Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 20 iulie 2012

Am plecat la vanatoare,si v-am adus pradarea [ stiu,nu prea exista ''pradarea'' ,da' ma apuca:)) ]

 
   Buna!Urmaresc de ceva timp povestile voastre si intr-un final m-am hotarat sa va povestesc si eu o intamplare din viata mea...Mai intai trebuie sa va spun ca aveam 12 ani,era vara si aveam chef de aventura.Intamplarea se intinde pe 3 luni de zile..deci pe tot timpul verii si nu as putea sa va povestesc chiar tot pentru ca mi-ar lua foarte mult timp.bun..sa incep
Deci intr-o luni dimineata ma duc dupa prietena mea cea mai buna sa iesim afara.fata era foarte speriata si mi-a spus ca in weekend a avut o experienta socanta.A inceput sa imi povesteasca ca a fost cu inca cativa prieteni intr-un loc unde s-au intamplat lucruri ciudate si ei cred ca acel loc e bantuit.logic ca a inceput sa ma intereseze si pe mine(eram si sunt f pasionata de tot ce e paranormal,ciudat,interesant) si deci am programat o intalnire cu toti prietenii sa mergem acolo sa vad si eu ce si cum.Trecand peste faptul ca locul era intradevar infricosator si ciudat am avut parte acolo de cea mai nasoala experienta din viata mea.Aceasta intamplare m-a socat si am ramas traumatizata un timp destul de lung.
Ajunsi in locul acela eu eram de-a dreptul speriata din cauza faptului ca nu puteam respira f bine..poate din cauza fricii..Ne-am asezat intr-un loc,in cerc, si prietenii mei incepusera sa-mi zica tot ce au mai patit ei acolo.Ei bine..eram foarte speriata de ce auzeam.Dupa cateva ore bune de povestit si asteptat s-a intamplat ceva nasol rau...O fata(care nu credea in Dumnezeu)s-a ridicat si i-a spus unui prieten "Tu esti Diavolul,nu eu"..eram oarecum amuzata si speriata in acelasi timp ..am intrebat-o ce are..tipa nu raspundea.Si-a pus mana la gura..s-a ridicat si a vomitat.Stiti ce a vomitat?cioburi..de sticla..imi amintesc ca eram impietrita.si acum cand povestesc pt a nush cata oara sunt rece ca gheata si tremur toata..Imi amintesc f bine forma lor..toate erau la fel in forma de piramida..culmea e ca tasnisera din gura ei pline cu sange ..stiu ca pare de necrezut dar tot ce pot sa spun e ca nu mint dar nici nu ii condamn pe cei care nu cred..ani de zile am fost luata drept nebuna..dar toti cei care am vazut ce s-a intamplat am ramas traumatizati..ani de zile am visat doar clipele acelea de cosmar..nimeni nu ne credea..intr-un final am reusit sa trec peste cat de cat..despre fata aceea nu pot sa zic ca dupa ce a vomitat tot,toti am luat-o la goana.Prietena mea cea mai buna si-a intors privirea in timp ce fugea si mai tarziu ne-a spus ca tipei respective ii iesise un fum din cap..apoi tot ce stiu e ca a inceput sa rada..
Asta e o intamplare doar..din acele 3 luni de vacanta..mai sunt multe de spus dar ma opresc aici..Va voi mai povesti daca vi se pare interesanta..

   Sursa: http://www.roportal.ro/discutii/topic/72402-povesti-de-groaza/page__st__700

3 comentarii:

  1. Oh, chiar am crezut ca ti sa intamplat asta :O.
    Sincer, sa nu te creada nebuna, eu chiar am trecut prin asta , si am ramas cu traume la 15 ani ,dar tu la 12 ..Si eu cred in paranormal ,eu chiar am provocat paranormalul prin wicca ..si prin asta ma etichetez ciudata . dar e mai bine sa fi ciudat decat normal ca toti ceilalti.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. http://adinanana-alookisenough.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html
    Ai aici o leapsa si sper s-o onorezi:)

    RăspundețiȘtergere