Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 13 ianuarie 2013

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 24 [ II ]


    Dupa ce matahala de gardian pleca,Logan o imbratisa strans pe Shelly,dorindu-si sa nu fie aici,dar in acelasi timp bucurandu-se s-o aiba aproape.
    -Ti-a facut ceva?o intreba,dandu-i o suvita dupa ureche,si stergandu-i o lacrima.
    -Nu.Mi-a zis acelasi lucru.Daca renunt la tine,imi cruta viata,dca nu,...nu.
    -Nenorocitul ala!scupia,simtind nevoia sa loveasca ceva.
    -Logan,la cine te referi?vru Sara sa stie.
    -Blakeburn.Ma uraste ca m-am indragostit de Shelly.Inainte eram prieteni,da' acum zece ani,cand am cunoscut-o pe Shelly,i s-a pus pata pe ea,si-a inceput sa ma vada ca pe un dusman.
    -De parca ar fi vina ta ca nu-l place!pufni Chase dezgustat.Ce pampalau.
    -Stiu.
    -Nu ne prezinti?facu blonda,zambindu-i dulce.
    -Finn - ii facu semn spre saten - un vampir Original,carua i-ar trebui o lectie despre ce e hot,si ce nu.De exemplul politetea - nu zic ca-i rau sa fii politicos,da' nici exagerat.Si nici asa posomarat - acu' nu mai e chiar asa ca l-am educat,da sa-l fi vazut in prima zi.Plus ca nu i-ar strica sa-si schimbe si look-ul.
    -Am notat,il asigura el,razand.
    -Iar pustoaica asta roscata-i Sara.E o muritoare c-o inima de aur,careia-i lipseste doar taria de caracter - fara suparare,da' plangi c-am mult si te panichezi repede.
    -Lucrez la asta cu Damon.
    -Asa sa faci.Si-n cele din urma - se uita ranjind spre blond - Chase,un Viserox care nu-si poate tine gura,si care m-a facut sa cred ca vrea sa-mi dea o intalnire.
    -Nici de mi-ar cere-o insasi dracu'!exclama Chase,facandu-i pe ceilalti sa rada.
    -Iar cat despre frumoasa asta de langa mine...Shelly,iubita mea cu ochi de smarald!
    -Ma bucur sa va cunosc,le zambi ea.
    -Si noi!zisera-n cor.
    -Iar Shelly-ochi-de-smarald ce specimen este?se interesa Viseroxul cu ochi albastri,ranjind spre ea,si alegandu-se c-o palma de la Sara.Asta pentru ce-a fost?
    -Ca ranjesti ca un prost.
    -Zise plangacila....
    Ii mai dadu una.
    -Te transformi,sau ce?
    -Da,ma transform in cosmarul tau.Acum taci.
   -Lumeeeee,vreti sa aflati ce-i iubita'mea sau nu?
   -Daaaa!strigara toti.
   -Hooo,ca nu's surd!striga si el,imbratisandu-si iubita pe la spate.Deci....Shelly e o Niryana.Iar Niryanele traiesc intr-un oras subacvatic,numit Skyria.
   -Sirena?!aproape urla Sara,cascand gura.
   -Vezi sa nu prinzi muste,rase Z.S.-ul.Si nu,nu-i sirena.Alea au coada si nu ies niciodata pe uscat,in schimb Niryanele o fac - ma rog,dupa ce implinesc optispe ani,ca inainte n-au voie.
   -Chiar exista sirene?!Roscata nu se lasa cu una cu doua,avand in vede ca de mica ii placuse acele fiinte frumoase care-si petrec majoritatea timpului inotand.
   -Pisicile mananca soareci?
   -Bine,tac!se planse,bosumflandu-se.
   -Asa,fata tati,asa.
   -Aoleau,inceteaza!Nu's fata ta!Disperatule!Daca vrei una,culcate cu iubita'ta!
   -Valeleu,a innebunit Sara,zise Chase,izbucnind in ras.Puneti-i calus la gura!Aruncati-o de pe Statuia Libertati!
   -Bine zis,Chase!i se alatura satenul cu ochi ciocolati.Oare unde i-o fi iubitul,ca sa-mi dea o medalie?Fata asta-i de nerecunoscut!
   -Asta patesc daca am stat prin preajma unui zombie enervant ca tine!Si nu mai rade!
   -Z.S.,scumpo,nu zombie.
   -Nu-mi pasa!Iar tu Chase,nu mai rade ca un bou!
   -Damon,unde esti,amogoooo?Nici nu stii ce pierzi!
   Cei doi baieti nu se mai puteau opri din ras,iar roscata mai avea putin si scotea fum pe nari.

   In afara casei,Bonnie incerca de ceva ore sa sparga vraja ce inconjura casa,dar degeaba.Era prea puternica.
   -Ia ca mi-a venit toti dracii!rabufni Klaus.Sa dea pisici-n ea de vraja!Baieti,haideti sa-i aratam ce inseamna sa te pui cu Garda Nationala Vampireasca!
   -Da,haideti!sarira toti.
   -Vrajitoareo,pregateste-te sa faci din nou vraja,ii zise Originalul cu ochi albastri,indepartandu-se cu ceilalti,pentru a-si lua avant.Pregatiti?
   Confirmara dand din cap,alergand apoi cu toata viteza inainte si ciocnindu-se de zidul invizibil fix cand Bonnie incheia vraja.
   -Oh,da,baby!exclama Kol incantat.Suntem cei mai tari!
   Varco-vamipur isi dadu ochii peste cap,decapitandu-l pe una' care se repezi la el,vrand sa-l doboare.Somn usor,catelus.
   Toti intrara-n casa,cu Damon si Klaus in frunte,retezand capete sau scotand inimi - depinde de preferintele fiecaruia.Iar dupa ce-si satisfacura setea de-a ucide si-i bagara pe toti in morminte,o cautara pe fata.
   -Sa verificam pivnita?sugera Derek.
   -Bine gandit,il lauda Damon smulgand usa.
   -Damon!tipa roscata cand il vazu,bucuria umplandu-i inima.
   Brunetul ii dadu un pumn inchizatoarei,deschizand apoi celula si lipind-o pe Sara de el,in timp ce-i devora buzele.
   -Loati-va o camera,siroposilor!facu Chase iesind.
   -De acord cu tine,spuse Logan,dand un picior in bare,si daramand usa.
   -Bine c-ai iubita,ca altfel credeam ca-mi faci curte Romeo,de la atatea ''de acord cu tine'',rase blondul.
   -Ce zici Finn,ii facem o baie-n apa sfintita,si-i inchidem gura?propuse Z.S.-ul,hazlindu-se de fata Viseroxului.
   -Numai zi cand,rase satenul,nebagan de seama ca ceilalti se uitau la el cu ochii cat cepele si gurile deschise pana-n pamant - in afara de Damon,care inca era prins in sarut.
   -Va sa zica - incepu Chase - vreti sa scapati de mine,ha?
   Logan ranji,iar Finn ridica din umeri.
   -La's ca va arat eu!facu,incepand sa-i alerge printre ''statui''Auzi la ei!Sa scape de mine?!   
   


   ************************************************

     Si cam aici ma opresc.Stiu ca-i scurta,da aici trebuie sa se incheie capitolul 24.  Sper ca v-a placut si va urez multa bafta la scoala,caci dupa cum stiti,vacanta si-a luat zborul:(( 

    
                         Love you guys:X:X:X

       
                                          
  

7 comentarii:

  1. Ce-ai facuttt??????
    Cum ai pututt ???
    Oh Doamne bestial fara cuvinte, si ne lasi asa in plop..
    P.S. Mi-a placut mult si de abia astept sa citesc ce mai pune la cate imaginatia ta!
    Love you:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ce-am facut?:))
      Cu putin ajutor din partea lui Klaus:))
      Ma bucur mult ca ti-a placut!
      Multeeeeeee:))

      Love you too:X:X:X

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Deci ca deobicei senzational!Nu te opresti din a ma surprinde.Ai un umor molipsitor.Cel putin la ultimele parti am ras cu lacrimi.Esti geniala.Multa bafta in noul semestru!Note cat mai bune.Imaginatie cat mai multa(dar oricum ai destula) cat mai multe capitole pentru noi.Mi-a placut la nebunie partea asta.Esti...FANTASTICA!

    Love you so,so,so, much! >:D< :× :× :×

    Lisa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru toate cuvintele frumoase si ma bucur ca ti-a placut:)
      Multumesc la fel:*
      Fantastica?Nooo,ma confuzi cu Klaus:)) El e fantasticul:))
      Poate's fantasticul 2...?

      Love you too mery much:X:X:X

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Aaaah!Desigur.Si domul Klaus Mikaelson e fantastic!Dar prin creatile tale..il depasesti!Crede-ma! :*:*:*

      Lisa.

      Ștergere
    3. Nu cred ca-i va placea sa auda asta:))

      Si multumesc:)


      Love you:X:X:X


      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Multumesc,multumesc,si multumesc!
    Stiu,stiu:))
    Fataaaaaaa,eu n-am vazut ep 10,ca nu mai pot intra pe net de cand a inceput scoalaaaaa - acu sunt la prietena mea,Lumy - si innebuneeesc!Si mi-e un doooor de Damonnnnnnnnnnnnnnnnnn si Koool,si Klaus si toata lumea si de voooooi!
    Hai pa,si mai vb, cand mai vb.

    Love you sis:X:X:X

    Miss Salvatore~Just your sis M

    RăspundețiȘtergere