Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Damon,I love you so much!




   Acesta este unul dintre videoclipurile care nu poti sa nu plangi!Mai ales daca-l iubesti pe Damon!Eu una l-am vazut de miliarde de ori,si de miliarde de ori mi-am spus ca n-am sa plang,da tot asa am sfarsit.E epica!
   Descrie atat de bine cat de mult o iubeste pe Elena,si cat de mult sufera pentru ca ea nu simte la fel...Melodia asta cu siguranta a fost compusa pentru Damon.
   Si'n fine,acum nu mai e chiar asa.Il iubeste...sau asa crede.Nici nu stim ce sa mai credem,de cand a aparut prostia aia de supunere...
   Si-ar mai fi o chestie...Chiar daca sunt fana Delena,nu pot sa zic ca Elenei nu-i sta bine cu Stefan.Adica trebuie sa recunoastem c-au trecut prin multe.Sunt cuplul perfect.
    Dar prostanacul si scumpul de Damon o iubeste.Asa ca ce pot sa fac?Sa-i cer sa n-o mai iubeasca?Nu pot.Nimeni nu poate.Eu vreau sa fie fericit.Indiferent despre cine e vorba.Poate sa fie si gay,din partea mea,nu-mi pasa:)) Doar sa-l vad zambind.Din inima.
   Si nu stiu cat sunteti de acord cu mine,dar adevarul e ca Damon a suferit cel mai mult de cand s-a intors in Mystic Falls.A venit in oras...s-a purtat ca un bad-boy...si-a inceput s-o placa pe Elena fiindca-i amintea de Katherine.Si Doamne Dumnezeule,cat de distrus a fost cand cateaua aia i-a zis ca nu-l iubeste si ca intotdeauna va fi Stefan.Va imaginati cum s-a simtit?Mai ales ca el a crezut-o moarta,apoi Anna si Pearl i-au zis ca n-a murit,si el inca era dispus s-o ierte.Sa plece cu ea.Va imaginati cat de mult a iubito pe catea?
   Sau cand l-au ''omorat'' pe Elijah,si Elena cobora fericita scarile...Cata bucurie se putea citi in ochii lui,crezand ca vine la el.Am plans...Si-acu' imi vina sa plang,amintindu-mi...Iar la sfarsit,cand i-a dus medalionul si i-a zis c-o iubeste si ca nu poate fii egoist cu ea.Apoi a facut-o sa uite.Dar lacrima aia...Lacrima aia care a varsat-o,m-a facut pe mine sa izbucnesc intr-un mare plans:((:((:(( Deci va dati seama...Damon Salvatore a plans...Of,Doamne...!
    Si cand a aparut Klaus in oras,si Elijah avea un plan pentru ca Elena sa supraviestuiasca sacrificiului,insa Damon nu era de acord...Cand le-a zis:puteti sa va duceti cu totii in iad! Deci va jur c-am izbucnit in plans!Si cand Andie a venit la el,si nu voia sa plece...si-a muscat-o,apoi i-a cerut sa plece inainte de-ai face rau...Lacrimi peste lacrimi,frate!Asta-i unul din serialele la care-am plans cel mai mult.Mai ales pentru Damon.
   Cand a fost muscat de varcolac...Incercam sa ma conving ca n-o sa se intample nimic,si ca el nu va murii.Iar daca asta s-ar fi intamplat,nu m-as mai fi uitat la serial...A fost oribile zilelele alea.
    Cand a murit Alaric,ei bine...Asta a fost pe cat de neasteptat,pe-atat de dureros.Singurul prieten adevarat pe care l-a avut Damon...Si gand ma gandesc ca prima oara l-a omorat:)) Asta da' inceput de prietenie:))

     Ei bine...nu cred ca mai e nimic de zis.I-ar pentru fanii lui Stefan:nu zic ca el n-a suferit mult.Fiindca sunt constienta c-a facut-o.Si sufera si-n prezent.Dar daca stati putin sa va ganditi,Stefan a avut iubirea tatalui lui,pe-a lui Katherine.Si apoi pe-a Elenei.Si-n plus,majoritatea celor din Mystic Falls il plac.Frate,pana si Klaus il place!Si au fost buni prieteni in trecut.Si sunt sigura ca Klaus inca-l considera asa,desi n-o prea arata.Dar Damon...?Pe el cine-l iubeste?Noi,dar n-o stie.Alaric,da' acu' nu-l mai are.Elena...Ei bine,aici nu stim nimic sigur.Si asta numai din cauza supunerii aleia idioate.

     Daca nu sunteti de acor cu ceva din ce-am zis,sa-mi spuneti,ca nu ma supar:)

     Si inca ceva,inainte de-a incheia.
          Klaus si Damon...Desi nu se plac,ei au ceva in comun.Suferinta si singuratatea - care nu e chiar singuratate,caci Damon l-a avut pe Rick,si sunt sigura ca fratiorul lui il iubeste.Iar Klaus...Ei bine,desi s-a purtat cum s-a purtat cu Bekah,nu cred c-a incetat sa-l iubeasca.E fratele ei.Si-n plus e si Caroline.Care sigur simte ceva,chiar daca n-o recunoate.
      Klaus e...cam cum era Damon l-a inceputul serialului.Se bazeaza mai mult pe ura,si crime.Dar stiu ca-n adancul lui se ascunde o mare nevoie de-a fii iubit.Lucru de la care am si inceput ficul Deep down it's just a boy who needs love.Taica'su vitreg se purta ca un idiot cu el...toata lumea vrea sa-l omoare...si maica'sa...[ mai tineti minte cat de usurat parea cand ipocrita l-a mintit ca-l iarta?Deci nici acum nu i-am uitat ochii inlacrimati si expresia aia de fericire.:X ]

         Cam atata am avut de zis.Va atept sa va impartasiti si voi gandurile:)


                                         Va iubesc:X:X:X:X:X   ~ a voastra Maria Salvatore
     

3 comentarii:

  1. Cata dreptate!Damon...pai cum poti sa-l caracterizezi mai bine decat ca-i Damon.Fi pe faza.
    Am auzit multe despre el inainte sa ma uit la TVD. TOata lumea il iubea si pe mine asta ma inebunea.Asa ca cele doua sezoane le-am vazut tocmai in vara dinaintea sezonului 3.
    Initial am crezut ca el e principal(adica Stefan dar pe nume Damon)Pe tot parcursul Primului sezon ,scena cu Damon la care am plans a fost cand a gasit mormantul gol.Iar in al doilea faza cu colierul,sau cu Andie;Sa nu mai vorbim cand credeam ca o sa moara.Bine..TOtusi stiam ca Stefan o sa gaseasca o cale.Si chiar daca nu il ''agream prea tare'' atunci ,pur si simplu..nu ai cum sa nu plangi ''Daca ne-am fi cunoscut in 1864 m-ai fi placut.'' Si cred ca am vazut primele 2 sezoane de 2-3 ori in asteptarea toamnei.Dar in al treilea deja am inceput sa recunosc ca-mi place Damon.'M-am atasat de el',putin cate putin dar sunt si anumite scene in care m-a scos din minti.Cum ar fi ca a sarutat-o pe Elena in episodul 11.Si chiar si-a meritat pumnul ala.
    Pot spune ca sunt de-acord cu tine.La naiba.Stefan chiar a primit dragostea tuturor.AL tatalui sau,Katherine,Klaus,Lexy,Caroline,Tyler,ELena,Alaric..
    Si Damon a fost iubit dar nu la fel de mult si din pacate toti*aproape* au sfarsit.
    Katherine e o catea dementa care pana la urma i-a iubit pe amandoi dar a dat bir cu fugitii.Andie..Mi-a fost mila rau de ea.Chiar imi placea de ea.Alaric.Tipul ala era bestial!Safari-Sam!Cat am plans in episodul 20 si cand a aparut ca fontama si cand a murit in bratele sale,cu mormantul cu Damon si bautara si replica ''Si mie imi lipsesti amice'' m-a facut rau sa plang.
    Rose..mama,dupa ea si Lexy ca personaje secundare am plans cel mai mult.Mi-ar fi placut sa fi ramas cu Damon.Adica il transfrma pe D. intr-unul emotiv.Cat am plans la moartea ei.Tousi a murit 'frumos'.
    Visul acela m-a impresinat.Damon a fost foarte dulce
    Elena...
    Eu persoanl nu mai am o parere asa de buna despre Elena.Nu pentru ca sunt suparata ca nu mai e cu Stefan.Nu.Dar pe mine m-a dezamagit.Profund.
    Era ok inainte.Bun.Te-ai despartit de Stefan.Bine.N-a trecut o zi si tu sari la Damon si ah..Am fost nervoasa.Putea sa fie cu Damon dupa macar 2 zile.Serios.A fost o lipsa fata de respect pentru Stef. si mi s-a parut putin cam...Oh..Nu zic.Toti fanii Delena au asteptat asta.Si eu.Si chiar daca tin cu amandoua taberele(Bine..inclin cu putin mai mult spre Stelena Cum zie KLaus ''That kind of love never dies'' sau Caroline ''Stefan it's you're epic love'' ''You and her..ahh*suspin de indragostita* Epic.'')
    Nu spun sunt frumosi ,amuzantanti si se vede clar ca actorii sunt indragostiti,impreuna sunt un cuplu dragut:X dar parca prea dintr-o data..
    Mie personal faza cu supusa mi-a pus capac.
    Damon a suferit prea mult si ar merita pe cineva ca Rose.Nu stiu poate ramane cu Elena.
    Elijah si Damon au ceva...ca o prietenie.Cand au luat cine mi se pareau ca faceau o echipa pe cinste.
    Dar ce mai echipa pe cinste cu originalul nostru Klaus atunci cu Connor.
    Moarte.
    In orice caz.Damon ori te face sa plangi cu el ori razi sau iti faci cruce la glumele sale.
    Damon e dragut si sensibil in felul sau.Si inocent..Felul sau puternic pe-afara dar dulce pe dinăuntru a facut-o pe Katherine sa se inmoaie.
    Deci Love Damon!
    Si pe tine te iubesccc maxim!!!!

    PS.:Astept capitolul 24.S-ar putea sa fie un comentariu si mai lung la el daca vine rapid.

    PS.2:Pup:*:*
    PS.3:''Team Salvatoreeee...The ring powerrrr:))'' Uite aici: http://www.youtube.com/watch?v=PslP_6oj_ds -Au venit nebunii la 2012 PaleyFest.
    Uite aici Dean W. VS. Damon Salvatore.: http://www.youtube.com/watch?v=nTm38nHyOLg Concluzie?!Amandoi sunt grozavi
    Si sa nu uit de inca o melodie facuta special pentru Damon Salvatore.M-a facut mereu sa plang si sa ma gandesc:La naiba Damon e prea ranit!: http://www.youtube.com/watch?v=IuF-3iFEBl4

    Si ca un PS. 4..(Stiu ca te-am inebunit)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-ai innebunit deloc,sis:)N-ai idee cat de mult ma bucura comentariile tale!Le iubesc,cum te iubesc si pe tine!
      Si-ti multumesc ca ti-ai impartasit gandurile:):*
      Si da,cu faza dintre Elena si Damon a fost prea rapid - desi recunosc ca m-a bucurat.Da chiar a fost lipsa de respect fara de Stefan.
      Si nici eu nu mai am o parere buna despre ea.

      Da,asa e Damon...:X:X:X


      Si eu te iubesc pe tine!


      Miss Salvatore~Just your sis M

      Ștergere
    2. P.S. Ring Power - tare rau:))
      Damon - Behaind the blue eyes -Mi-au dat lacrimile...

      Ștergere