Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 1 ianuarie 2014

I hate you so much...


Personajele sunt luate din anime-ulUragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru

Iar in poza e Cadenza: 

                 


- Mult timp de cand nu ne-am vazut, a zis, chicotind. Ranjea, avandu-si bratele la piept, el fiind rezemat de tocul usii.

- N-am chef de tine, am replicat, privindu-l cu dispret.

- Esti sigur, Kuroto? Si-a lasat bratele sa alunece pe langa par, apropiandu-se de mine. Parul lung, de culoare focului, ii cadea pe umerii puternici, iar ochii de culoarea sangelui sclipeau de rautate. Mi-a prins barbia, oblingandu-ma sa-l privesc. Era mult mai inalt ca mine, asa ca eram nevoit sa-mi dau cam mult capul pe spate.

- Lasa-ma! L-am apucat de incheietura, indepartandu-i mana. Pleaca...am soptit apoi, lasandu-mi ochii in pamant. Il uram. Il uram atat de mult...

- Stii ca nu vrei asta, mi-a replicat, trecandu-si unghile lungi peste obrazul meu.

- Ba da. Te urasc...

- Ba nu. Ma iubesti.

- Tu...! Mi-am ridicat privirea, nervos, inclestandu-mi pumnii. Ce credea? Ca din cauza unui simplu sarut as ajunge sa-l plac? Care pe deasupra a fost si cu forta? Nebunul asta n-avea pic de minte in cap! Cum as putea sa-l iubesc, cand el mi-a omorat ambii parteneri? Cum?! Niciodata! i-am scuipat in fata, lipindu-mi palma de obrazul lui.

- Te comporti exact ca o femeie, rase el, scotandu-si la iveala coltii. Si-o sa si fii futut ca una'! Dupa ce a adaugat asta, m-a impins in perete, intorcandu-ma cu spatele. Mi-a prins ambele incheieturi c-o singura mana, ducandu-mi-le deasupra caputului, si mi-a tras pantalonii jos, odata ci boxerii.

- Esti nebun?! Ce dracu' faci?! Cadenza!

- Imi stiu deja numele, puisor, nu trebuie sa-mi amintesti, a chicotit, plesnindu-mi una peste fese. Apoi i-am auzit slitul pantalonilor deschizandu-se, facandu-mi-se brusc frica. Tipu' asta avea de gand sa ma violeze, asta era sigur! Iar eu voi suporta ca ''fetita'' ascultatoare ce sunt. Fir-ar sa fie!

- Oh! Ah! Doamne! am inceput sa eu sa gem, cand sexul lui m-a patruns puternic, adancindu-se in mine. In momentul ala cred ca-l uram mai mult ca niciodata! Atat de mult, incat...Oh, fir-ar sa fie! Opreste-te!

- Ai vrea tu, puisor. A inceput sa se miste din ce in ce mai repede, facandu-ma sa gem si mai tare, in timp ce buzele lui moi si catifelate imi atingeau spatele, dandu-mi fiori. Nu-mi placea. Nu-mi placea deloc sentiment pe care mi-l dadea. Iti place, puisor? mi-a soptit la ureche, muscandu-ma de lobul urechii.

- N-nu, m-am balbait, incercand sa rasuflu. Se oprise, iar eu tocmai ma pregateam sa-i trag un genunchi intre picioare. Insa afurisitu' s-a oprit numai ca sa ma intoarca cu fata, si sa ma patrunda din nou. De data asta mult mai adanc. Iisuse Hristoase! am exclamat, simtit c-o sa explodez de-atata durere.

- Deja mi-ai uitat numele? Isi lipi buzele de-ale mele, muscandu-mi-le si sugandu-mi-le, apoi cautand sa-si bage limba in gura mea. Iar eu ca un prost ce eram, i-am permis, alaturandu-ma jocului. Corpul meu era deja in extaz, si nu mai gandeam deloc coerent. Si parca voiam si mai mult.


- Sa nu ma mai atingi niciodata! i-am zberat, odata ce-a terminat cu mine. Zaceam pe podea, inca resimtind durerea aia groaznica, invelit intr-un cearceaf.

- Mai devreme nu ziceai asta, chicoti, facandu-se confortabil pe fotoliul meu.

- Mai devreme urlam ca un nebun, fiindca tu esti o bestie!

- Ti-a placut, recunoaste.

- Nu-i adevarat.

- Stiu ca minti. Te tradeaza ochii.

- Ce-i asta? O noua abilitate de-a ta? l-am chestionat nervos, simtindu-mi obrajii arzand.

- De ce rosesti, iubire, nu-ti place adevarul? rase, venind spre mine, si apropiandu-si fata de-a mea. Atat de aproape, incat ii puteam simti rasuflarea rece in fata. Am inghitit in sec, ochii coborandu-mi-se asupra gurii lui. Mult prea aproape... A chicotit, trecandu-si degetele peste obrazul meu. Ma iubesti, a adaugat, inainte de-a ma saruta.

- Neah, te urasc, am zis, de-ndata ce mi-a eliberat buzele. Te urasc rau de tot.

- Sentimentul e reciproc. A chicotit, ducandu-si palma dupa ceafa mea, si tragandu-ma intr-un alt sarut al mortii.

Te urasc atat de mult...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu