atunci mi-am amintit ca trebuie sa-l sun pe Marilyn. Bhai, da-te, c-am uitat sa-l sun!


- Suna-l, mi-a zis, dandu-mi telefonul lui. 


- Nu-i stiu numarul pe de rost, m-am plans. L-am prins de talie, intentionand sa-l dau de pe mine, numai ca era al naibii de greu. L-am impins in piept, l-am tras de brate, da' degeaba. Zombie-ul Andy era de neclintit. Nu-i corect, m-am bosumflat eu, facandu-l sa chicoteasca. Reyla! Baieti! Ajutooooor!


Si-au facut aparitia cu totii, apucandu-l de maini si de picioare si tragandu-l. Numai ca tot ce-au reusit sa faca a fost sa se oboseasca, cazand intr-un final franti pe podea.


- Cred ca s-a transformat in munte peste noapte, replica Ashley. Mai slabeste, batozo!


- Nu-i vina mea ca n-aveti putere nici sa ridicati o pietricica, se amuza Andy.


- Te dai mare, trisorule, i-o arunca Jinxx. 


- Da, fu de acord CC. Trisorule.


- Credeti ca Julieta ar vrea sa iasa la o intalnire cu mine? se trezi Jake, asa ca l-am ''trezit'' si eu cu-n telefon in cap. Au! Femeie nebuna!


- Vezi ca-i femeia mea, da', numai eu am voie sa-i zic asa. 


- Sa nu te aud. L-am tras de par, alegandu-ma si eu cu-n bobarnac peste nas. Au, nasucu' meu sufera.


- Am o noua porecla pentru tine, rase, plimbandu-si mainile pe sub rochia neagra, de la Reyla.


- Stai mai, cuminte. Nu suntem singuri.


- Din partea mea puteti sa faceti ce vrei, ne-o arunca Ashley. Stiu fiecare particica din corpul ala.


- L-ai vazut, nu-l stii, replica Andy, dandu-i un pumn in picior.


- Javra! exclama el, ridicandu-se si suindu-se in carca lui Andy.


- Bai, eu nu sunt saltea, le-am zis, insa erau prea preocupati sa se bata reciproc. Jos de pe piciorele mele, bai! Tot nimic. Vorbesc cu boii.


- Taci, femeie, striga Andy, chinuindu-se sa-l dea jos pe Ashley, care se agatase bine de tot de gatul lui. Daca ar fi fost om, probabil l-ar fi sufocat.


- Cu-i ii zici tu femeie, barbate? m-am bagat si eu, tragandu-l de par.


- Ce-i aici, casa de nebuni? vru sa stie Lina, facandu-si aparitia dupa un miliard nouzeci si noua de ani.


- Iubito, ajuta-ma! striga Ashley. Trebuie sa-l darim pe zombalau.


- Acum, acum! L-a prin de brat, tinandu-i-l ostatic, da' Andy si-l elibera imediat.



- Baaaaaaaaaaaaaaaaa, am urlat, facandu-i sa se opreasca.

- Ce dracu' ai? facu Ashley uitandu-se la mine cum s-ar uita si la o vaca care s-ar da la el. Te crezi Cita?


- Cita esti tu.


- Nu, eu sunt Tarzan.


- Ba eu sunt Tarzan! ranji Andy. Cita e numai a lui Tarzan.


- Auzi ma, eu am zis primu'. Tu poti sa fi Baloo.


- Cita e a mea! 


- Ba nu, a mea!


- Ba a mea!


- Eu nu sunt a nimanui! 


- Taci, femeie, tipara amandoi.


- Ioi, urechile mele! se planse CC, ridicandu-se in capul oaselor. Si ca sa nu va mai certati pe Cita, va zic de pe-acum ca-i a mea, continua, aparand deasupra capului meu si lipindu-si buzele de-ale mele.





                                               ~ ~ ~ ~ ~


      Los Angeles, California. Casa lui Marilyn Manson.


- Rock-surdule!

- Aici! striga Marilyn, neluandu-si privirea din foia pe care-si asternea versurile viitoarei melodi. No Reflection.

- Strig de juma' de ora in fata casei! De ce nu raspunzi? 

- Benji, din cate imi amintesc, s-a inventat soneria acum mult timp.

















- Si ce?

- Si de ce n-ai sunat la ea?

- Uite fix de-asta! Tanarul tranti bagajele, suflandu-si bretonul saten din ochi. Mama iti transmite mii de injuraturi si un genunchi intre picioare, continua, tolanindu-se pe canapea, langa taica'su.


- Iar eu trimit ce-am intre picioarele, direct printre buzele ma-tii.

- Esti porc.

- Iar ma-ta scroafa.

- Du-te-n pana mea!

- Tu n-ai pana, ai panisoara.

- Iar tu o ai stafidita, replica, scotand limba la el.

- Am patruzeci de ani, nu's mosneag in carucior cu rotile.

- Esti rockar.

- Si ce legatura are una cu alta?

- Rockarii imbatranesc mai repede.

- Asta-i cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata.

- Exact, muzica pe care o canti e o mare prostie.

- N-am zis asta. Si ca sa stii, muzica pe care o asculti tu e o prostie.

- Eric Saade nu-i o porcarie. E genial.

- Da, un genial care scoate numai porcari.

- Iar tu un salbatic care se machiaza.

- Prefer asta, decat sa scot muzica numai pentru bani.

- N-o face pentru bani, o face pentru ca-i place.

- Cum sa nu...!

- Mai bine nici nu mai veneam! facu nervos, ridicandu-se si luandu-si bagajele in maini.

- Bun, zise, zambind pe sub mustata. Asa nu va mai trebui sa-ti cumpar masina aia super smechera pentru ziua ta.

- Masina smechera de ziua mea? Zambi larg, lasand bagajele sa-i cada. Marilyn chicoti, ciufulindu-i parul - semn ca ciondaneala luase sfarsit. 

Benjamin isi duse lucrurile in camera, despachetand. Dupa care isi facu un dus, si se imbraca de plecare.

- Pot imprumuta una din masinile tale, sau sunt prea valoroase pentru a le lasa pe mana unui copil nelegitim?

- Nu-i vina mea ca maica'ta si-a ascuns sarcina, zise, aruncandu-i-le. Ai grija de ea, ca de iubita ta.

- Care dintre ele, c-am trei.

- Pustulica s-a facut pustan?

- Care-i diferenta, ca nu inteleg? 

- Probabil fiindca nu ti s-a desteptat creierul de gaina.

- Daca eu il am de gaina, tu-l ai de wc.

- Wc-ul n-are creier, tontici.

- Exact asta ziceam si eu, taticutule. Ranji, luandu-si talpasita.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu