Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 10 aprilie 2012

One girl and two boys [partea a patra]



      Am simtit ca cineva imi pune halatul pe mine,si-l si leaga.Apoi mi-a luat mainile intr-ale lui.
      -Deschide ochii,imi ceru Kol cu o voce blanda.
      Nu puteam.Imi era prea frica.
      -Deschide ochii!repeta din nou,ridicand putin tonul.
      Frica inca continua sa persiste.
      -Am spus sa deschizi ochii!tipa,ducandu-si mainile la gatul meu,si lipindu-ma in viteza de perete.
      De data asta eram terifiata.Asa ca i-am deschis.Intalnind astfel,o pereche de ochi caprui,ce odata fusera blanzi,acum maniosi.
      Imi elibera gatul,si-si puse mainile de-o parte si de alta a capului meu.
      -Imi poti explica si mie cum dracu' ti-a putut trece prin capsorul ala al tau frumos,asemenea prostie?Zi,poti?
      -N...nnnu intellleg desssprre cce vvvorbbessti...,abia de-am reusit sa spun.
      Isi lasa privirea in jos,apoi lovi peretele cu pumnul,facandu-ma sa tresar.
      -Cum te-ai putut gandi ca stam cu tine doar de distractie,sau ca vrem sa te aducem in patul nostru,si sa te omoram?Explica-mi cum?
      -Poftim?exclama Damon pe un ton uimit,dar si putin nervos,coborand din pat,si venind chiar langa Kol.De-asta crezi tu ca stam cu tine?
      Oare am gresit crezand asta?
      -Eu...eu aam cre...crezut...ca...ca....
      -Ca suntem niste mincinosi?Niste monstri?Tonul lu' Kol crestea din ce in ce mai mult.Niste criminali cu sange rece?Spune-mi?Ce credeai?
      Incepusem sa tremur toata,iar lacrimile ce incepura sa-mi curga pe obraji,nu ma ajutau deloc.M-am lasat sa cad in genunchi,incepand sa plang in hohote.
      Cum am putut sa fiu atat de idioata incat sa ma gandesc la asta?Cum?Doua fiinte atat de minunate...sa gandeasca asa....?M-au salvat de nenorocitii aia,fir-ar sa fie!Cum am putut sa uit!Daca voiau sa ma omoare o faceau de atunci.Iar daca voiau sa se culce cu mine,pur si simplu ma costrangeau.Proasta!Proasta!Proasta!Sunt atat de proasta!
      Kol s-a lasat la acelasi nivel cu mine,si m-a tras in bratele lui.
      -Hai gata...Nu mai plange.
      -Imi...imi ppare rraauuu....Am fosst ataaat dde pproaaastaa....Mi-am ingropat fata in scobitura gatului lui,cu bratele atarnandu-mi pe langa corp.
      -Shhh...Ma ridica de jos,si ma intinse in pat.Linisteste-te.
      Mi-am sters lacrimile cu maneca halatului,si m-am intors pe-o parte.Si-am adormit.

      Cand m-am trezit,eram singura in pat,iar cineva era in dus.M-am ridicat din pat,si m-am dus sa-mi iau o pereche de boxeri pe mine.Alesesem unii negri,din dantela.Iar cand voiam sa-mi dau halatul jos,ca sa-mi caut ceva de imbracat,Kol a iesit din dus,doar intr-o pereche de blugi.
      Ce abdomen perfect....Ahh,ce-as vrea sa-l ating in momentul asta.
      -Neata',pisulache!
      -Neata'!
      Isi trecu mana prin parul ud,iar eu m-am trezit ca-mi dau halatul jos,si ma apropii de el.
      -Ayanna...
      -Eu vreau...,am inceput cam nesigura,sprijinindu-mi mainile de pieptul lui,si lasand privirea in jos.Vreau...
      -Vrei...,ma indemna sa continui,trecandu-si degetele pe umarul meu,si coborand spre talie,trimitandu-mi mii de fiori prin tot corpul.
      -Eu vreau...sa...sa fac cu tine...dra...dra...Al naibii cuvant nu voia sa iasa.Dra...Hai Ayanna!Stiu ca poti.Doar spune-l.Lasa-l sa iasa.Dragoste.
      Cu cealalta mana imi ridica barbia,oblingandu-ma sa-l privesc in ochi.
      -Esti sigura?
      -Da.
      -Fiindca ma gandeam c-ai vrea cu Damon.Parca dupa el esti mai innebunita...?
       Ahhh...Damon...Cum am putut uita de el?Normal ca vreau cu el!Dar...Dar ce?Vreau si cu el?Naiba sa ma ia,normal ca vreau!Dar nu-i pot spune.Sau pot?Nu!Nu!Nu!E prea aiurea!Cum s-o fac cu amandoi?Katherine a facut-o cu Damon si Stefan...Da,dar Katherine e Katherine.Eu nu sunt ea.In plus...Ce-ar crede despre mine?Ca-s o curva.Ma rog,nici chiar o curva...dar pe-a colo.Asa ca...Drace!Tebuia eu sa-i zic asta...!Proasta mai sunt!
       -Ba nu esti proasta,ma scoase vocea lui Kol din ganduri.Oh,nu!Spune-mi ca nu!Spune-mi ca n-a facut ceea ce cred eu c-a facut!
       Imi arunca un zambet,apoi vorbi:
       -Scuze,dar chiar n-am rezistat sa nu intru in capsorul tau.Eram atat de curios sa vad la ce te gandesti...
       -Ce jenant...!m-am plans,lasandu-mi privirea in jos de rusine,dar el m-a obligat din nou sa-l privesc in ochi.
       -Nu trebuie sa-ti fie rusine,pisulache.
       -Cum sa nu-mi fie rusine...!
       -Sentimentele tale sunt sincere,asa ca n-ai de ce.Si nu-mi spune ca vrei s-o faci cu amandoi,doar fiindca aratam bine,ca nu te cred.
       -Poate are putina legatura si cu asta,i-am spus chicotind.
       -Neah,tot nu te cred.
       -Treaba ta...
       Isi lua mana de pe barbia mea,si-o lasa sa alunece pe gat,inspre talie,oprindu-se pe sold.Apoi isi apropie buzele de ale mele,depunand un sarut mic.Doar atat?
       Vazandu-mi fata,a inceput sa rada,iar eu i-am dat mainile de pe mine,si m-am intors cu spatele.Luandu-i camasa albasta de pe pat,pe mine.Dar cand sa-i inchid nasturii,Kol m-a prins de incheietura mainii,si m-a intors cu fata spre el.
       -Sa nu crezi ca scapi tu asa usor de mine!Isi zdrobi buzele de ale mele,dandu-mi camasa jos.Iar in urmatoarea secunda eram in pat.Eu fiind peste el,cu degetele prin parul lui,iar el in sezut,cu mainile pe fundul meu.Sarutandu-ne din ce in ce mai pasional.
       Gura lui a coborat pe gat,apoi la sani,urcand din nou la buze.Mainile mele au coborat pe brate,mangaindu-i apoi abdomenul,si oprindu-se la pantaloni,si deschiandu-i.In timp ce ale lui au urca pe spatele meu,ducandu-se apoi la sani,si masandu-i.Mi-am pus palmele pe pieptul lui,indemnandu-l sa se intinda,ca mai apoi sa il sarut,si sa-i dau pantalonii jos - care mi-au cam dat de furca.Dupa ce-i dadu-i si boxerii,m-am napustit din nou asupra buzelor lui senzatonal de delicoase.Iar el a intrerupt sarutul,trecandu-ma pe mine sub el,si dandu-mi boxerii jos,reluand apoi sarutul.
       Momentu cand a patruns in mine,a fost absolut magnific.Nici nu cred ca exista cuvinte cu care as putea descrie ce-am simtit cand trupul lui s-a unit cu al meu,devenind o singura fiinta.

       Un sarut usor m-a trezit,iar un zambet mi s-a format pe buze,in timp ce deschideam ochii.
       -Neata',pisulache!Imi zambi scumpul de Kol.
       -Neata',frumosule!
       -Oooo!Frumos,ha?
       -Sau vrei urat?Am ras de fata care o facu-se.
       -Urat,ha?Sa vezi ce-ti fac!Trase cearseaful pana ne acoperii de tot,si incepu sa ma gadile.
       -Esti...esti frumos...esti frumos,am spus printre rasete incercand sa scap.
       -N-am auzit,mai zi o data.Continua sa ma gadile.
       -Am....spus...ca...esti...fru..frumos!
       -Hai ca te cred.Imi zambi,oprindu-se.
       -Hu!Mi-am dat cearseaful de pe fata,si l-am vazut pe Damon intrand in camera.
       -Ce-i cu rasetele astea?Cand privirea i se opri asupra noastra,un zambet isi facu aparitia pe chipul lui - tipicul lui zambet smecher- ,si spuse:Cred ca cineva si-a cam facut de cap cat am lipsit eu.
       -Ne-am facut de cap in stil mare,spuse Kol,trecandu-si bratul pe sub gatul meu,iar eu mi-am ascuns fata la pieptul lui.
       -Vai,dar ce rusinosi suntem,gazulita,chicoti Damon.
       -Lasa ma,fata in pace!il ''certa'' Kol pe Damon.
       -N-o las!
       Dintr-o data m-am trezit luata pe sus,cu tot cu cearceaf.De cine crede-ti?De Damon,normal...!
       -Ba,ma descoperisi!exclama Kol,tragandu-si rapid blugii pe el.
       -Ce-am fost in stare sa fac!
       -Sa vezi ce-o sa-ti fac!Dar mai intai da-mi-o pe pisulache!
       -Nu!E gazulita mea!O lua la fuga cu mine in brate.
       -Damon,lasa-ma jos!
       -Neah!
       -Hai,te rooog!
       -Acelasi raspuns.Neah.Ajunse pe sosea,siar acum intra in padure.Asta-i nebun cumva?
       -Damon Salvatore,ai dat de dracu'!se auzii vocea lu' Kol in urma noastra.
       -Atunci as face bine sa bag super-viteza!
       -Nuuu!am strigat cand totul a inceput sa treaca mult prea rapid prin fata ochilor mei.Kol,ajutor!Damon a innebunit rau de tooooot!
      
                                                     Va urma....
        

15 comentarii:

  1. unde boala e extinctorul ala pe care l-am cerut data trecuta ca nu daau de el off off off vreau si eu sa intru in fic macar timp de un sarut
    mor nu mai am rabdare continuare,continuare scrie mai repede

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate nu vrea sa fie gasit,eu stiu...:))
      Ma bucur ca ti-a placut:X

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. am pus capitolul e scur dar mai bine ca nimic

      Ștergere
  2. vreau si eu opina ta despre o poza te rog fi sincera am incredere in opinia ta

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac la nebunie povestioarele scrise de tine :D
    LIKE

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci...genial ... vreau sa fiu si eu luata pe sus de catre damon salvatore dar si aa ma sarute kol ...vreau...
    Te iubesc
    robii
    (ps scz ca nam putut sa citesc mai devreme)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nici o problema,draga mea.
      Si ma bucur ca ti-a placut!
      Cine nu vrea...

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  5. Da Da Da Da Da:X:X E superbbbbb E magnificccc E mirificccccccc E geniallllllll:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!:X:X:X

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Cum sa nu-mi placa:X E genialll:X:X Moamaaaa...i-as avea si eu o noapte:))) sau mai multeeeee=)))

      Ștergere
    3. Ma bucur mult!:)

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  6. Am nevoie de niste apa....deoarece toata m-am incins.....X:X:X:X:X.....
    Stiam eu ca se vor supara baietii pe ea.....insa ce s-a intamplat aici este ceva super fierbinte si nebun :))...
    Love you babe :*:*:*:*:*:*:*:*
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere