Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 26 aprilie 2012

Poze~Gifuri~Replici~Inventi de-ale mele ~2~


                          S-a incalzit rau,nu-i asa fetelor?                   


Respira,Elena!


Nu mai am aer!


                                                  Am ajuns cumva in Rai...?


                                                     Ce vad toate la el?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



    Damon: N-am mai gasit sange la banca!
    Elena: Nu-i bine...!
    Damon: Stiu...va trebui sa vanam iepurasi...
    Elena: Nuuuuuuuuuu!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


      Damon: Poti sa nu te mai uiti in urechea mea?
      Katherine: Stiai ca-i viermi in urechi?
      Damon: Sa ma scape cineva de dementa asta...!
      Katherine: Sunt atat de frumosi....M-as uita non-stop la ei.   

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Elena: L-ai injunghiat pe Kol...
    Damon: Da,am facut-o.Acum mergi.
    Elena: Kol e mort...
    Damon: Foarte mort!Acum mergi?
    Elena: N-o sa-l mai vad niciodata...
    Damon: Exact.Acum te misti odata?
    Elena: Kol...nu...
    Damon: Ma disperi,femeie!

                      Chiar asa Damon?Am murit?Nu stiam.


Koooool!


Cred ca glumesti...!


Ba din potriva.Sunt foarte serios.


Na Damon!Ti-a facut-o!



      Damon: Taci din gura!
      Elena: Aaaaaa!

              Ia-ti gura jeghoasa de la gatul ei,pramatie ce esti!                   

                           Aoleu!Eu am taiat-o de-a ici!


17 comentarii:

  1. N-am cuvinte sunt geniale
    te iubesc
    robii:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Yep:) Si ma bucur ca-ti plac!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. bestiale...le adoooooooooooorrrrr >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt asa de geniale ca am ranas fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow...!Chiar?Atunci ma bucur!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  5. chiar ma incinge prima poza :))
    Sunt geniale...mai ales cele cu Kol
    "Ti-a facut-o ,Damon"
    Xoxo
    Love you
    ~bebexuttza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cine nu:)) Prea hot!
      Ma bucur ca-ti plac!

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
    2. cand apare sezonul 4?

      Ștergere
    3. Prin octombrie,cred.Da' nu stiu exact pe ce data.

      Love you*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  6. Auzi,bai Miss Salvatore,cand apare seria de replici si poze 3?
    Anunta-ma.
    =))


    DEREK MICHAELSON

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu stiu mai,Michaelsone...cand mi-o veni inspiratia de replici.

      Miss Salvatore

      Ștergere
  7. S-a inteles!
    Si ma bucur ca-ti plac asa mult:)

    Si tu ai luat-o acu' cu Baby?:))Off...

    I Love you too:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere