Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 18 ianuarie 2014

In Love With a Zombie - Capitolul 11 - Bye, bye, Romania!

                                                             

Benjamin facu doi pasi in spate, uitandu-se speriat la corpul tinerei, ce zacea pe podea, si la sangele de pe mainile lui Andy si Aslan. Nu stia ce-ar trebui sa fac intr-un atfel de moment. Sa tipe, sa injure, sa o ia la fuga, sa lesine...
- Benji, vino! ii ceru Aslan, apucandu-l de brat, si tragandu-l sus, unde puteau fii singuri. Stiu ca esti speriat, dar nu-ti voi face nimic.
- C-ce in-n-seam-mna t-toate as-stea? se balbai, incercand sa stea cat mai departe de brunet. Era lipit cu spatele de perete, iar inima ii batea ca o nebuna, gata sa-i sara din piept.
- Eu sunt un Zombie, ii explica Aslan. 
- Z-zombie?
- Da. Am fost transformat in urma cu mult timp, de catre iubita mea, care de asemenea, era tot un Zombie. Ma hranesc cu inimi umane, iar uneori si cu carnea omanelor, daca vreau sa-i las in viata.
- O-omori oameni? Satenul deja isi simtea picioarele cedandu-i, si cum lacrimile voiau sa-i cada pe obraji.
- Benji...ii rosti brunetul numele, facandu-i trupul sa tremure.
- Lasa-ma, n-nu te a-apropia!
- Te iubesc! ii zise acesta, distrugand distanta dintre ei.
- N-nu...Ii simtea respiratia rece in fata, iar cand degetele lui le prinse pe ale sare, mii de fiori ii strabatura corpul. Nu voia sa se mai simta asa. Nu mai voia sa-l iubeasca.
- Si tu ma iubesti, ii sopti la ureche, umplandu-i gandurile cu vocea sa hipnotica.
- Nu...Isi lasese privirea in jos, refuzand sa-l priveasca in ochi. Acei ochi verzi care-l innebuneau de fiecare data cand il priveau.
- Ba da. Ii elibera una din maini, prinzandu-i barbia, si sarutandu-l, nelasandu-i timp tanarului sa protesteze. Acesta incerca sa-l impinga la o parte, insa era prea puternic, si neputand sa faca altceva, ceda. Ii raspunse la sarut, bratele ducandu-i-se dupa gatul lui. 

- De ce nu mi-ai spus niciodata? l-am intrebat pe Andy, atingandu-i obrazul cu varful degetelor. Ai indurat atatea, iar eu...
- Shhh. Doar saruta-ma.
- Cu cea mai mare placere. I-am zambit, pierzandu-ma pret de cateva clipe in diamantele albastre din ochii lui, dar mi-am revenit cand i-am simti buzele peste ale mele.
- Tot eu trebuie sa fac toata treaba? chicoti el, printre saruturi, cu mainile pe talia ei.
- Cred ca da. Am chicotit, lasandu-l sa-si strecoare limba printre buzele mele intredeschise, in timp ce palmele mi se odihneau pe umerii lui.
- Amm...stiu ca suntei prinsi in...treaba voastra, da' ce facem cu cadavrul? vru sa stie Ashley.
- Rezolv eu, veni imediat raspunsul din partea lui Aslan.
- Si eu ar trebui sa ma schimb, zise Andy, eliberandu-ma.
- Si eu. I-am zambit, aratandu-i la petele de sange pe care mi le lasase mainile sale.
- Atunci ha sa facem si-un dus. Ma salta in brate, luand-o rapid pe scari.
- Andy, pune-ma jos!
- Te pun in dus!
Zis si facut. In cateva secunde eram amandoi sub jetul dusului, complet goi, sarutandu-ne ca si cum lumea avea sa se sfarseasca in urmatoarele ore.
Dupa ce-am terminat cu '' curatarea sangelui '', am coborat jos, unde Reyla statea cocotata pe-un scaun, cu telefonul in mana - probabil vorbind cu JayBee prin sms-uri - Lina si Ashley se fataiau imbratisati pe-o melodie numai de ei auzita, Jinxx era cu ochii pe CC, care incerca sa prajeasca niste cartofi, Aslan si Benjamin vorbeau - numai ei stiau ce - iar Jake nu se vedea pe nicaieri.
- Unde-i Jake? i-am intrebat, asezandu-ma pe-un scaun.
- CC, vezi ca-i arzi! ii reprosa Jinxx, facandu-l pe Andy sa se duca sa inspecteze.
- Fraiere, ai pus prea mult ulei, replica, impingandu-l de-o parte pe CC.
- Ti-am zis eu! facu Jinxx, tragandu-i o palma in cap inculpatului.
- Eiii, lasa-mi capu'! Si nu-i vina mea ca n-am mai gatit in viata mea asa ceva!
- Te facu' tac-tu prost, rase Ashley, alegandu-se cu-n sut in fund de la '' prost ''.
- Vezi-ti de batait, tu, si nu mai comenta.
- Taceti odata? se interesa Andy. Incerc sa-mi dau seama ce sa fac, ca sa remediez situatia.
- Da-mi! i-am cerut, ridicandu-ma de pe scaun. S-a indepartat, lasandu-ma sa ma ocup de dezastru. Sunt varza! am adaugat, arucandu-i la cos. Mai sunt curatati?
- Aici, zise Jinxx, intinzandu-mi un castron. I l-am luat din maini, punandu-l langa mine, dupa care m-am asigurat ca focul nu-i nici prea mic, da' nici prea mare, si ca uleiul era potrivit. Dupa care am inceput sa pun cartofii, cerandu-le celor doi baieti, care pareau mai treji, sa se apuce de-o salata. 
- Facem si ceva dulce? se interesa Benjamin, privindu-ma rugator.
- Scoate laptele din frigider, si pune-l la incalzit, i-am cerut, el executand imediat. CC, tu scoate plicurile de budinca din dulap.
- Care dulap?
- Cel de deasupra ghiuvetei.
- Aha. Am inteles.
- Eu ce fac? intreba Aslan.
- Te duci la magazin si cumperi ceva de baut.
- Vodka! striga Andy si Ashley in acelasi timp.
- Eu vreau wishkey! se planse Lina.
- Iar eu vin, se baga si Reyla, ridicandu-si capul din telefon.
- Iau de toate, anunta Aslan, facandu-se disparut.
- L-ati vazut pe Jake? am zis, amintindu-mi ca inca nu mi-a raspuns nimeni la intrebare.
- Nup, replica Jinxx, in timp ce se chinuia sa curete o ceapa. Stii ce, eu renunt! Prostia asta ma face sa plang! Si arunca ceapa pe masa, aceasta rostogolindu-se, si eterizand pe jos.
- Jinxx e invins de-o ceapa, doamnelor si domnilor! il lua Andy peste picior.
- Nu toti sunt niste Zombie, ca tine, bree!
- Eh, ce sa zic. Ca si trebuie sa fii Zombie, ca sa nu te smiorcai ca un copilas mic, care-si vrea suzeta.
- Uuu, prevad bataie, chicoti CC, jongland cu pungile de budinca - sau mai bine zis, incercand s-o faca, deoarece acestea ajungeau foarte des pe jos.
- Vezi-ti de asa-zisul tau jonglat, circarule, replica Andy, iar CC ii scoase limba.
- Benji, vezi ca laptele ala da in foc, l-am certat, oprind focul. Pe unde-ti umbla mintea?
- Am...scuze. Si nu-mi umbla pe nicaieri.
- Sunt sigur, chicoti Andy. I-a treci si ajuta-ma cu salata. 
- Vin, vin, rockere!
- M-am intors! anunta Aslan, intrand in bucatarie cu vreo trei pungi pline.
- Ce naiba ai luat acolo? vru sa stie iubitul meu, ducandu-se in inspectie. Ah, tigari! Te iubesc!
- Mda, si eu pe tine.
- Mai vrea careva? se interesa Andy, c-o tigara intre buze.
- Eu! striga Ashley, luandu-i pachetul. Un foc, va rog!
- Si eu am nevoie!
- Prinde-ti! Le-am aruncat un chibrit, acestia batandu-se pe cine si-o aprinde primul. 
- Atata creier aveti, ma? rase Aslan, desfacand o sticla de vodka, si luand vreo doua guri.
- Hei, aia e a noastra! se revoltara cei doi fumatori.
- Mai sunt, hooo!
- Hoo sa-i zici lu' ma-ta, replica Ashley, suflandu-i fumul in fata.
- Ce faceti, nebunilor? se auzi vocea lui Jake de la intrare. Ne-am indreptat cu totii privirile spre el, ramanand socati cand am vazut-o pe Julieta langa el - mai putin Benji si Aslan, deoarece n-o cunosteau.
- Jake a cam dat-o in bara, rau de tot, zise ea, avandu-si degetele inclestate cu ale lui.
- Jul! am tipat, bucuroasa, ducandu-ma s-o imbratisez. Te-au eliberat?
- As fi vrut eu. Jake m-a scos. 
- Hah?
- Am vorbit cu niste amici mai vechi, s-o scoata cu orice pret de-acolo. Baietii stiu despre cine vorbesc.
- Gasca lu' Hok? Andy isi ridica o spranceana, aruncand mucul de tigara.
- Da. Si trebuie sa plecam imediat din Romania. Gasca ne asteapta afara.
- Nu-mi spune ca acum e fugara? De fapt, stii ce? Nu-mi pasa. Mersi, Jake, esti cel mai tare! L-am tras intr-o imbratisare, sarutandu-i ambii obraji.
- Sunt flatat. Si cu placere. Iar voi ce mai asteptati? continua, facand deja stanga imprejur. Sa facem bagajele, si s-o tulim pana nu ne trezim cu politia la usa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu