Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 2 mai 2013

Love is a strange thing [ I ]

      
   Hei dragilor! Am venit cu-n One Shoot pe parti.Unul foarte ciudat :)) De ce zic asta? Fiindca-i vorba de cuplul Mikele - adica Mikael si Elena. Stiu,nimeni nu s-ar fi gandit la asta niciodata :))

   Si sa fiu sincera,Mikael a fost un personaj destul de tare - in afara de partile in care voia sa-l omoare pe Klaus,normal :)) Si cu siguranta il prefer mai mult pe el decat pe Esther.

                                                                                                                           
           

                          

    Niklaus Mikaelson incremeni cand barbatul saten cu ochi albastri intra in livingul casei sale.

    -Ce cauti aici?intreba,folosind un ton nu tocmai bland.

    Mikael zambi slab,clatinand din cap.

    -Stiam ca asa vei reactiona.Si nu,n-am venit sa te omor.

    -Nu ma face sa rad.

    -Iti spun adevarul,fiule.

    Klaus tresari la auzul cuvantului fiule.

    -Atunci ce vrei?

    -Pace.Vreau sa facem pace.

    Incredibil,gandi hibridul.Tatal lui vitreg voia sa faca pace cu el.Voia sa-l lase sa traiasca.Dupa atatia ani in care-l terorizase,obligandu-l sa devina ce era acum.Un monstru fara sentimente.

    -De ce?fu singurul gand care-i trecu prin minte.De ce acum?

    Mikael ofta,inaintand spre Klaus.

    -Fiindca am realizat ca eu sunt singurul care a distrus familia asta.

    -Mama...

    -Nu-i de acord cu mine.Probabil ca ea va continua sa incerce sa va omoare pe  toti,insa asculta bine la mine.Va trebui sa treaca peste cadavrul meu ca sa ajunga la voi.

    -Eu...Originalul nu stia ce sa zica sau sa creada.Voia sa se convinga ca-i doar o minciuna,dar ochii tatalui lui vitreg ziceau altceva.Era sincer,si nu putea sa nege asta.

    -Nu-ti cer sa ma iubesti,ci doar sa-mi mai dai o seanta.

    Mikael pleca,lasandu-l pe Klaus sa mediteze la asta.

    Intre timp,la casa Gilbert,Stefan urla ca un descreierat,facand-o pe Elena sa planga.

    -Frate,mai tacati gura!zise Damon,mangaindu-i parul brunetei ce-si ingropase fata la pieptul lui.

    -Esti nebun?!Ii iei apararea?!

    -E viata ei,nu a ta.

    -Inainte nu gandeai asa.Ti-a spalat cumva creierii si eu nu stiu?

    -Sa zicem ca o anumita Barbie Klaus mi-a atras atentia,si acu' pot sa gandesc mai limpede cand vine vorba de Elena.

    -Rebekha stie?

    -Nup.Da' sunt sigur ca se va bucura pentru el.E taica'su pana la urma.

    -Sti ceva.Nu-mi mai pasa.Daca ea vrea sa fie cu-n mos n-are decat.Am plecat.

   Stefan parasi casa,lasandu-i singuri pe Elena si Damon.

   Bruneta se desprinse de vampir,stergandu-si lacrimile cu manecile bluzei albe.

    -Mersi Damon.

    -N-ai pentru ce Domnisoara Indragostita.

   Elena zambi,dandu-i un pumn in joca in abdomen.

    -Taci domnule-Rebekah-are-un-fund-asa-sexy.

    -Mi-ai citit gandurile domnisoara-Mikael-este-o-bunaciune-de-barbat.

    -Si tu la fel,rase ea,simtindu-si obraji arzand.

   Niciodata nu-si imaginase ca se va indragosti de el.Putea sa fie oricine,insa nu el.Dar se inselase.

   Mikael Mikaelson pur si simplu o cucerise.Cum?Inca nu stia.

   -Hei!

  Ochii Elenei se idreptase spre iesire,in timp ce chipul ii fu luminat de-un zambet imens.

   -Hei!facu sarindu-i in brate exact cum fac copiii mici.

  Mikael chicoti,dupa care o saruta scurt pe buze,punand-o inapoi pe picioarele ei.

   -Salut Damon.

  -Salut si tie Papa Original.Cum a mers cu Klaus Hibrizatu'?

  -Inca nu stiu.L-am lasat sa se gandeasca la a doua seanta.

  -Sunt sigura ca va fi de acord.

  -Mersi micuto,da' nu cred.Nu dupa tot ce i-am facut.

  -Atunci o sa-l dau de mancare la zombi,zise Damon.Ca inseamna ca-i prost.Iar prost,este egal cu mancare pentru zombie.

  Mikael rase slab,batandu-l pe vampir pe spate.

  -Mersi Dam.

  -Ai mila papa!Nu's vreo tarfa de doua parale ca sa-mi zici Dam.Sunt barbat in toata firea.

  -Bine,am inteles.Renunt la Dam.

  -Fantastic.Zambi,ca dupa care sa se strambe.Drace.Ma transform in Klaus 2.

  -Asta-i noua ta porecla!sari Elena razand.Klaus 2.

  Damon isi intinse mainile spre ea,prefacandu-se ca vrea s-o stranguleze,iar bruneta se duse in spatele Originalului.

  -Maiky,Klaus 2 e raaaau!

  -Maiky?repeta Damon izbucnind in ras.Ce adorabil.

  -Taci Danky.

  -Asta nici macar nu vine de la numele meu.Maiky.

  -Nu conteaza.Pentru mine ramai Danky.

  -Cred ca prefer Klaus 2,concluziona Damon.

  -Ce se petrece aici?se interesa Jeremy.

  -Nimic special.Doar eu,minunatul Damon Salvatore,care vrea sa-o omoare pe printesa si pe printul ei.Mi te alaturi?

  -Nu prea cred.Trebuie sa ma pregatesc de intalnire.

  -Uuuuu,micutul Gilbert are intanireeee.Cine-i norocoasa?

  -Bonnie si Merdith.

  Damon casca ochii,in timp ce Elena isi miji ochi.

  -Merdith vine cu Kol,dementilor,zise inainte de-a urca sus.

  -Logic,spuse Damon si Elena inca uitandu-se dupa Jeremy.

  -Voi sigur nu santeti frati?vru sa stie Mikael,uitandu-se de la unul la altul.

  -Nuuu!sarira amandoi.

  -Tac.

  -Hai ca va las gargaritelot.Ma asteapta Barbie Klaus.

  -Esti un mare...incepu Elena.

  -Sexos?Stiam asta deja,papusa.

  -Voiam sa zic dobitoc cu mutra de bou.

  -Oh,cum poti sa traiesti cu astfel de ganduri in minte?

  -Simplu si usor,papusoiule.

  -Asta-i noua.Bravo gagica.

  -Mersi gagicu.

 -Si mai zic ca nu sunt frati...mormai Mikael.

 -O sa ma fac ca nu te-am auzit.Si apropo,vrei sa-i zic Bekhai?

 -Inca nu.

 -OK,Maiky.Va sarut dulce de lesinati pe voi.

 -Damon asta...!facu bruneta imediat ce-si lua talpasita.Hai sus,continua apoi.

 Vampirul o urma pana-n dormitorul ei,unde Elena il trase spre ea,zdrobindu-si buzele de-ale lui.El o apuca de talie,in timp ce o mana urca pe spatele ei,trimitandu-i fiori in tot trupul.

 -Mikael...suspina bruneta coborand cu mana spre cureaua lui.

 -Nu,spuse el oprind-o.O indeparta de el,intorcandu-se cu spatele dupa aceea.

 -Ce s-a intamplat?

 -N-o pot face.

 -De ce?Nu ma iubesti?

 -Nu-i vorba de asta Elena.Se intoarse cu fata,si-i atinse obrazul.Te iubesc,si tocmai d-aia n-o pot face.

 -Nu inteleg.

 -Sunt mult mai mare.Ar fi ca si cum as profita de tine.

 -Nu-i adevarat.Si eu vreau sa facem dragoste.Si-n plus,si Stefan era mai batran ca mine.Asta nu l-a impiedicat sa se culce cu mine.

 -Ma refer la fizic.El arata ca un pustan de saptispe,pe cand eu dau in patruzeci si cinci de ani.Ti-as putea fi tata,Elena.

 -Dar mie nu-mi pasa.Puteai sa ai si optzeci de ani.

 Mikael isi miji ochii la el.

 -Bine,poate daca erai asa batran nu ma indragosteam.Da' tot nu conteaza.

 -Ba conteaza.

 -Mikael,te rog,se planse Elena vrand sa-si duca bratele pe dupa gatul lui,insa o opri.

 -Imi pare rau.

 -Atunci iesi din casa mea!tipa furioasa,lacrimile cazandu-i pe obraji.

 -Elena...

 -Nu!Nicio Elena.Daca tu nu poti face dragoste cu mine inseamna ca nu ma iubesti.

 -Hai nu fi copil.Normal ca te iubesc.

 -Ba nu!Pleaca!

 -Fie!Cum vrei!

 -Bine!

 -Da' sa nu ma cauti,ca plec si din oras!

 -Perfect!

 -Perfect!repeta Mikael,simtind nevoia sa distruga ceva.Adio!

 -Adio!

 Si pleca.

 -Idiotule!urla bruneta,prabusindu-se pe jos.Te iubesc...

 -Nu pentru mult timp.

 Elena isi ridica privirea,intalnindu-i-o pe-a vrajitoarei Esther.


                                  ~Va urma...~       

                                         

3 comentarii:

  1. asdjfksldak.
    WHAT THE FUCKKKKK!?!?!?!?
    Why is Elena such a bitch?Mikael is my love!!!
    Doamne,jur ca mor daca nu primesc a doua parte cât,cât,cât mai repede.Jur ca esti geniala!!!Ai drepate,nimeni nu s-ar fi gândit la asa un cuplu.
    And...I wanna kill that bitch.I mean...Esther witch-bitch:))
    Ai dreptate,love.Si eu îl iubesc mai mult pe Mikael.Desi as fi vrut sa-l strâng de gât atunci când a vrut sa-l omoare pe Klausy my love.Dar,ma rog.Tot îl iubesc.Mai ales dupa rolul lui din SPN :o.Pacat ca moare si acolo:(
    Deci într-un cuvânt esti GENIALA!Love you,girl!:*:*

    P.S:Klaus nu o sa ajunga mâncarea lui Logan,nu?(Logan era zombi-ul în poveste parca!?):))

    Love you again:*:*:*:*:*
    Your little sis'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mamaaa,iti place?????? :)) Ma asteptam sa primesc ceva de genu' Mikaek si Elena?Esti nebuna?

      Oricum,ma bucuuuuuuuuuur ca-ti place:* iar partea a doua vine diseara sau maine.Depinde cand ma apuc de ea,
      Daps,Esther is a witch-bitch :))
      Cine n-a vrut! Vorbim de Klaua aici :)) toate lumea il iubeste!

      Intr-un cuvant:MULTUMESC!

      Nu-stai linistita :)) Si da,asa il cheama.


      Love you too sweetheart:*:*:*:*:*


      Miss Salvatore~your biggest sister

      Ștergere
  2. deeeeci....am fost uimita la inceput,dar apoi mi-am dat seama ca imi place;) >:D< desi nu am auzit nici un cuvant despre klaus si caroline :( (am si o obsesie cu ei:)) )
    esther aia ar face bine sa isi tina ghiarele de vrajitoare acasa,daca nu vrea sa o parui eu putin :))

    RăspundețiȘtergere