Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 17 mai 2013

Lord of Hell - Capitolul 10


 


   -Poti intra,ii spuse Sarisa imediat ce ea si cele doua asistente terminara s-o verifice pe Andreea.Dar nu sta mult,are nevoie de odihna.

   -Am inteles.

   -Devil,zambi fata de cum il vazu.Esti...bine.

   Se aseza pe marginea patului,mangaindu-i obrazul.

   -Credeam c-am sa te pierd.

   -Sunt flatata Domnule Dracu'.

   Devil rase,clatinand din cap.

   -Jur...esti un specimen ciudat.

   -Asta-i un compliment?

   -Da.Si sa-ti intre bine in capatana asta blonda a ta ca daca ma mai sperii asa...

   -Ma impungi cu coarnele?il lua ea peste picior.

   -Princess Deea,eu n-am coarne.

   -Ah,iarasi porecla asta...!

   -Hai mai lasa vorba.Doctora a zis ca trebuie sa te odihnesti,asa ca...Se ridica,vrand sa plece,insa Andreea il opri.

   -Mai stai.Te rog.

   -Bine.Da' tu trebuie sa te odihnesti.Se apleca spre fruntea ei,lasand-i un sarut.Ne-am inteles?

   -Da.Si Devil...?

   -Ce?

   -Multumesc.

   -Pentru?

   -C-ai avut grija de mine.

   -Doctorii au avut grija de tine,nu eu.Si probabil daca nu ma intalneai niciodata...

   -Hai gura mica.Nu-i vina ta c-am lesinat ca o proasta si mi-am spart capul.Se mai intampla si chesti d-astea.

   -Stiu,dar...

   -Niciun dar.

   -Bine,tac.Da' tu te odihnesti.

   -De acord.Si...vrei sa te intinzi langa mine?

   -Okey,Princess Deea,ranji el,asezandu-se inapoi pe pat si lasandu-se pe spate.

   -Oh,mai taci!facu ea,dandu-i o palma peste frunte si punandu-si capul pe pieptul ei.

   Ofta,inchizand ochii.

   -Devil?

   -Da?

   -Pot sa-ti spun ceva?

   -Normal.

   -N-o sa te superi?

   -Nu.Nu cred c-as putea sa ma mai supar vreodata pe tine.

   -Hmm...cred ca te iubesc.

   Liniste.

   -Dev?

   Devil inchise ochii,concertandu-si atentia pe bataile inimii ei si mirosul ei dulce de ciocolata.

   -Cred...cred ca si eu te iubesc,spuse intr-un final.

   Andreea deschise ochii,inaltandu-si capul pentru a-i putea intalni privirea.

   El ii deschise,pierzandu-se in albastrul oceanic din fata lui.Erau atat de frumosi.Doua diamante albastre.Sincere.Tandre.Pline de iubire.Semanau cu a-i...Aryannei.

   O senzatie ciudata o strabatu pe fata in timp ce-l privea uitandu-se in felul ala la ea.Era ca si cum ii amintea de cineva.

   -Cred c-ar fi mai bine sa plec,zise el brusc.

   -De ce?il intreba,nedumerita.Credeam...Nu te bucuri?Adica...ca te iubesc?

    -Nu-i asta.Ii zambi,luandu-i mana intr-a lui.Ma bucur ca ma iubesti.Chiar foarte mult.Doar ca...Isi feri privirea,zambetul disparandu-i de pe chip.Mi-am adus aminte de cineva,si-as vrea sa fiu putin singur.

    -Scuze,n-am vrut sa te intristez.Poti pleca.Isi retrase degetele din mana lui,oftand.

    -Andreea,te iubesc,okey?Si nu-ti mai cere scuze.

    -Bine.

    -Ma intorc.Odihneste-te.Ii lasa un sarut pe frunte,apoi parasi salonul.

    Se intoarse pe-o parte,gandindu-se la cine s-o fi referit Devil cand ii zise ca-i aduce aminte de cineva.Vreo iubita?Sotie?Oare inca o iubea?Atunci de ce zise c-o iubeste pe ea?

      ~  Ochii lui negri o priveau cu dragoste,in timp ce-si trecea mana prin par,zambind dulce.

          -Ce zici?Buclele blonde ii erau prinse intr-un coc elegant,in timp rochia stacojie ii cobora drept de la sani pana la talie,ca mai apoi sa cada in valuri crete.In picioare purta o pereche de pantofi de aceasi culoare,tocul cui facand-o sa para mai inalta.

          El o apuca de incheietura,lipindu-i trupul de-al lui.

          Ii simtea rasuflarea in fata,si inima-i batea ca o nebuna,gata sa explodeze.

          -Esti frumoasa precum un inger coborat din Paradis pentru a-mi aduce lumina si dragoste in viata.

          Ea zambi,mangaindu-i obrazul.

          -Tu esti ingerul,nu eu.

          Pletele negre i se leganau,in timp ce scutura usor din cap,prizandu-i mana si sarutandu-i-o.

          -Radiezi de fericire.Crede-ma,esti un inger.

          -Sunt doar o Printesa Dayanna,my lord.Un fel de vrajitoare straveche.

          -Iar eu un Demon Sherpentino,asa ca...

          -Nimeni nu-i inger,ii intrerupse Sergiu,facandu-si aparitia c-o pelerina neagra de catifea,ce i-o inmana Aryannei.

          -Multumesc,Sergiu.

          -Cu placere,viitoare Regina a Iadului.

          Ea doar chicoti,punandu-si pelerina.Dupa care il apuca pe Devil de brat,plecand spre petrecerea de logodna.

                                                         ~~ ~~ ~~

          Rasul cristalic si delicat a-l Aryannei,il facea pe Devil sa se comporte precum un prostanac ce nu mai putea scote nicio singura vorba.Doar statea si-o privea.

          -Vezi ceva ce-ti place,taticutule?

          El ii zambi,punandu-si palma pe burtica ei.

          -Daca va fi fetita,se va numi Rya.Si va avea ochii tai.

          -Si zambetul tau,continua ea.Iar daca va fi baietel...

          -Ochii tai si parul meu.De fapt nu chiar.Ai sa fie brunet.

          -Okey.Dar trebuie sa aiba nasul tai,ca-i sexy.

          -Deci am nas sexy,ha?O apuca de talie.sarutand-o pe nasuc,dupa care pe frunte,si la final pe buze.  ~

     Andreea deschise ochii,inca simtind gustul buzelor lui Devil pe-ale ei si senzatia de fericire ce i-o dadea faptul ca purta un copil in pantec.Rodul dragostei lor.

     Numai ca ea nu era insarcinata.

     Si cine era Aryanna?Asa o numise Devil in vis:Aryanna.

     Oare chiar fusese doar un vis?Fiindca paruse atat de real...Ca un fel de amintire pierduta.

     -Asta-i o prostie!pufni,simtindu-se ca o prosta.

     -Despre ce vorbesti,daca pot stii si eu?Sergiu ichise usa,asezandu-se pe scaunul de langa patul ei.

     -Sergiu!Ah...Buna!

     -Cum te simti?

     -Bine.Devil unde este?

     -Pe afara.O sa apara in curand,stai linstita.Despre ce vorbeai mai devreme?

     -Oh..eu...Nimic.Am avut un vis ciudat,atata tot.

     El o privi tacut pentru o vreme,apoi spuse:

     -Stiu ca nu ne cunoastem atat de bine,dar vreau sa stii ca poti avea incredere in mine.Poti sa-mi spui orice,okey?

     -Mha...Sovai.Crezi in reincarnare?

     -Tu?

     -Nu stiu.Adica e stupid.Doar ca...Vezi tu,visul asta de care ti-am zis...De obicei imi dau seama ca-i doar un vis,numai ca de data asta a fost diferit.Era ca si cum imi aminteam ceva real.Ceva ce chiar s-a intamplat.

     -Despre ce era vorba?

     -Eram cu Devil.Purtam o rochie stacojie si ne complimentam,iar la un moment dat ai aparut tu,c-o pelerina neagra.Apoi eram tot noi doi,numai ca de data asta eu eram insarcinata.Stiu ca suna aiurea,dar...

     -Nu-i aiurea.Orice e posibil.

     -Ma crezi?Vreau sa zic...chiar crezi ca eu sunt aceasi cu fata din vis?

     -Asta trebuie s-o descoperi de una singura.Si zicand asta,pleca,lasand-o pe fata si mai zapacita decat inainte.
 

      Sebastian se simtea pierdut.Ratacit.

      Tocmai o pierduse pe Christina,iar cineva se parea ca-l vrea mort.Ce naiba mai cauta aici?

      Ofta,inchizand ochii,pentru a opri lacrimile ce nu voiau sa-i dea pace.Se simtea atat de neputincios.

      -Hei Seby!Demonul ii facu aparitia,avand pe chip un zambet adevarat.Fericit.

      Macar cineva o ducea bine.

      -Hei!facu si el,simtindu-si glasul ragusit.

      -Cum rezisti?

      -Nasol.Astept ca cel care a omorat-o sa vina si dupa mine.

      -Numai sa incerce.

     Brunetul zambi slab.Era ciudat cat de repede se atasese unul de altul,ina in acelasi timp parea ceva firesc.Precum asa era menit sa fie.

      -S-a trezit iubita ta?Vad ca esti fericit,si d-aia.

      -Da,in sfarsit!Chiar credeam...c-am s-o pierd.

      -Ti-am zis eu c-o sa fie bine,vezi?Am avut dreptate.

      - Asa-i mai Bennett-Boy.

     Baiatul se incrunta.

      -Ce?!facu Demonul cu ochi negri.Esti Bennett-Boy.Sau preferi Bonnie-Girl?

      -Nici sa nu te aud!Arat eu a femeie sau ce?Bennett-Boy e bine.

      -Perfect!

      -Iar eu am sa-ti spun Papa-Demon.

     -Aaaa...cum?

     -Papa-Demon,surdalache.Daca esti regele Iadului - chestie care n-o cred pana n-o s-o vad cu propii mei ochisori - esti ca un fel de tatic pentru restul.Deci acum ai inteles Papa-Demon?

     -Da,mi-e clar,Bennett-Boy.

     Zambira amandoi,dandu-si ochii peste cap,nestiind ca prin venele lor curge acelasi sange.Nestiind ca erau tata si fiu.
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu