Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 29 iulie 2012

Big Time Rush




                         Salut dragilor!

   Azi mi-am propus sa fac o postare despre trupa Big Time Rush.O stiti?Daca nu,v-a recomand sa-i ascultati melodiile,fiindca sunt SUPERBE!Si la fel si serialul,care poarta acelasi nume ca trupa.

........................................................................
                                    
    Trupa Big Time Rush este dovada vie a proverbului “lucrurile bune se intampla celor care au rabdare.” Cautarea membrilor Kendall Schmidt, James Maslow, Carlos Pena si Logan Henderson a inceput acum trei ani si, acum, dupa succesul enorm inregistrat cu showul lor cu acelasi nume de pe Nickelodeon, trupa este pregatita sa-si prezinte primul album numit BTR.
Pentru a-i putea intelege pe Big Time Rush ar trebui sa cunoasteti serialul lor de succes, care se bucura de cele mai bune ratinguri si cele mai urmarite live-uri din istoria canalului de televiziune si care a atras 6.8 milioane de telespectatori. Fiecare membru este un cantaret/compozitor/muzician talentat – James si Carlos au fost la scoli de arte, in timp ce Kendall si Logan pur si simplu s-au folosit de talentul lor innascut.





image

image


    Si niste videoclipuri:

http://www.youtube.com/watch?v=2k-BxdNKtzE

http://www.youtube.com/watch?v=2EDCpDXMowc&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=koUpqQRkJis&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=R9cDZq4AFnk&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=86484QLtudg&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=jUOdO5dqPeU&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=hRXlyoVlWTs&feature=relmfu




   

28 de comentarii:

  1. Awww:o3
    Ii ador<3
    Le-am descoperit serialul acum ceva vreme,si de atunci nu ma mai satur de ei:x
    Bunaciunile astea:x
    Eu cel mai mult il ador pe James:x
    Oricum mi-ai dat o idee:am sa fac si eu o postare despre One Direction,trupa mea favorita.
    Mersi mult:*:x
    I love you very very very much forever:x:x<3<3:*:*
    ~M~Cumnatica ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucuri ca-i adori!
      Si eu la fel:)):X
      Binaciuni de bunaciuni,nu gluma:X
      SI EU LA FEL!!!=)) E asa de James...:))Si mintile geniale gandesc la fel:))Esti tare cumnatico:X:X:X

      I love you too very very very much forever:*:*:*


      MiSS SaLVatore~CuMnAtIcA TA

      Ștergere
    2. Oho si inca cum:>:>:)):))
      E atat de prostut dar in acelasi timp atat de sarmant incat te face sa il iubesti:x:x
      :))Pai normal:D:D
      Me to:x:x:xForever:*:*:*
      ~M~Cumnatica ta

      Ștergere
  2. P.S.:Imi place noul aspect al blogului:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur!
      Varu meu m-a ajutat la noul aspect:)

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Pai atunci va zic la amandoi felicitari:*:*
      Ati facut o treaba minunata;);)
      Bafta in continuare.
      Love you to:*:*:x:x
      ~M~Cumnatica ta

      Ștergere
    3. Multumim:X

      Love you:*:*:*~FoReVeR~:X:X:X

      Miss Salvatore~Cumnatica ta

      +

      DEREK MICHAELSON [asta-i vru meu }

      Ștergere
    4. :*:*
      Pentru nimic:*:D
      Me to:x:x:*:*
      :>:>:>
      ~M~Cumnatica ta

      Ștergere
  3. nu stiam de ei sunt asa draguti
    si melodile sunt frumoase
    multumesc aveam nevoie de putina muzica :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne ador trupa Big Time Rush si mai ales imi place mult de Logan!
    Deci le ador melodiile mai ales Stuck este preferata mea.Le recomand celor care nu iau vazut sau auzit sa le asculte melodile fiindca sunt Contagioase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey!! Sunt Niste baieti superbi Melodile!! Superbe!!! Mi-place la nebunie!! Le vad de 3 trei ani Sunt ce mai tari Rusher forever!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca bine zici!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  7. Big time Rush E o trupa de succes!! Sunt niste baieti dragutzii si serialul e CE MAI TARE!!! Mai ales Jamez!! E TARE TARE DRAGUTZ!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Big time Rush E o trupa de succes!! Sunt niste baieti dragutzii si serialul e CE MAI TARE!!! Mai ales Jamez!! E TARE TARE DRAGUTZ!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,asa este :)
      Si mie-mi place de James!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  9. E ceam mai super trupa doar ca sa terminat filmu:(Foarte rau:*
    IIiubesc sunt foarte<33
    Amoree***

    RăspundețiȘtergere
  10. Forever BIG TIME RUSH <3333 Preferatul meu este Logan.<3
    Deci eu muzica nu ascult decat de la ei....altele nu-mi plac ...doar BTR ascult <3 Sunt cei mai tari baieti ....sunt foarte perfecti. Eu as vrea sa-i intalnesc,dar voi avea de gand sa-i intalnesc cand voi fii mare. Pacat ca la noi in Romania nu fac concerte :( Imi doresc din suflet sa-i intalnesc :3 De fiecare data cand ma uit la ei pe youtube la concerte ma pun pe plans, stiind ca nu-i voi intalnii niciodata :( Ma gandeam sa nu mai fiu fana lor ca si asa suntem fani degeaba..pe ei nu-i intereseaza de noi. :( Ei sunt vedete,iar noi suntem niste oameni simplii :( Nu-si iubesc fanii ...ar trebui sa renuntam la ei :( Sincera sa fiu nu pot pentru ca ii iubesc prea mult. <3333 Deci tine-ti minte ei sunt vedete ,iar noi oameni simplii.....sunt prieteni decat cu vedete BTR. Ei nu ar vrea niciodata si fie prietenii nostrii :( Am spus aproape tot ce am avut pe suflet!! O sa mai continui alta data ce nu am terminat de spus.

    RăspundețiȘtergere
  11. BIG TIME RUSH este cea mai frumoasa trupa din cate am vazut. este cu mult mai frumoasa de cat trupa aia one direction.

    RăspundețiȘtergere
  12. ei nu sunt asa.eu am o prietena in america care ia intalnit. si eu iam intalnit acum un an.am nr lor de telefon. tatal meu detine un lant de hoteluri.cand ei au ajuns in new york nau gasit nicio camera libera la vrun hotel ba era doar una si aveau loc doar unul dintre ei si altele asa ca ial invitat la mine acasa am vrut sa le dau si bani dar nu au acceptat. au stat la mine o saptamana. ei sunt amuzanti, interesanti,destepti,amabili etc. eu am vazut un filmulet cu cei din one direction care unul dintre ei citea ceva de pe calculator sau laptop si celalalt la aruncat de pe scaun, pe cand cei din big time rush se inteleg mai bine ca fratii. mie personal imi place mai mult de big time rush decat de one direction sper ca si voua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei stau in Hollywood,Los Angeles ! New York e in cealalta parte a tarii lor,cauta daca nu ma crezi

      Ștergere
  13. ei isi iubesc fanii.sunt sigura.

    RăspundețiȘtergere
  14. lor nu le pasa ce fel de om esti simlu sau special .

    RăspundețiȘtergere
  15. nu te intrista ca nu te vor place ca nu esti mare cantaret /cantareata sau mare dansator/dansatoare. sunt sigura ca te vor place asa cum esti tu.

    RăspundețiȘtergere
  16. ylovebtr : i love you BIG TIME RUSH.

    RăspundețiȘtergere
  17. voi fi mereu fanul lor nr. 1

    RăspundețiȘtergere
  18. ador trupa dar stiti daca sunt cumva impreuna ca si trupa in realitate

    RăspundețiȘtergere