Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 26 aprilie 2012

Poze~Gifuri~Replici~Inventi de-ale mele ~2~


                          S-a incalzit rau,nu-i asa fetelor?                   


Respira,Elena!


Nu mai am aer!


                                                  Am ajuns cumva in Rai...?


                                                     Ce vad toate la el?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



    Damon: N-am mai gasit sange la banca!
    Elena: Nu-i bine...!
    Damon: Stiu...va trebui sa vanam iepurasi...
    Elena: Nuuuuuuuuuu!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


      Damon: Poti sa nu te mai uiti in urechea mea?
      Katherine: Stiai ca-i viermi in urechi?
      Damon: Sa ma scape cineva de dementa asta...!
      Katherine: Sunt atat de frumosi....M-as uita non-stop la ei.   

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Elena: L-ai injunghiat pe Kol...
    Damon: Da,am facut-o.Acum mergi.
    Elena: Kol e mort...
    Damon: Foarte mort!Acum mergi?
    Elena: N-o sa-l mai vad niciodata...
    Damon: Exact.Acum te misti odata?
    Elena: Kol...nu...
    Damon: Ma disperi,femeie!

                      Chiar asa Damon?Am murit?Nu stiam.


Koooool!


Cred ca glumesti...!


Ba din potriva.Sunt foarte serios.


Na Damon!Ti-a facut-o!



      Damon: Taci din gura!
      Elena: Aaaaaa!

              Ia-ti gura jeghoasa de la gatul ei,pramatie ce esti!                   

                           Aoleu!Eu am taiat-o de-a ici!


18 comentarii:

  1. N-am cuvinte sunt geniale
    te iubesc
    robii:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac!

      Love you to:*:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Yep:) Si ma bucur ca-ti plac!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. bestiale...le adoooooooooooorrrrr >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucuuuuuuur!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  4. sunt asa de geniale ca am ranas fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow...!Chiar?Atunci ma bucur!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  5. chiar ma incinge prima poza :))
    Sunt geniale...mai ales cele cu Kol
    "Ti-a facut-o ,Damon"
    Xoxo
    Love you
    ~bebexuttza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cine nu:)) Prea hot!
      Ma bucur ca-ti plac!

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
    2. cand apare sezonul 4?

      Ștergere
    3. Prin octombrie,cred.Da' nu stiu exact pe ce data.

      Love you*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  6. Auzi,bai Miss Salvatore,cand apare seria de replici si poze 3?
    Anunta-ma.
    =))


    DEREK MICHAELSON

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu stiu mai,Michaelsone...cand mi-o veni inspiratia de replici.

      Miss Salvatore

      Ștergere
  7. Tot odata cand il anunti pe DEREK MICHAELSON sa ma anunti si pe mine pentru ca pur si simplu sunt grozave!SUPER MEGA EXTRA fantastice!
    Kolllllllllllllllllllll Viermi:))
    LOVE YOU BABY!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a inteles!
      Si ma bucur ca-ti plac asa mult:)

      Si tu ai luat-o acu' cu Baby?:))Off...

      I Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere