Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 1 mai 2013

poze#jurnal


                                                                         ~I~


      Uitati si pozele din Cismigiu








 
 
 
~II~
 
 
 
    Si-am si niste poze cu sifonerul meu,pe care l-am desenat :))
 
 
                           Black Veil Brides este o trupa de hard rock ,iar Andy e solistul.
 

                                     Asta mi-a iesit cam intunecata,da' merge. E trupa HIM.
                      

                                           din care face parte Ville Valo :X - am scris despre el pe-aici.


                    Marilyn Manson :X:X:X - e cantaretul meu preferat de-un timp.
                 


                                              Blood On The Dance Floor e o trupa electronica
                           
 
 
~III~
 
 
     Si-am si doua poze cu-n tricou pe care mi l-am cumparat sambata.E cu Marilyn:X
 

 
 
 
                                                                            ~IV~
 
                                           Prima mea lalea inflorita
 


                   Frumos rasarit,nu?Am facut-o intr-o dimineata cand ma duceam la practica.


                          Asta a facut-o intr-o statie de metrou.Imi place ca seamana c-o chitara.



2 comentarii:

  1. a little question: o să se mai şteargă aia de pe dulăpior sau ţi-ai lăsat o amprentă totală şi irevocabilă? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se sterge cu spirt.Da' nici prin gand nu-mi trece sa fac asa ceva in viitorul apropiat.

      Ștergere