Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 5 decembrie 2013

Funny-animals-gifs


Iepurasu':Vreau sa ma rasfat!

Pisica:Iesi ma,ca vreau sa dorm.



Cutu':Te iubesc,ghemotoc de blana.

Iepurasu':Bai,nu mai imi linge fata,ca tre' sa fiu curat.



Papagalu':Te iubesc,te iubesc,te iubesc!

Iepurasu':Si eu,si eu,si eu!



Pisicuta:Acadeaua asta e cam blanoasa.

Iepurasu':Va rog,cinevaaaaa!





Cutu':Alo,pisica nebuna,lasa-ma sa intru!

Pisica:Jet de-aici,sac de pureci!Nu-i loc decat pentru o felina eleganta ca mine aici.



Cutu':Sunt un iepure,rontai urechi.

Pisicuta':Mdaa,iepurii rontaie urechi,ce noutate...



Caprioara:La multi,pisi,la multi ani!

Pisi:Te rog,abia am facut baita...!

Cutu':Uite niste pupici si de la mine.

Pisi:Oare de ce nu-mi fac eu somnu' de frumusete intr-un copac?



Pisicuta:Bree,scoala vreau joaca!

Cutu':Mi-e lene,du-te de azvarlate-n namol.

Pisicuta:Bree,eu nu mai vorbesc cu tine.Buna,domnu' Papuc.



Pisicuta:Cea mai confortabila saltea.Dormeo poate sa-si ia talpasita.

Cutu' sforaie.

2 comentarii:

  1. Cat de dragute si foarte amuzante!
    Dar, din nefericire, unele nu s-au vazut.
    Te pup :*:*:*:* si astept sa mai pui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi,si-mi pare rau ca unele nu s-au vazut.La mine le arata pe toate.

      Si eu te pup:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere