Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 3 mai 2013

Lord of Hell - Capitolul 8

                        

                      


      ~Devil~
  

   M-am asezet pe marginea patului,si i-am cuprin mana intre palmele mele.Uram s-o vad asa.Inconstienta.Iti dadea impresia ca doarme,insa adevarul era ca se zbatea intre viata si moarte.Si din cauza cui?A mea,normal!Fiindca eu sunt boul care a rapit-o si-a dus-o in Iad.E numai si numai vina mea ca Andreea e in pericol de moarte.

   Usa salonului se deschise,facandu-si aparitia Sergiu.

   -Cum se simte?

   -La fel.

   Am oftat,eliberandu-i mana.

   -A fost o prostie s-o aduc in Iad,nu?

   -Crezi?Sau recunosti?

   Am zambit in coltul gurii.

   Sergiu de fiecare data reusea sa-mi alunge gandurile negre.Insa nu si de data asta.

   M-am intins langa ea,mangaindu-i obrazul.

   -Sergiu?Imi faci o favoare?

   -Ce?

   -Daca Deea moare,omoara-ma.

   -Nu vorbi prosti,copile.

   -Nu glumesc.Si nu mai sunt un copil.Am inchis ochii,pierzandu-ma-n amintirea primei noastre intalniri - si ce mai intalnire!

    
 
    Sergiu isi din salon,lasandu-l pe Devil singur cu Andreea.

   Ii parea rau pentru el.Dupa moartea Aryannei si-a fiului lor abia nascut se schimbase.Pierdea noptiile prin cluburi,refuzand sa se ocupe de responsabilitatile sale ca Stapan al Iadului,se lua intotdeauna la bataie cu orice Demon care-l supara si refuza sa-si aminteasca de sotia lui.

   Dupa trecerea anilor redevenise cum era.Cu acceptia faptului ca nu mai credea in dragoste.I se parea o prostie.Pana la Andreea.

   Sergiu nu-i prea daduse mare atentie fetei umane la inceput,da' cu timpul incepea sa-i aminteasca de Aryanna.Acelasi par,aceiasi ochi,acelasi zambet...Lui Devil nu-i zise nimic,da' banuia c-ar putea fi reincarnarea ei.

   Oricum,pentru a fii sigur trebuia sa vorbeasca cu Oracolul.

   -La o parte,va rog!striga o asistenta,conducand o targa unde zacea un adolescent cu ochi albastri,cu arsuri pe ambele brate,si o parte din fata.

   Se lipi de perete,permitandu-i sa treaca,apoi isi vazu de drum.

   -Prima parte a fost indeplinita.Vocea venea din fata lui,si-i apartinea unui Ariche - un fel de ucigas pentru Demoni,ce putea lua forma umana.

   Se opri,intorcandu-se cu spatele si facandu-se ca asteapta pe cineva,in timp ce-l asculta vorbind la telefon.

   -Strada 23,am inteles.O ucid pe tipa si dupa?

   -...

   -Aha.Il prind pe baiat.

   -...

   -OK,s-a facut Jared.

   Dupa ce-i auzi pasii indepartandu-se,se grabi sa se intoarca in Iad.Numele Jared si ucigasul asta nu putea insemna decat un singur lucru:fratele lui Devil punea ceva la cale.Si niciodata nu putea fi vorba despre ceva bun.



    Devil se ridica de pe pat,ducandu-se sa-si ia o cafea.

    -Asta-i absolut minunat,auzi o voce masculina zicand pe-un ton nervos.

    Facu cale intoarsa,oprindu-se-n fata salonului unui tanar ce-si privea fata bandajata intr-o oglinda.

    -Ce-ai patit?Ti-ai prajit fata?

    -Si ambele brate.

    -Nasol.Devil inainta spre patul baiatului,tolanindu-se pe-un scaun.

    -Tu ce cauti aici,ca nu vad nicio rana.

    -Eu sunt perfect sanatos.Iubita mea...E in coma.

    -Imi pare rau.

    -Da...In fine.Cum ai ajuns sa te prajesti?

    -M-a prajt cineva.

    -Si l-au prins?

    -Cine?Politia?Nu prea cred c-ar reusi sa-l opreasca.

    -De ce?intreba curios.Era ceva in legatura cu el ce-i trezea interesul.

    -Pur si simplu.

    -Vad c-ai musafiri,zambi doctorita Sarisa intrand in salon.

    Sarisa Ezel era trecuta de treizeci de ani,cu parul roscat prins mereu intr-o coada lejera,si cu ochii caprui calzi si sinceri.

    -Plec imediat,zise Devil ridicandu-se.

    -Nu-i nevoie,poti ramane.Si-n plus,iti face bine sa mai vorbesti.Nu poti sta lipit non-stop de Andreea,dragule.

    Ofta,prabusindu-se inapoi pe scaun.

    -Tu cum te simti,Sebastian?

    -Va rog,ziceti-mi Seby.Si destul de bine avand in vede cele intamplate.

    -Te ustura ranile?

    -Putin.

    -Bun.Va las.Le zambi bland,apoi parasi incaperea.

    -E de treaba,concluziona Sebastian.

    -Stiu.

    -Inca n-am facut cunostiinta,deci...Seby.Tu?

    -Devil.

    -Devil?repeta baiatul.Ciudat nume.

    -Si asta stiu. 

    -Hai zambeste si tu.O sa vezi ca gagica ta o sa-si revina.

    -Crezi?

    -Daca cred?Sunt sigur!

    -Esti clarvazator,sau ce?rase Demonul slab.

    -Sunt Bonnie Bennett in varianta masculina,ranji brunetul.Auci,fata mea.

   Usa se deschise,si pe ea intra un politist.

   -Dumnevoastra sunteti Sebastian Argei?

   -Da.Ce s-a intamplat?

   -Christina Argei era mama dumneavoastra?

   -Nu,m-a adoptat acum un an.De ce?A patit ceva?

   -Imi pare rau sa va dau aceasta veste,da' din pacate a murit intr-un incendiu.Condoloante.

   -Nu..n-are cum...Dumnezeule!

   Politistul pleca,lasandu-l pe Sebastian cu lacrimi in ochi si furios.Stia cum murise cu adevarat.Si nu era vorba de-un simplu incendiu,ci de-o crima.O ucise.Si la fel va face si cu el.

   -Imi pare rau,zise Devil simtind un sentiment ciudat.Ca si cum i-ar simti durerea si furia.

   Sebastian nu zise nimic,in jurul lor lasandu-se o tacere mormantala.Care insa fu intrerupta de icnetul baiatului.

   -Christina?sopti,fixand cu privirea silueta fantomatica.

   -Seby?Ce s-a intamplat?De ce nu ma vede nimeni in afara de tine?

   -O poti vedea?!Tonul din glasul lui Devil era plin de uimire.Cum era posibil asa ceva?Femeia aceea era o fantoma.Nicio fiinta omeneasca n-o putea vedea.Numai daca...nu era o fiinta umana.Ce esti?

3 comentarii:

  1. da...trebuia tu sa lasi asa. mia ales ca l-ai adus si dupa 500 de ani. offf...imi place atat de mult povestea asta si am crezut ca n-o sa mai citesc continuari never. trebuie sa mai vi cu un capitol, 2, 3, 100. nu conteaza, dar trebuie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze ca l-am adus asa tarziu...:( Si multumesc ca inca o mai urmaresti.

    Am sa ma apuc acum de capitolul 9 ca mi-a venit o idee,si sper din suflet sa-l termin tot azi.


    Love you si multumesc inca o data c-o mai urmaresti. Stiu c-am multe care stau in pauza de ceva vreme...


    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot spune "las ca e in regula" pentru ca nu e...imi place prea mult povestea incat sa o las asa, trebuie sa citesc cat mai mult. simt ca daca nu citesc explodez, asa ca astept urmatoru cu NERABDARE :)

    RăspundețiȘtergere