Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 29 aprilie 2012

O noua iubire


     
                       Sterge-ti lacrima ce nu te lasa sa zambesti,
                       Sterge-o si inlatur-o pentru totdeauna.
                       Zmulge-ti durerea ce nu te lasa sa traiesti,
                       Zmulge-o si alung-o pentru totdeauna.

                       Da-i iubirii o noua seanta,
                       O noua seanta plina de fericire,
                       Permite-i adevaratului Ales sa te iubeasca,
                       Sa te iubeaca asa cum nimeni n-a stiut s-o faca.

                       De fiecare data cand vei deschide ochii el va fi acolo,
                       Va fi acolo si nu te va lasa niciodata sa te prabusesti.
                       De fiecare data cand vei fii speriata el nu te va parasi,
                       Nu te va parasi si teama ti-o va alunga.

8 comentarii:

  1. E frumoasa sieste si adevarata!:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*<3<3<3:-\:-\
    (scz ca nu am citit-o mai devreme )
    Te iubesc
    robii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place!
      Si scuze ca ti-am raspuns asa tarziu.

      Love you too:*:*:*:*:*:*:*:X:X:X

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. sper ca nu te superi,dar am pus si eu aceasta poezie pe fb:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos :X:X:X
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere