Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 13 iulie 2012

Inventivitate+poze


    
                   Hei scumpilor!Ce faceti?

   Eu am scris putin din capitolul 7 din Deep dawn it's just a boy who needs love,si acum mi-am adus aminte de-o inventie de aseara,la care voi adauga si niste pozici.


                       Pisicuta,pis pis pis,
                       Te-am visat azi-noapte-n vis,
                       Te spalam,te chinuiam,
                       Blana rosie-ti creeam.

    Tare,nu:))

        Si acu' pozele cu pisicutele dragute:X










5 comentarii:

  1. Ce duuulciiiiiii sunt:X:X Cand eram mica si aveam pisica, mereu spuneam poezia aia:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi!

    Love you too:*:*:*:X

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce flumos :X....
    Numa pacat ca nu mai imi plac pisicile....deoarece singura mea pisica pe care am avut-o si pe care am iubit-o foarte mult a fost omorata de un vecin si de atunci nu a mai calcat pisica pe la mine prin curte...si nu mai imi plac deloc....
    :*:*:*:*
    Love you :*:*:*
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi:X
      Imi pare rau...

      Love you:X:X:X:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere