Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 24 decembrie 2013

In Love With a Zombie - Capitolul 1 - Londra / sarbatori fericite!

 

Si uite cum a mai trecut un an, Craciunul fiind doar la o zi distanta, iar Revelionul doar la o saptamana. Eu mi-am impodobit bradul in dimineata asta, si-abia astept sa vad ce primesc de Craciun. Mosuuuu'! :)) deja vreau sa vina.


Si m-am gandit sa va fac o supriza. In Love With a Zombie e o noua poveste la care am lucrat de-o vreme - in prezent avand 8 capitole - si aici am capitolul 1. Astept pareri, si daca va place, voi pune si urmatorul capitol :)

Va urez de pe-acum sarbatori fericite, pline de iubire, familie, prieteni, sanatate si voie buna! 


                             Love you guys:X :*:*:*


Rezumatul:

Hizy este o pustoaica de saptispe ani, care pleaca impreuna cu cele doua prietene in marea Londra, cu intentia de-al vedea pe Marilyn Manson in concert. Ajunge sa-i intalneasca pe baietii de la Black Veil Brides, si sa petreaca niste clipe minunate alaturi de Andy Biersack, iderul formatiei. Insa ce se va intampla cand se va intoarce acasa? Cum va ajunge aceasta tanara sa fie indragostita de-un Zombie?








         





  Soarele stralucea cu putere pe cer,sufocand intreg Bucurestiul cu caldura sa.Claxoanele masinilor,si injuraturile pietonilor imi ajungeau pana la urechi,ca de fiecare data,iar politistii din trafic si fluieraturile lor imi dadeau dureri de cap.Cam asa statea treaba in mijlocul verii,pe la noi.Canicula si haos total.Cui i-ar mai trebui un vanticel peste fata,ca sa-i mai racoreasca mintea?Nimanui,domne!Ne era perfect asa.

Am scos un oftat zgomotos,scotandu-mi sticla de apa din geanta.Fara apa nu se mai poate trai in zilele astea,asta era clar.


-Da-mi si mie!ceru Lina,smulgandu-mi practic sticla din mana.


Lina Dante.Bruneta cu ochi caprui.Prefera de-o mie de ori sa se incaiere intr-o bataie,decat sa mearga la mall.


-Dar nici n-am apucat sa beau!m-am plans eu.


Ridica din umeri,dand pe gat juma' de sticla.


Oare unde mi-o fi fost capul cand am luat una la jumate?Trebuia sa iau una la un litru.Sau mai bine la doi.


Imi inmana inapoi sticla,satula.


-Acu' ma simt mult mai bine.


-Trebuie sa luam alta,am anuntat-o,aruncand sticla goala intr-un tomberon.


-O sun pe Reyla,zise,apeland-o deja.Ia si tu o sticla de apa pe drum,c-am ramas fara.Sa fie la doi.Si nu,eu n-am chef sa iau.Bye,MissDiva!


-A zis pe unde e?


-Nup,doar era sacaitoare ca de obicei.


Eu si Lina eram in Cismigiu,asteptandu-ne prietena.Voiam sa plecam impreuna spre Londra,pentru a-l putea vedea pe Marilyn Manson in concert.Era idolul meu,si-mi doream enorm sa-l intalnesc.De asemenea,aveam seanta sa-i vedem si pe JayBee Brolin si Andy Biersack.Circulau zvonuri c-ar fi pe-acolo,intr-o mini-vacanta.Probabil incercau sa se ascunda de paprazzi,si sa se distreze si ei putin.In ultimul timp au avut numai concerte,interviuri,si photoshop-uri - fiecare cu formatia sa:JayBee era solistul trupei Her Bright Skies,iar Andy a-l trupei Black Veil Brides.Amandoi erau senzationali,si le iubeam muzica.


-Am venit!striga Reyla,avand ambele maini ocupate cu bagaje.


Reyla Dragomir.Par lung,vopsit in roz si blond,ochi albastri,si-un corp de fotomodel.Niciodata nu iesea din casa fara sa se aranjeze,si nu purta nimic de doua ori.

-Plecam doar pentru doua zile,nu pentru un an intreg,am chicotit,ridicandu-ma de pe banca.


-Doua zile e foarte mult!se apara ea.Si-n plus,trebuie sa arat bine pentru dulceata mea.


-Ma indoiesc ca JayBee o sa te observe,i-o arunca Lina,razand.


-Normal c-o s-o faca!


-Uuu,ce sigure suntem pe noi.


-Fetelor,mergem?m-am interesat,nedorind sa asist la o alta cearta de-a lor.


Lina si Reyla sunt complet diferite.Una se imbraca cum are chef,fara sa tina cont de ce cred ceilalti,in timp ce cealalta e obsedata sa arate perfect.Lina prefera sa mearga pe jos,oriunde s-ar duce - in apropiere,desigur - in timp ce Reyla nu pleaca nicaieri fara limuzina.Una uraste popularitatea,iar cealalta o adora.Niciodata nu cad de acord in legatura cu nimic - cu o mica exceptie:eu.Ambele imi sunt prietene,si tin mult la mine - probabil de aceea si incercau sa se suporte una pe alta.


-Spre Londra!tipa Lina,atragand cateva priviri.


-Nu esti singura,replica Reyla,luand-o inainte.


-Tare as vrea sa-ti stric fata,ofta Lina,apucandu-si valiza,si mergand in acelasi pas cu mine.


-Felelor,va rog!


-Fie!am facut amandoua,tinandu-si gura.


Drumul spre aeroport a fost linistit,niciuna nemai zicand nimic,iar de indata ce ne-am imbarcat,fiecare si-a vazut de-ale ei.Eu citeam o carte,cu castile in urechi,Lina desena niste cranii in caietul ei,iar Reyla era pe facebook,cersind like-uri.


Odata ce-am ajuns in Londra,ne-am cazat la hotel.Concertul lui Marilyn avea sa fie abia a doua zi,asa ca pana atunci nu puteam decat sa ne bucuram de oras.Ceea ce era cam imposibil,avand in vedere ca Reyla ne-a tarat practic la cumparaturi.Nu ne-a lasat sa respiram nicio secunda,ducandu-ne prin toate magazinele,si obligandu-ne sa probam un catralion de haine.Nici macar comentarile Linei n-au oprit-o din a ne tortura.


Ne-am intors la hotel abia pe la unspe si ceva noaptea,frante de oboseala - mai ales eu si Lina - ,ne-am facut cate-un dus,si ne-am bagat la culcare.Numai ca spre nefericirea mea,nu puteam deloc sa dorm.Eram mult prea incantata pentru ziua de maine.In sfarsit il voi vedea pe Marilyn Manson in persoana.Asta da vis devenit realitate.


M-am ridicat din pat fara sa le deranjez pe fete,mi-am pus ochelarii,si mi-am luat telefonul si castile,iesind pe holul hotelului.Numai eu puteam sa ma plimb la doua noaptea,imbracata in pijamale cu ursuleti - si-n picioarele goale - printr-un hotel.


Am luat-o spre scari,cu muzica la maxim in urechi,si-am urcat pana pe acoperis.Si acasa aveam acelasi obicei cand nu puteam sa dorm.Urcam pe acoperisul blocului,si ma intindeam acolo,bucurandu-ma de aerul noptii,in timp ce ascultam muzica la casti.Nu prea stiu de ce-o faceam.Pur si simplu era un hobby de-al meu - ce mai hobby.


Cand am ajuns sus,mi-am dat seama ca nu eram singura.Mai era un tip imbracat in negru,fumand o tigara.Statea cu spatele la mine,asa ca nu-i puteam vedea fata.Dar totusi era ceva cunoscut la el.


A aruncat tigara,intorcandu-se cu fata spre mine.Si-atunci am ramas fara aer.Am incremenit,holbandu-ma ca o proasta la el,si intrebandu-ma daca nu cumva halucinez,sau e doar un vis.


-Esti bine?ma intreba Andy Biersack.


OMFG!Andy Biersack!In persoana!In fata mea!


-Dupa pozitia de statuie,si privirea umita,presupun ca stii cine sunt,replica razand usor.


Am incuviintat din cap,nestiind ce la altceva sa zic sau sa fac.Adica pe bune!Andy Biersack era in fata mea!


-Deci...ai de gand sa zici ceva,sau planuiesti sa stai asa toata noaptea?


-Imi pare rau,m-am scuzat,simtindu-ma jenata.Mi-am dat jos castile,intinzandu-i mana.Eu sunt Hizy.


Hizy Mihail.Asta sunt eu.Satena,par ondulat,si-o pereche de ochi verzi,cam fara vedera - de-asta si port ochelari.






















-Eu sunt Batman,incantat,se prezenta,sarutandu-mi mana in timp ce-mi facea cu ochiul.

O Doamne!


-Nu uita sa respiri.E un proces foarte important pentru supravietuirea fiintelor umane.


Am inceput sa rad,inca intrebandu-ma daca e doar un vis sau realitate.


-Ce te aduce la ora asta,pe acoperisul unui hotel?


-N-aveam somn.


-Si trebuia sa urci pe acoperis?


-Daca eram normala,nu.Da' dupa cum vezi...


-...tu nu esti normala,imi continua propozitia,zambind.Asta-i bine,fiindca eu unu' gasesc normalitatea foarte plictisitoare.


Am zambit.


-Si eu la fel!


-Daca tot mai stam,hai sa ne facem confortabili,zise,asezandu-se in pozitie turceasca.


-Daca voiai sa pleci,poti s-o faci.Oricum ar trebui sa ma...


-Stai jos,ma intrerupse,tragandu-ma de brat.


Zis si facut.


-Ce te-a adus in Londra?


-Marilyn Manson.Am venit sa-l vad in concert,si poate - daca am noroc - sa-i cer o imbratisare.


-Cred ca daca ti-ar cere mana,nici n-ai mai sta pe ganduri,chicoti,scotandu-si o tigara si aprizandu-si-o.Vrei?


-Nu fumez.Si de unde stii asta?


-Tu glumesti?!Ochii tai sunt ca o carte deschisa.


-Chiar asa...?am soptit mai mult pentru mine,lasandu-mi privirea in jos.


-Apropo,frumoase pijamale.


-Stiu ca sunt stupide,nu ma lua la misto.


-Da' nu te iau la misto.


-Port ursuleti.Cred ca merit sa fiu luata la misto.


-Da' ce-ti veni pe saracii ursuleti?Sunt adorabili!


-Pe copiii de cinci ani.


-Si ce vrei sa spui?Ca ai mai mult de cinci?


Mi-am incrutisat bratele la piept,bosumflata,in timp ce Andy se prapadea de ras.


-Ti-am zis eu ca's demna de luat la misto.


-Naa,esti doar demna de pijamale cu ursuleti.


-Esti rau!


-Eu?!


-Mai vezi pe altcineva pe-aici?


-Pai sa vedem...sunt eu...si tu!


-Vezi!


-Normal ca vad,doar nu sunt chior.


-Cred ca insomnia ne prajeste creierul,am concluzionat,ridicandu-ma in picioare.


-Nu prea cred.Creierele noastre sunt prajite de mult.De fapt,nici macar nu cred ca mai sunt bune de-o omleta.


Se ridica si el,aruncand tigara neterminata.


-Mergem cu liftul?se interesa,de-ndata ce-am intrat inapoi in hotel.


-Daca imi promiti ca n-o sa-l blochezi cu noi inauntru.


-Eu n-as face niciodata asa ceva.E mai mult genu' lu' Ashley.


-Ceilalti sunt cu tine?


-Normal.Ce-ar mai fi o vacanta,fara intreaga gasca?


-Adevarat.


-Tu cu cine ai venit?


-Prietenele mele cele mai bune.


Am intrat in lift,apasand pe etajul cinci.


-Si eu stau la acelasi etaj!


-Pe bune?!


-Aha.


-Daca mai aflu vreo veste socanta,o sa innebunesc,am replicat,fix in momentul cand liftul s-a oprit.Si nu era etajul cinci.


-Andy,te rog zi-mi ca tu ai apasat pe noua.


-Nu,tu?


-Tu ce crezi?


-Eu cred c-am ramas blocati.


Mi-am dat ochii peste cap,incepand sa apas pe butoane.


-Cred ca mai rau il strici.


-Ai o idee mai buna?


Ridica din umeri,in timp ce-si scoase telefonul.


-Si eu am telefon.


-Nu-i vina mea ca nu te-ai gandit sa-l folosesti.Tasta rapid un numar,ducandu-l la ureche.Am o problema,baieti.Tocmai am ramas blocat in lift,c-o fata.


-...


-Ce?!Ashley,nu inchide!Ashley!


-Ce?!am facut,vazandu-l inchizand telefonul.


-Se pare c-o sa dormim aici.Ashley n-are de gand sa faca nimic.


-Ce?De ce?!


-Fiindca-i Ashley.


M-am rezemat de usile liftului,lasandu-ma in jos.Gest pe care il facu si Andy.


-Cum am ajuns eu in situatia asta...


-Hai acu',ca nu-i asa rau.Nu ai in fiecare zi seanta de-a ramane blocata intr-un lift cu Andy Biersack.


-Asta asa-i,am zambit,simtindu-mi obrajii arzand.Visam sau ce?Inca mi se parea ireala toata treaba asta.


Andy s-a intins,ducandu-si bratele sub cap.


-Noapte buna,Hizy.


-Noapte buna,am mormait,deja simtind cum somnul pune stapanire pe mine.O sa ma scol cu mari dureri de gat,sunt sigura.



Prima oara cand am deschis ochii,nu mi-am dat seama unde sunt.Apoi mi-am amintit.

Si mi-am mai dat seama de inca ceva.Nu mai eram in aceasi pozitie in care adormisem - rezemata de usile liftului - ci eram intinsa,cu capul pe ceva moale.Pieptul lui Andy!M-am ridicat automat in sezut,trezindu-l astfel si pe el.


-Ce?Unde-i Batman?Se uita somnoros prin lift,apoi a cascat,ridicandu-se in capul oaselor.Neata'.


-Neata',am spus si eu,asezandu-mi ochelarii la locul lor.Probabil ca-mi cazusera aseara.Dar erau intregi,ceea ce era bine,deoarece n-aveam nicio pereche de rezerva la mine.


Usile s-au deschis brusc,privirile celorlalti baieti din trupa,si-a prietenelor mele,precum si-a unui barbat de varsta a doua - probabil cel care a rezolvat cu liftul - tintuindu-ne:Lina si Reyla mai aveau putin si lesinau pe jos de uimire,iar Ashley,C.C.,Jinxx si Jake ranjeau cam prea mult,dupa parerea mea.



                                                             * * *  



-Varsa tot!imi ordonara prietenele mele,imediat ce ne-am intors in camera noastra de hotel - dupa ce au facut cunostiinta cu baietii,desigur.Voiau sa stie cum am ajuns cu el in lift,si ce-am facut toata noaptea,si tot felul de alte chesti,precum ar fi:M-a sarutat?Ce gust are buzele lui?Ne vom mai intalni?


Au fost destul de dezamagite cand le-am spus ca n-am ajuns sa ne sarutam,sau ca n-am programat niciun fel de reintalnire - inca un lucru in care cadeau de acord.Ma intreb daca pana la urma sunt atat de diferite precum pretind.


-Nu-mi spune ca Andy te-a vazut imbracata asa!se planse Reyla,observandu-mi in sfarsit pijamaua.


-Ba da.


-Doamne!De ce-mi faci asta?!


-Nu cred ca te aude,replica Lina.E prea ocupat sa-si astupe urechile.


-Te-am intrebat ceva?


-Din cate imi amintesc,n-am nevoie sa fiu intrebata,ca sa ma bag in seama.


Reyla isi dadu ochii peste cap,exasperata.


-Cum ai putut sa porti asta?!continua ea,asezandu-se pe marginea patului,in timp ce-si ducea mainile la cap.


-Cred ca daca era dupa tine,ar fi trebuit sa se duca in pielea goala,i-o arunca bruneta mea.


-Ba nu e adevarat.


-Cum sa nu.


-Fetelor,va rog!


-Ma duc sa alerg,anunta Lina,luandu-si telefonul si castile.


-Okey,ne vedem mai incolo.


-Te-ai gandit cu ce o sa te imbraci la concert?se interesa Reyla,aranjandu-si buclele rozali.


-O pereche de blugi,tricoul cu Marilyn,si ghetele cu tinte.


-Hizy...!


-Te rog,nu incepe!am facut,trantindu-ma in pat.E un concert de rock pana la urma,nu ma pot imbraca cum vrei tu.


-Poti macar sa schimbi blugii,c-o pereche de colanti negri din piele?


-S-a facut.


-Bun.Isi scoase trusa de machiaj,ducandu-se in fata oglinzii.Ah,nu-mi vine sa cred c-am iesit in halul asta!Hizy?


-Da,ce-i?


-Vezi c-o sa ies in oras,poate dau de dulceata mea.Vrei sa vii?


-Nu mersi.Prefer sa mai lenevesc pe-aici.


-Cum vrei.


M-am facut mai confortabila in pat,deschizand T.V.-ul.L-am fatat vreo juma' de ora - timp in care Reyla plecase - da' n-am gasit pe placul meu,asa ca l-am inchis,hotarand sa ma duc sa mananc ceva la restaurantul hotelului.M-am schimbat repede,tragand o pereche de blugi scurti,si-un tricou cu Black Veil Brides.Mi-am prin parul intr-o coada lejera,mi-am infascat telefonul,si-am iesit.Imediat dupa aceea,m-am trezit c-o bandana la ochi,si aruncata pe umarul cuiva.Am inceput sa tip,dand din maini si din picioare,da' n-am provocat decat rasete.Ce naiba,eram rapita in plina zi dintr-un hotel?


Dupa vreo cinci minute de mers,s-a deschis o usa,si-am fost lasata pe picioarele mele.Mi-am scos bandana,ramanand uimita cand l-am vazut pe Andy in fata mea,doar intr-un prosop.M-am intors automat,simtindu-mi obrajii in flacari,dand peste restul baietilor,care-mi ranjeau,facandu-mi cu ochiul.


-Ce naiba e asta?vru sa stie Andy.


-Ne-am gandit sa-ti facem o supriza,raspunse Ashley.


-Rapindu-ma?l-am luat la rost.


-Stai!Ce?facu Andy,confuz.


-Nimic,zise Jake.


-Sa va distrati,adauga Jinxx,chicotind.


-O sa ne multumiti voi mai tarziu,incheie CC,urmandu-i pe ceilalti afara,si blocandu-ne inauntru.


-Ce mama naiba au astia in cap!


-Cereale.


-Si-acum ce facem?


-Eu ma duc sa ma imbrac,despre tine nu stiu.


-Minunat,am mormait pentru mine,ramanand in aceasi pozitie pana-n momentul cand doua brate m-au prins pe la spate.


-Esti virgina?imi sopti la ureche,facandu-mi inima s-o ia la guana de nebuna.


-Trebuie sa ies de-aici!am replicat,desprinzandu-ma de el.Cand m-am intors,i-am putut vedea zambetul strengar,si prosopul - de care nu scapase.


-Nu mi-ai raspuns la intrebare:esti sau nu?


-Poate ar trebui sa spargem usa,mi-am dat cu parerea,ignorandu-i intrebarea.Deja simteam ca ma ia cu calduri.


-Of,bine!Ma duc sa ma imbrac.


Am rasuflat usurata,trantindu-ma pe-un fotoliu.


-Multumita?intreba,facandu-si aparitia intr-o pereche de pantaloni si-o vesta cu tinte.


-Da.


-Si-acum ce facem?se interesa,aranjandu-si parul in oglinda enorma din dreapta mea.


-Asta am intrebat si eu mai devreme.


-Presupun ca suntem blocati aici pana ne-o tragem.Sau cel putin,pana cred ei c-am facut-o.


Bipaitul telefonului tocmai ma anunta c-am primit un mesaj,asa ca l-am deschis.


''Daca n-o faceti pe bune,nu scapati de-acolo.Chiar vrei sa pierzi concertul lui Marilyn la care ai visat atata?  Lina''


-Ce naiba?!


-Ce?facu Andy,venind langa mine.Ce legatura are prietena ta cu asta,si de unde stie ca n-o facem?


-Nu stiu!


''Eu si Ashley am venit cu ideea.Era timpu' sa-ti gasesc pe altcineva,sau cand ne-am fi intors in Romania te-ai fi aruncat din nou in bratele imbecilului ala de Laur.Stii ca nu pot permite asta.Si app,am pus camere video si microfoane,asa ca nu scapati.  Lina''


-Ashley!tipa Andy,ridicand degetul mijlociu prin jur.


''Si tie :)) Ashley ''


-Ti-a trimis un mesaj.


-Chiar te astepti sa fac sex in timp ce sunt privit?replica,dupa ce vazu mesaju'.


''N-ar fi ceva din ce n-am mai vazut pana acum :))  Ashley''


-Eu nu fac asa ceva!am sarit ca arsa.


''O sa le inchidem imediat ce suntem siguri c-aveti de gand s-o faceti. Lina''


-Reyla stie despre asta?


''Nu.Nici macar nu stiu pe unde umbla. Lina''


-Daca tot auziti tot,vreau sa te intreb ceva,Lina.E virgina sau nu?


''Da. Lina''


Am inchis repede telefonul,bagandu-l in buzunar.


-Da-l,imi ceru Andy,intinzand mana.


-Nu.


-Daca nu mi-l dai de buna voie,ti-l iau cu forta,ma ameninta,repezindu-se spre mine.


Am luat-o la fuga,cu el dupa mine,insa n-a durat mult,deoarece era mult mai rapid ca mine.M-a prins in dormitor,unde-a reusit sa-mi ia telefonul.


-Da-mi-l inapoi!i-am cerut,da' era deja prea tarziu.


-Aha!


Mi-am incrutisat bratele la piept,suparata.


-Cine-i Laur?intreba,in timp ce-mi cotrobaia prin telefon.


-Iubitul meu.


-Din cate am inteles de la Lina,e fostul.


-Ar vrea ea.


-Tu nu?M-a privit curios,dandu-mi inapoi mobilul.


Am oftat,lasand privirea in jos,in timp ce bratele imi cadeau pe langa corp.


-Ba da,insa nu pot s-o fac.


-De ce?


-E personal.


-Ashley,afli pentru mine?


-Lina,sa nu indaznesti!


Dupa vreo cateva secunde,telefonul lui Andy suna.


-Da?raspunse el,dand pe difuzor.


-Lina zice c-o are cu ceva la mana,se auzi vocea lui Ashley de la celalalt capat al telefonului.


M-am repezit sa-i iau telefonul,da' si-a ridicat bratul sus,impiedicandu-ma sa ajung la el.


-Cu ce?


-Lina,taci!


-Cica are o filmare cu ea,goala.


Am simtit ca-mi dau lacrimile,asa c-am fugit in cealalta camera,rezemandu-ma de usa,si luandu-mi genunchi in brate.De ce a trebuit s-o faca?De ce i-a zis?Nu-i si-asa destul de nasol ca Laur deja le-a aratat-o amicilor lui,iar daca indraznesc sa ma despart de el,o va pune pe YouTube?


-Scuze pentru asta.Se lasa pe vine,stergandu-mi lacrimile.Nu voiam sa te fac sa plangi.


-Ei bine,uite c-ai reusit!Esti multumit?


-Deloc.O fata asa frumoasa ca tine n-ar trebui sa planga.


Voiam sa zic ceva,da' gestul lui m-a oprit.M-a imbratisat,bratele lui oferindu-mi caldura si alinare.Ma facea sa ma simt in siguranta,asa ca mi-am afundat fata in umarul lui,plangandu-mi de mila.Niciodata nu indraznisem sa plang de fata cu Laur,si sunt sigura ca daca as fi facut-o,mi-ar fi aruncat vreo replica de genu':Esti proasta?Ce dracu' e cu tine? De fiecare data cand simteam nevoia de-o imbratisare,singurele la care puteam apela erau Lina si Reyla.Cu el nu te puteai intelege omeneste,mereu trebuia sa faci cum iti zice,sau se infuria,si se punea pe bataie.Chiar mi-o luasem de cateva ori.Un pumn in burta,si vreo trei palme peste fata - da' rele rau.


Dupa o vreme,m-am desprins de el,jenata.


-Scuze.


-Pentru ce?N-ai facut nimic rau.


-C-am plans in fata ta.


-O zici ca si cum ai fi comis o crima.Ai facut bine ca te-ai descarcat.


M-a ajutat sa ma ridic,dupa care s-a dus sa-mi aduca un pahar cu apa.L-am dat pe gat,simtindu-mi gatul uscat de-atata plans.


-Ce zici de-un film?propuse Andy.Poate o sa te faca sa te simti mai bine.


-Okey.


-The Crow,cu Brandon Lee sau Dark Shadows cu Johnny Depp?


-The Crow.E preferatul meu.


-Si-al meu,imi zambi,luand-o inainte.


L-am urmat inapoi in dormitor,facandu-ma confortabila in pat pana ce pregatea el DVD-ul.Timp in care mi-a sunat si telefonul.Era Lina,asa ca i-am raspuns.


-Da?


-Imi pare rau,n-ar fi trebuit sa zic nimic!


-Sunt bine,am asigurat-o.Nu-i nimic.


-Sa stii ca-mi asum intreaga vina,l-am auzit pe Ashley.Am amenintat-o c-o violez,d-asta mi-a zis.


-Ai vrea tu!i-o arunca Lina.E numai vina mea,Hizy.Mi-a promis o pereche de bocanci dintr-aia cu tinte,si stii cat de greu e sa faci rost de-asa ceva.


-Lina...


-Eu am obligat-o sa zica asta!


-Va rog,lasati-o balta.Sunt okey.


-Hizy...


-Ia gata!facu Andy,luandu-mi telefonul.Daca ea zice ca-i bine,inseamna ca-i bine.N-o mai zapaciti atata,clovnilor.


Si le inchise.


-Mersi.


-O nimica toata.Se urca in pat,apasand PLAY.


Niciunu n-a zis nimic pe parcursul filmului,urmarindu-l in tacere,insa dupa incheierea lui,Andy si-a intors privirea spre mine,avand o expresie ciudata pe chip.Un fel de cruiozitate.De asemenea,mi-am dat seama ca ochii ii cadeaua si asupra buzelor mele.


S-a dat mai langa mine,ducandu-si mana pe gatul meu.L-am lasat sa-si apropie gura de a mea,presandu-si usor buzele de-ale mele.Era placut,asa ca l-am lasat sa continue,raspunzandu-i la sarut.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu