Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 26 decembrie 2013

Give me your hand


  
   De ce?Asta ma intreb mereu?De ce eu?Ce-am facut,incat sa merit asta?Liceul Skyle este doar pentru cei bogati,nu pentru mine.Asa ca de a trebuit sa ajung tocmai aici?
   
   Acum doua luni tata a fost concediat,si nemai avand bani sa plateasca intretinerea,a trebuit sa ne mutam intr-un nou oras:BrokenHeart - stiu,chiar suna aiurea.Nici macar nu stiam de axistenta acestui loc,pana ce tata a primit o slujba acolo.Asa c-am renutat la liceu si la prieteni,si-am plecat.

   Tata a primit slujba de sofer a uneia dintre cele mai bogate familii din oras,si nu stiu cum s-a intamplat,dar am ajuns sa fiu inscrisa la unul dintre cele mai bune licee.La inceput am fost entuziasmata,si-mi facusem sperante mari.Credeam ca invatand la o astfel de scoala,o sa am seanta de-a fii apreciata pentru pasiunea mea de cunoastere si creativitate,da' n-a fost asa.Toti ma arata cu degetul,si fac tot posibilul sa-mi doresc sa plec de acolo - si chiar imi doresc!Dar incerc sa fiu puternica,caci tatal meu este foarte mandru de faptul ca fiica lui a intrat la un asemenea liceu.Si nu vreau sa-l dezamagesc.E singurul pe care-l mai am.Mama a murit acum cand aveam paispe ani,din cauza unei supradoze.Obisnuia sa consume droguri de cand aveam cinci ani - de ce,nici in ziua de azi nu stiu - dar chestia e ca pana la urma i-au venit de hac.

   In prezent am saptispe ani jumate,si sunt in clasa a XI-a.

   -Mirosi delicios...mrrr.Vocea lui Marius - aproape de urechea mea - ma aduse la realitate. M-am indepartat instantaneu,astfel ajungand sa cad din banca.

   Rasetele batjocoritoare au umplut imediat clasa,facandu-ma sa-mi doresc sa ma inghita pamantul.

   -Saracuta de ea...zise Dimi pe un ton rautacios.Te simti bine,iubire?

   Dobitocule!Arzi in iad!

   -Baieti,nu mai fiti asa rai.Paul imi intinse mana,avand un zambet sincer - ? - pe chip.Hai,da-mi voie sa te ajut.M-a apucat de mana,si m-a tras in sus - da' doar pentru a ma lasa sa cad din nou.

   -Ce poate face un zambet frumos,chicoti Dimi,batand cuba cu Paul. De data asta m-am ridicat singura.Mi-am bagat cartile in ghiozdan,nepasandu-mi de lacrimile ce-mi cadeau pe obraji,si-am fugit de acolo.

   Nu mai pot.M-am saturat de ei.

   Pierduta in propia suferinta,am alunecat pe scari - care tocmai fusesera spalate - ,si mi-am simtit trupul rostogolindu-se.

   -Raluca!am auzit pe cineva strigand,da' nu-mi puteam da seama cine este,deoarece eram prea preocupata de durerea ce-o simteam in tot corpul.Mai ales in jurul capului. Am simtit cum cineva ingenunchiaza langa mine,si cum doua maini imi trag capul in poala sa,dandu-mi parul din ochi.

   -Nu te misca,zise.Era Marius.Baiati,sunati imediat la salvare,striga apoi.

   -Ce s-a intamplat?l-am auzit pe Paul.Drace!Isi scoase mobilul,facand ce-i ceruse Marius.

   -Ce dracu'...Ce ma-ta ai facut,ma?Isi facuse si Dimi aparitia,urmat de inca cativa curiosi.Iar voi plecati in pula mea de aici,ca nu-i spectacol!continua,izgonindu-i.

   -Am facut-o pe ma-ta aseara.Stii ce buna a fost?Paule,vin,sau ce de dracu' fac?

   -Au zis ca ajung in cinspe minute.

   -In cinspe minute moare asta aici,dobitocule!

   -Calmeaza-te,Mariusica,ho!ii ceru Dimi scotandu-si telefonul.Il sun eu pe soferul meu sa vina incoace.

   -Nu,am spus,concentrandu-ma pe ochii verzi ai lui Marius,astfel incat sa raman lucida si sa nu lesin.Nu-l suna,te rog.E tata. Isi indesa inapoi telefonul,spunand:

   -Paul,tu ai masina aici?

   -Da.

   -Atunci sa mergem.Marius ii facu semn lui Dimi sa-mi tina capul,ca sa ma poata lua in brate,in timp ce Paul pleca sa pregateasca masina.

                                                            * * *

   Mi-am deschis ochii incet,obisnuindu-ma cu lumina puternica.

   -Hei morcoveata.Marius imi zambi larg,aratandu-si dintii drepti si imaculati.

   -Unde sunt?Vocea imi suna cam ragusita,iar cand am incercat sa ma ridic,am simtit un junghi de durere traversandu-mi corpul.

   -Hei,hei..Isi puse mana pe umarul meu,indemnandu-ma sa ma intind la loc.Fii fetita cuminte. Am oftat,privind in jur.Foarte mult alb.

   -De ce sunt la spital?Si ce cauti tu aici?

   -Ai cazut pe scari. Un icnet de supriza mi-a scapat pe buze,imediat ce amintirile mi-au revenit.

   -Ia uite cine s-a trezit!Dimi isi facu aparitia,urmat de Paul.Vezi c-a sunt taica-tu.

   -Si ce i-ai zis?!

   -Calma,baby,calma,chicotii el.I-am zis ca esti la Mariusica acasa.

   -Ce?!Niciodata!

   -Recunoaste,morcoveata,ai vrea sa fie adevarat,ranji boul de Marius.

   -Mai bine mor in chinuri decat sa fiu cu tine,i-am spus,pe-un ton dezgustat.

   -Fricoasa a capatat tupeu?se amuza Paul,asezandu-se pe marginea patului - fix pe piciorul meu.

   -Au!Dobitocule!L-am impins,nervoasa.Iesiti afara!

   -Asa ne rasplatesti ca ti-am salvat viata?Ochii lui verzi ma priveau amuzati,iar zambetul era jucaus.

   -E vina voastra c-am cazut,asa ca...Da.

   -Declari cumva razboi,papusa?Capruiul din ochii lu' Dimi capata o tenta cam intunecata,dandu-mi fiori pe sina spinarii.

   -Da,Dimi,va declar razboi.M-am saturat pana peste cap sa fiu bataia voastra de joc.

   -Foarte bine.Scoase un trandafir din vaza ce statea langa pat,ii rupse petalele,si mi le arunca in fata.Sa mergem,baieti.

   -Inca mirosi delicios,imi sopti Marius la ureche,inainte sa plece.Mrrr!

   Rahat.Tocmai le-am declarat razboi?!

   N-am putut inchide un ochi toata noaptea.Mi-era teama de ce puteau face MCNI - Magari Cu Norma Intreaga.Aveau putere si bani,pe cand eu aveam un drac belit.Daca ordonau sa fiu omorata?Sau violata?Daca Dimi il concedia pe tata?O,Doamne!Trebuie sa incetez!Nu ma pot gandi la asta acum.Trebuie sa ma fac bine,apoi vad eu.

   Rahat!Tata crede ca sunt la Marius!Asta nu-i deloc corect!Eu si el?Niciodata!E prea enervant.Si increzut.Si are impresia ca toate fetele trebuie sa-i sarute picioarele - bleah! M-am intors pe partea cealalta,fix cand razele soarelui intrara pe fereastra.Minunat.Acum o sa fiu chiauna toata ziua.Macar de m-ar externa.


   Zgomotul unei usi deschizandu-se m-a facut sa-mi intorc capul spre intrare,si-am dat de doi ochi verzi extrem de enervati.

   -Neata' morcoveata. Mi-am trantit capul de perna,si-am inchis ochii.

   -Dormi?L-am simtit asezandu-se in spatele meu,apoi am simtit o atingere pe obraz.

   -Ce naiba...am inceput,intorcandu-ma cu fata,ajungand astfel ca buzele noastre sa se lipeasca. Pentru o secunda am uitat cum sa respir.

   -Da-te!L-am impins,si mi-am frecat buzele cu incheietura mainii.Ce te-a apucat?! Marius doar rase,ducandu-se spre iesire.

   -Ne mai vedem,morcoveata.

   -Idiotule!am strigat dupa el,imediat ce usa se inchise.E dement,sau ce? Mi-am trecut mainile prin parul ciufulit si m-am trantit la loc.

   -Il uraaaaaaaaasc!

   Usa s-a deschis din noi,si eram pregatita sa arunc c-o perna in el,numai sa plece,insa de data asta era o asistenta.

   -Cum te simti,draguto?

   -Bine.Cred.

   -Presupun ca vrei sa pleci,nu-i asa?imi zambi intelegatoare. M-am strambat.

   -Cam da.

   -O sa pleci curand,stai linistita.Inca o zi,doua,si gata.Nota ceva intr-un carnetel,si pleca.

   Orele treceau cu greau,iar eu simteam ca innebunec stand tot timpul intre patru pereti.Voiam sa plec cat mai repede.Voiam sa-l vad pe tata,sa fiu sigura ca-i bine,si ca MCNI nu-i facusera ceva - fiindca erau in stare.Erau in stare de orice.

                                                       * * *

   Nici bine n-am iesit din spital - in sfarsit ma externase - cu-n motociclist imbecil de felul lui,opri in fata mea.

   -Urca,morcoveata,tata-socru ne asteapta.

   -Nici sa nu glumesti cu asa ceva!Si pot sa merg si singura acasa,asa hai pa. Am vrut sa-l ocolesc,da' Domnu' Nesimtila nu ma lasa.

   -Urca. Mi-am incrutisat bratele la piep,privindu-l nervoasa.

   -N-am chef. Isi miji ochii la mine,apoi se dadu jos de pe motocicleta,sprijinindu-se de ea.

   -Esti foarte incapatanata,pentru o fetita timida.

   -Nu's o fetita timida.Voiam doar sa fiu lasata in pace.

   -Oh,saracuta de tine... Am schitat un zambet fals,dorindu-mi sa-i dau una in moaca aia.

   -Sa sti ca nu ma grabesc deloc,spuse scotandu-si o tigara.Am tot timplul din lume sa stau aici cu tine.

   -Daca n-ai fi fost un imbecil de doua parale,ar fi putut suna dragut.Da' cum nu esti...

   -Auch.Asta doare.

   -Chiar?N-ai idee ce ma bucur.

   -Nu mai spune...!

   -Ba mai spun. Sufla o rafala d-aia de fum direct in fata mea,facandu-ma sa tusesc.

   -Boule!

   -Un fum?Imi intinse tigara,iar eu i-am dat peste mana,dandu-i-o jos.

   -Era ultima!se planse ca un copil mic.Imi ramai datoare.

   -Vezi sa nu.

   -Iti sta mai bine cand taci,l-am auzit spunand,inainte dea-mi lua fata in maini si de-asi zdrobi buzele de-ale mele.

    Bum - bum -bum Bataile inimi mele devenira rapide si agitate,in timp ce prin stomacul meu se plimba ceva.Era o senzatie placuta.Unica.


   Ce se intampla cu mine?

   Marius se opri din sarut,lingandu-mi buza superioara in timp ce degetele lui se odihneau pe umerii mei.

   -Deliciosa,zise indepartandu-se doi pasi de mine si rezemandu-se inapoi de motocicleta,avand pe chip un zambet satisfacut.

    -Esti un bou!am izbucnit,simtind cum lacrimile amenintau sa iasa.Lasa-ma dracu' in pace!

    Am fugit de-acolo,ignorandu-i strigatele.Voiam acasa.La vechea mea casa.Imi voiam prietenii inapoi.O voiam pe mama.Voiam sa-i simt bratele calde imbratisandu-ma si spunandu-mi ca totul va fi bine.Aveam nevoie sa stiu ca sunt iubita.Ca nu's bataia de joc a nimanui.Aveam nevoie...pur si simplu aveam nevoie... Picioarele mi-au cedat,si-am cazut in genunchi,inecandu-ma-n propiile lacrimi amare.De ce mi se intampla mie toate astea?

    -Esti bine?Vocea lui mi-a ajuns la urechi fix in momentul cand picaturi mari de ploaie incepura sa cada din cer. Mi-am ridicat capul,astfel incat sa-i pot vedea capul,lasand in acelasi timp ploaia sa-mi spele fata.

   -Nu,am soptit.Nu sunt... A zambit intelegator,apoi si-a scos jacheta si mi-a pus-o pe spate.Dupa care m-a ajutat sa ma ridic.

   -Haide undeva la caldura.

   -De ce faci asta?Singurle cuvinte care-mi venise in minte dupa toare cele intamplate.

   -Doar pentru ca stau cu ei,nu inseamna ca sunt la fel.

   -Ba esti.Iti plece sa ma vezi suferind,recunoaste.La toti trei va place. Marius si-a lasat privirea in jos,oftand.

   -Poate.Da' acu' tot ce stiu e ca nu te pot lasa in halul asta.Haide.Mi-a cuprins mana intr-a lui,si m-a tarat pana la motocicleta,dupa care s-a urcat,cerandu-mi sa fac acelasi lucru.Si-am facut-o. L-am lasat sa ma ia de-acolo, si sa ma duca intr-un loc calduros. Undeva unde sa fim doar noi doi.


   
                             
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu