Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 21 aprilie 2012

Lord of Hell-Capitolul 6

     
     Dupa ce-am vorbit cu mama,si-am asigurat-o ca sunt bine,m-am dus in camera mea,spunandu-i ca vreau sa ma odihnesc.
      Am luat un pix,si-o foaie,si-am inceput sa scriu.

          ''Mama,nu-ti face griji pentru mine,voi fi bine.Iarta-ma c-am plecat asa,fara sa-ti spun,dar stiam ca dac-o faceam,nu mai fi lasat sa plec.Si-mi pare atat de rau ca te fac sa suferi!N-ai idee cat de rau imi pare!Dar a trebuit sa plec.Nu-ti pot explica exact de ce,dar...asa a fost sa fie.Vreau sa stii ca te iubesc mult de tot,si ca intotdeauna vei fi in inima mea!Indiferent unde sunt.Si sper ca si tu ma vei purta in inima ta!Si mai vreau sa te rog...sa nu suni la politie.Spune-le tuturor ca m-am mutat in alta parte.Nu stiu.Gasesti tu ceva.Iar in incheiere....Te iubesc mult mama!Mult!Ai grija de tine! ~ Fiica ta,Andreea''

     Mi-am sters lacrimile ce-mi curse pe obraji,patand foaia,si-am indoit-o in doua.Apoi am asezat-o pe pat.
     Am coborat pe geam,si-am luat-o spre Mada.Iar pe drum am dat de Devil,care zacea pe jos.Iar langa el era un tip imbracat c-o pelerina neagra,care disparu cand m-a vazut.Si-a disparut la propiu!
     -Devil!am strigat alergand,si cazand in genunchi langa el.Ce s-a intamplat?Esti bine?
     -Tie cum ti se pare ca sunt?spuse ducandu-si mana aproape de inima,unde era o rana urata rau de tot.
     -Dumnezeule!Trebuie sa mergi la spital!
     -Fara spital!ii ceru,icnind de durere.
     Cum sa nu mearga la spital?El nu vede cat sange a pierdut?
     -Devil,dar sangerezi rau!Vrei sa mori?!
     -O sa mor daca nu taci tu!Drace!Inchise ochii,si expira adanc,apoi ii redeschise.Trebuie sa ma hranesc ca sa ma vindec.Doctorii nu pot face nimic pentru mine.
     -Sa te hranesti?Cu ce?
     -Cu suflete.Si repede!
     Incerca sa se ridice,dar nu reusi.
     -Nu te mai misca!i-am spus ingrijorata,vazandu-l schimonosindu-se de durere.
     -Deea...te rog...Trebuie sa ma hranesc!
     Dumnezeule!Arata rau!Ce sa fac?Eu nu stiu...
     Am scotocit dupa telefonul lui si l-am cautat pe Sergiu in agenda.
     -Da?raspunse el imediat ce l-am apelat.
     -Devil e ranit grav,iar eu nu stiu ce sa fac!Sangereaza mult!Si zice ca are nevoie de suflete,iar eu...
     -Ia-o usor,imi spuse Sergiu.Ce s-a intamplat?
     -Devil a fost atacat de-un tip c-o pelerina neagra.L-a injunghiat aproape de inima!
     -Doamne!In ce stare e acum?
     -Continua sa piarda sange.Si are febra,am continuat punandu-i mana pe frunte.E rau de tot,Sergiu!Iar eu nu stiu ce sa fac...!Simteam deja cum lacrimile incep sa-mi curga pe obraji.
     -Incearca sa-ti pastrezi calmul.
     -Esti nebun?Cum sa-mi pastrez calmul?Trebuie sa vii aici!
     -Andreea,nu pot...
     -Trebuie!l-am intrerupt.E rau de tot,Sergiu!Eu nu stiu ce sa fac,insa tu da.
     -Vin imediat!Momentan,tu incearca sa-i opresti sangerarea.
     -Grabeste-te!Am lasat telefonul jos,si-am rupt o bucata din rochia mea - devenind acum foarte scurta - si-am pus-o pe rana lui,tinand-o apasata.
     -Devil?Ma auzi?I-am mangaiat obrazul cu mana libera,lasand lacrimile sa-mi curga siroaie.Te rog,deschide ochii!
     Te rog,Doamne,ajuta-l!Stiu ca nu-i prea bun,dar...Nu vreau sa moara!E atat de diferit de ceilalti baieti pe care i-am cunoscut...Prezenta lui ma face fericita...Nu vreau sa-l pierd,abia cand l-am gasit!Te rog...!Nu-l lasa sa plece!
     -Andreea!i-am auzit vocea Madalinei.Ce...
     -Da-te de langa el!l-am auzit pe Sergiu din spatele meu,si m-am ridicat imediat in picioare.
     Sergiu ingenuchie langa el,si-i puse mana pe frunte,apoi ii deschise ochii.
     -O sa fie bine?Lacrimile continuau sa-mi curga,iar mainile si rochia imi erau patate de sange.
     -Dati-mi-l pe primu!ordona,nebagandu-ma in seama,iar un Demon ce tinea un barbat de vreo treizeci de ani imobilizat,se apropie de el.Si-am observat ca mai erau Demoni in spatele meu.Fiecare tinand cate o persoana.
     -Andrea,ce se intampla?ma intreba Mada soptind incet.
     -Iti spun mai incolo.Am vrut sa-mi sterg lacrimile,dar tot ce-am reusit a fost sa ma manjesc si pe fata de sange.La naiba!
     Sergiu scoase un pumnal,si tinand el mana lui Devil,cu pumnalul in ea,il trase mai aproape pe barbatul ala,si-l injunghie in inima.
     M-am intors cu spatele,neputand privi.
     Am inchis ochii,si mi-am dus mainile la urechi,inercand sa opresc tipetele celorlalti oameni.Era prea mult.Capul imi vajaia,iar tot corpul imi tremura.Simteam c-o sa ma prabusesc din clipa in clipa.Si chiar am facut-o.Picioarele mi-au cedat,si-am cazut pe asfaltul fierbite,provocandu-mi o rana la cap.

     Madalina privea ingrozita cum oamenii erau ucisi,scurgandu-se un fel de lumina alba din gurile lor,si trecand in a barbatului ce zacea plin de sange pe jos.Era incapabila sa zica ceva,sau sa se miste.Logic ar fi fost s-o ia la goana,dar era atat de socata incat nu putea.Plus ca prietena ei era plina de sange,si plansa toata.Si n-o putea lasa singura.
     O busitura o facu sa-si intoarca capul spre locul unde era prietena ei,si-o vazu cazuta jos.
     -Dumnezeule,Andreea!Ingenunchie rapid langa ea,si observa ca parul de la spate ii este murdar de sange.Proaspat.Andree,rezista!Chem acum o ambulanta!Incepu sa scotoceasca prin buzunare dupa telefon.Fir-ar!Unde l-am pus...Off...Rezista!
     Mainile ii tremurau,iar vederea i se incetosa din cauza lacrimilor ce-si facura aparitia pe fata ei.
     -Al dracu' telefon!Unde e...

     Jared privea scena oarecum bucuros.Intotdeauna ii placuse sa-si vada fratele in pericol de moarte,dar din pacate pentru el,niciodata nu murea.Mereu se intorcea,iar asta il scotea din sarite.
     Privirea i se opri pentru o clipa asupra fetei ce era intinsa pe jos,si plina de sange,iar semnul de pe bratul ei,ii sterse zambetul de pe chip.
     ''Nu poate fi posibil!''gandi,refuzand sa accepte ca ceea ce vedea era adevarat.''Nu poate fi ea!''

13 comentarii:

  1. aplauze e genial fantastic decand astepteam sa vad ce se mai intampla
    astept cu nerabdare sa vad ce urmeaza
    ce curioasa mai facut cu ''Nu poate fi ea!'' off off in ce suspqans ne lasi

    demonii astia ce usor ne mai sucesc mintile
    :)) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!
      Asta a si fost intentia mea:))sa va las in suspans pana data viitoare...:))Merge de fiecare data,nu?:))
      Foarte usor:))

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. GENIAL....
    Te iubesc!
    Robii

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place place place!!

    Love you:*

    RăspundețiȘtergere
  4. superb capitol...
    Vreau nextul pentru a vedea cine e ea :))
    Love you :*:*
    Xoxo
    ~Bebexutza....your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!
      Iar in legatura cu next-ul...nu stiu cand va veni.

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  5. Super Tareee!!! Hai mai repede cu nextuuu'!
    xoxo,
    Geoo;x

    RăspundețiȘtergere
  6. deci ador povestea asta! ma bucur ca am descoperit-o acum ca am avut parte de mai multe capitole deodata :D astept continuarea !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca-ti place!
      Nu stiu sigur cand voi veni cu next-ul,dar sper cat mai repede:)

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere