Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 30 mai 2013

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 36 [ II ]


      
   

    Damon Salvatore inainta spre Clarissa,avand o sticla de wishkey in mana,si camasa bleumarin deschisa la primi patru nasturi.

    -Ce faci,baby?Zambi smecher,mai luand o gura din bautura.

    -Il caut pe Jace,zise ea,incercand sa se strecoare pe langa vampir,insa acesta o apuca de talie,lipindu-i trupul de-al lui si zdrobindu-si buzele de-ale ei.

    Clarissa il impinse furioasa,tragandu-i o palma de toata frumusetea.

    -Esti idiot?!

    -Da,e idiot!Jace aparu in spatele lui,tragandu-i un pumn in coaste.Damon se intoarse automat,spargandu-i sticla in cap, si facandu-l pe vanatorul de umbre sa injure cand wishkey-ul ii murdari parul,scurgandu-i-se si pe haine.

    -Nici nu mai ai nevoie de baie,ranji vampirul multumit.

    -Chiar asa?facu Jace,ridicand o spranceana.Pe buze i se asternu un zambet prevestitor de rau,in timp ce-si muta privirea Abbadon.Acesta il privi confuz,apoi gandurile lui il lovira,scotand un sunet pe jumatate geamat de durere,pe jumatate fluierat.Dupa care pocni din degete,facand sa apara in mana blondului un furtun.

    -Oh,o sa-mi faci baie!Ce speriat sunt!

    Jace se multumi doar sa-i zambeasca,in timp ce indrepta furtunul spre el.

    -Durere placuta!

    La inceput,Damon nu realiza ce vru sa zica cu ''Durere placuta!'',insa cand simti apa pe piele,isi dadu seama ca era cu verbina.

    Dean isi facu aparitia,muscand dintr-o placinta cu mere,dand apreciativ din cap.

    Brunetul isi folosi viteza pentru a pleca din fata furtunului,avand de gand sa-l ia pe Jace pe la spate.Numai ca acesta ii anticipa miscarea,si lasand furtunul sa cada jos - ca mai apoi sa dispara - il prinse de gat,tragandu-i un genunchi in stomac.Iar cand Damon vru sa-i rupa mainile,si le retrase repede,punandu-i o piedica.Si odata fiind jos,se lasa peste el,aplicandu-i o lovitura de pumn direct in fata.

    -De ajuns!interveni Sara,cand Jace se ridica de pe adversar.Ce ti-a venit?!

    -Mi-a sarutat iubita!exclama blondul,inca suparat.Si-a meritat-o!

    -Damon?

    Vampirul se ridica,ajutat de Stefan,si-si sterse sangele de la buza cu maneca camasii.

    -Da,asa e!Si stii ceva?Nu regret!Fiindca asta sunt eu si cui nu-i convine,n-are decat sa ia o arma si sa se impuste!Si zicand asta,parasi nervos incaperea.

    Sara ofta,ducandu-si mainile la cap.

    -Hai nu te supara din cauza a doi retarzi mintali,se baga Abbadon,apucand-o de incheieturi si sarutand-o.Nu merita.

    -Tu esti chior?replica Jace,aratand spre el.

    -Da,sunt.Vreo problema?

    -Nu-mi spune ca vrei si tu o bataie,Abba?

    -C-ai si putea sa ma invingi,rase ingeru',determinandu-l pe Jace s-o impinga pe Sara de langa el.

    -Pe cat de mult mi-ar placea sa urmaresc o asa bataie - interveni Lucifer - sunt de parere c-ar trebui s-o lasati balta.Asta dacu nu vreti s-o vedeti pe blonda de-acolo batandu-va  pe amandoi.

    Abbadon si Jace ii urmari privirea,zarind-o pe Caroline,cu mainile in sold.Foarte suparata.

    -Daca mai aud un singur cuvant despre bataie,va dau cap in cap si va arunc pe fereastra.S-a inteles sau trebuie sa repet si a doua oara?

    -Da' cine te crezi?se rasti Abbadon,neconvenindu-i ca o fata sa-i zica ce sa faca.Mai ales ca era un simplu vampir.

    -Dracu' 2!facu ea,descaltand un pantof cu toc cui,arucandu-i-l direct in cap.Comprende,ingerasu' lu peste?

    -Da,mormai el,frecandu-se in locul in care-l lovise ''arma'' blondei.

    -Te-a facut o fata!incepu Jace sa rada,neobservand celalalt pantof care zbura spre el.Drace!se planse,simtind durerea.

    -Mai comentati ceva?

    -Nu,bombanira amandoi,strambandu-se la ideea ca ascultau de-o fata.

    -Bun!zambi Caroline multumita,ducandu-se sa-si ia alte incaltari.

    -Pfff,ce gagica cu caracter,zise Lucifer,uitandu-se dupa fundul ei,pana-n momentul cand se trezi c-o farfurie in cap.Auci!

    -Tine-te departe de sotia mea,Dracule!Klaus era deja inarmat cu a doua farfurie,in caz ca era nevoie.

    -Doar ziceam si eu,se apara el.

    -Bun!zambi Originalul,lasand farfuria pe masa,si turnandu-si niste coniac.

    Vrajitoarea se retrase in liniste,ducandu-se sa vorbeasca cu Damon.

    -Ce vrei?se rasti vampirul,cand Sara intrase in dormitorul sau.Ai venit sa-mi tii morala?

    -Nu,raspunse ea,asezandu-se pe marginea patului,langa el.Am venit sa vad cum te simti.Ai mancat bataie,nu gluma.

    -Da,ce sa spun...!

    -Damon...Vru sa-l atinga pe umar,insa acesta se feri.

    Isi lasa mainile sa-i alunece in poala,uitandu-se la podea.

    -Imi pare rau.

    -Poftim?facu Damon,nefiind sigur de ce auzise.

    -Am zis ca-mi pare rau.

    -Pentru ce?o intreba,calmul revenindu-i in voce.

    -Pentru tot...?Stiu ca probabil te-am dezamagit cand ai aflat ca sunt indragostita de Don,si mai stiu ca m-ai iubit si ti-ai facut griji pentru mine in timpul razboiului cu zombie,iar eu...Eu nu m-am gandit la tine.Tot ce vedeam era el.Am renuntat prea usor la iubirea noastra.Ochii incepeau sa-i lacrimeze,insa nu baga de seama,continuan:imi pare atat de rau,Damon!N-am vrut...Eu n-am vrut...Acum deja plangea cu sughituri,incurcandu-se in cuvinte.

    -Shh,gata prostuto!Damon o trase la pieptul lui,mangaindu-i parul.N-ai de ca sa-ti ceri scuze.Nu-i vina ta ca te-ai indragostit.Asa e ea.Vine si pleaca.

    Sara se desprinse din imbratisare,stergandu-si lacrimile.

    -Scuze.

    -Ce-am vorbit noi?Isi ridica o spranceana,dandu-i o suvita dupa ureche.

    -Fara scuze,zise ea,zambind in coltul guri.

    -Exact.Si sa nu te mai prind ca plangi,ca ne suparam.

    Incuvinta,adaugand:

    -De esti asa bun cu mine?

    -Fiindca esti surioara mea,ii zambi el,lasandu-i un sarut pe frunte.

   Sara il imbratisa,bucurandu-se de caldura bratelor lui in jurul ei.

    -Multumesc!

  
    Katherine era in camera sa,periandu-si parul in oglinda,cand auzi o bataie in usa.

    -E deschisa.

    Se ridica de pe scaun,facandu-l pe Adrian sa scoata un miorlait pe jumatate marait.Avea pe ea doar lenjerie intima,iar cand vazu ca nu-i Rey cel care-o cauta,isi puse rapid halatul sangeriu,mormaind o injuratura.

    -Ce cauti aici?

    -Ma plimbam si eu pe-aici,si...Lasa propozitia in aer,rupand distanta care-i despartea.

    -Adrian,iesi afara.

    -Haide Kate,doar un sarut.Vru s-o sarute,insa se alese c-o cutie de bijuteri in cap.

    -Iesi afara acum!

    -Te lasi greu.Imi place.Isi contura buzele cu'n zambet,facand cale intoarsa.O sa fi a mea,spuse,inainte de-a parasi camera.

    -Oh,ce idiot!facu Katherine,trantindu-se in pat.Auzi la el...

    Auzi o alta bataie in usa.

    -Pe bune?!Se ridica,ducandu-se sa deschida.Elena!

    -Hei Kathy-mamicuta,ce faci?

    -Bine,ii raspunse acesta,lasand-o sa intre.Imi doresc sa-l pot strivi pe Adrian Ivashkov ca pe un gandac urat mirositor.

    -Cred ca m-ai trebuie sa adaugi pe cineva in lista.Ii intinse o cutiuta dreptunghiulara,si-un bilet ce mirosea a vanilie.Ura vanilia.

    Infasca biletul,rupandu-l bucati si arucandu-l la gunoi.Apoi deschise cutiuta,dand peste o bretara de aur.

    -Bleah,urasc aurul!O inchise la loc,arucand-o si pe ea la gunoi.Zi-i lu' Dimitri ca-i trimit un pumn in stomac,acompaniat de niste ghiare pe obraz daca-mi mai trimite ceva.

    -Uhhh,esti rea!

    -Draga mea,eu nu's de vanzare.Iar scumpul de Rey va trebui sa aiba o discutie foarte serioasa cu mine.L-ai vazut cumva?

    -Cred ca-i cu Stefan si Dean la bucatarie,bagand in ei ca spartii.

    -Poti sa-i zici ca-l caut?

    -S-a facut!Elena parasi incaperea,lasand-o pe bruneta sa-si traga o rochita de noapte,de culoare neagra.

  
    -Auzi Damon - incepu vrajitoarea,jucandu-se cu dantela rochii - poti sa-ti cer o favoare?

    -Da-i drumul.

    -Ma gandeam...cum am implinit optispe,sa-i fac o supriza lui Abbadon.Sti tu..sa...

    -Sa faceti dragoste?

    Sara incuvinta,jenata.

    -Si eu care credeam c-ati facut-o deja,rase Damon.

    -Nu...

    Se opri din ras,redevenind serios.

    -Si de ce-ai nevoie de ajutorul meu?

    -Pai nu stiu!Adica nu stiu ca sa fac...iar tu...

    -Am experienta,ranji el,facand-o pe Sara sa-si astupe fata cu palmele.

    -Ma simt stupid!

    -Ete na!facu vampirul,dandu-i mainile de pe fata.Fii femeie!

    -Da' nu's!Inca.

    -Ziceam si eu,capsunica.

    -Numai tu puteai sa gasesti asa porecla,intr-un astfel de moment.

    -Pai dahhh!Sunt Damon Salvatore!

    Fosta lui iubita scoase limba la el,dandu-i c-o perna in fata.

    -Miroase a perna dormita de mine.

    -Ma ajuti,sau ce?se planse Sara,arucand perna pe jos.

    -Orice pentru noua mea surioara capsunica!Zambi,tragand-o de nas.

    -Damon!

    -Gata,gata,sunt cuminte!

    Se tranti pe spate,cazand pe ganduri.

    -Da' esti pregatita sa faci pasul asta?

    -Cred ca da,zise,intinzandu-se si ea.

    -Doar crezi?

    -Il iubesc.Si stiu ca voi,barbatii,nu prea rezistati fara sex.Asa ca decat sa se duca la altele...

    -Capsunico,mie imi dai impresia c-o faci doar ca sa nu caute alte femei.

    Sara ofta fustrata.Nici ea nu stia de ce voia s-o faca.

    -Nu stiu.

    -Ei bine...uite sfatul meu.Poti incerca,iar daca nu te simti in largul tau,poti sa renunti.Nu cred ca se va supara.

    -Da...Dar tot nu stiu ce sa fac!exclama,vrand sa dea cu pumnii in tavan.

    -E usor,capsunico.Te imbraci in ceva sexy,si incepeti sa va giugiuliti.Cateva sarutari,niste mangaieri...apoi treci la faza a doua:te dezbraci - sau te dezbraca el,si tu invers.Pricepusi pana acu'?

    -Da,ingana ea.

    -Apoi stii si tu,ca esti fata mare.Sau trebuie sa-ti explic detaliat?

    -Nu!aproape tipa Sara,ridicandu-se inapoi in sezut.

    -Ce figura esti,zise Damon amuzat.Altceva,surioara?

    -Nu.Se apleca peste el,sarutandu-l pe obraz.Multumesc mult fratioru' meu nou-nout.

    -Cu placere!

    Vrajitoarea pleca spre dormitorul ei,sperand ca Abbadon sa nu fie acolo,ca sa se poata pregati.Iar Damon deschise TV-ul.

    -Nu se poate!se revolta,cand dadu peste Twilight.Numai cacaturi baga astia!Inchise televizorul,aruncand telecomanda pe unde apuca,dupa care isi scoase camasa si blugii,bagandu-se la somn.

    -Vampiras,dormi?Asta era Jace,care intrase neinvitat.

    -Nu,ma cac,mormai brunetul,cu fata in perna.

    -Credeam ca asta-i imposibil pentru un sugator de sange?

    -Ce-ar fi sa-ti misti curu' afara din camera mea?i-o intoarse,rasucindu-se cu fata spre tavan.

    -Nu-mi suna deloc incantator.

    Damon scoase un tipat de fustrare,acoperindu-si fata cu perna.

    -Pleaca si fute-o pe Clarissa,numai lasa-ma-n pace!

    -Neee,ma simt prea bine sacaindu-te pe tine.Lua telecomanda de jos,bagandu-se-n pat,langa el,in timp ce deschidea TV-ul.Uuu,Twilight!Scoala baba somnorasa,ca-i ratezi pe Edward si Bella sarutandu-se ca nehalitii in camera roscatei-castanii.

    -Urasc filmul!replica,refuzand sa-si dea perna de pe fata.

    -Of,s-a dus.Jace schimba canalele,pana gasi ceva ce-i convine.Sa mor eu!

    -Mori!

    -Nu pot sa cred!Deci...pur si simplu bestial!

    -Ce naiba tot indrugi acolo?Damon isi dadu in sfarsit perna la o parte,curios.Nu se poate!

    La televizor se difuza Interviu cu un vampir,in care jucau Tom Cruise si Brad Pitt.Si amandoi erau innebuniti dupa film.

2 comentarii:

  1. Nu mai pot de la atata ras, ce sa mai, geniala ca de obicei.
    1.Nu prea mi-a placut faptul ca Damon si-a luat-o, dar si-o merita.
    2. Caroline a fost cea mai tare. Si apropo de pantofii cu toc, sunt cele mai bune arme, proprie experienta:):):). Si la faza: ,,Dracu' 2", radeam, de ma mir ca am ramas inca pe scaun, iar Klaus a fost la fel de tare, cu aruncatul farfuriilor dupa cei care se uita dupa fundul lui Caroline.
    3.Saracuta Katherine, cate trebuie sa indure. Iar Rey o va incurca rau de tot. Hai Kathy! Hai Kathy!
    4.Saracuta Sara, cui s-a gasit ea sa ceara sfaturi in legatura cu asemenea subiecte delicate.
    5.,,Capsunica", una dintre cele mai amuzante porecle pe care le-a gasit Damon. Si Sara are dreptate, el are talentul de a pune porecle in cele mai stanjenitoare momente.
    6. Finalul a fost super amuzant. Jace si Damon, un cuplu de comedianti.
    Astept cu nerabdare alte capitole pline de amuzament.
    Te pup:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :)

      1. Si mie mi-a fost greu sa-i dau bataia,ca na...E Damon! <3 Da' el e genu' care cauta probleme :))
      2. =)) cine se aduna,se aseamana,nu? :))
      3.Da,saracuta Kathy...
      4. Mhh...pai au fost impreuna,si d-aia.
      5.Doar e Damon Salvatore! :))
      6. Daps <3 cei mai cei!

      O sa ma apuc de cap 37,da' dupa ce mai corectez pe-aici - si cred c-o sa bag si-o poza cu Clarissa,c-am uitat.

      Love you girl :*:*:*


      Miss Salvatore

      Ștergere