Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 20 aprilie 2012

Lumy si Alex / Alex si Lumy ~ LoVe:X

    Ce faceti?Mi-ati dus dorul?Eu sper ca da!
    E ora 10:42 seara,iar eu ma apuc de scris.
    Povestea asta o fac pentru prietena mea,Luminita:X M-a gasit pe mine intr-o zi sa-i spun ca mi-a trecut prin cap sa fac o poveste despre ea si iubitul ei.Oare ce de?De nu m-a cicalit azi in legatura cu ea...vai de capul meu!Pana nu m-a facut s-o asigur ca in seara asta ma apuc de ea,nu m-a lasat.:))
     Inainte de-a ma apuca de scris,as vrea sa spun cate ceva.

     Lumy,sau Nunina mea [ cum ii mai spun eu:)),desi ea uraste porecla asta:)) ] vreau sa-ti multumesc c-ai fost mereu alaturi de mine,sprijinindu-ma in ce-mi place,si luandu-mi apararea cand a fost nevoie.Vreau sa stii ca te iubesc muuuuuult de tot,si ca intotdeauna iti voi fi alaturi.Si ca ma bucur enooooooorm ca-mi esti prietena!:X:X:X Fie ca prietenia noastra sa nu fie destramata de nimeni,si de nimic!
      Iar daca nu-mi lasi nici un comentariu,te bat!Il pun pe Damon pe tine! [va vine sa crede-ti ca nu-i place de Damonica {The Vampire Diaries}?????? Stiu...Nici mie...!In schimb ii place de Edwardica {Twilight},dar mai mult de iubitul ei,sunt sigura:) ].
       Si-as avea si cateva vorbe si pentru Alex [iubitul ei],fiindca va citi si el aceasta postare,nu Lumy?Defapt...Mai mult e o rugaminte.
        Alex,te rog sa ai grija de Nunina mea,si s-o faci fericita!Si mai trebuie sa spun ca va sta foarte bine impreuna.Faceti un cuplu perfect!Deci sa ai grija de ea!
         Hai ca termin.....Devin sentimentalista rau de tot...
        
                                        Alex si Lumy.Nu-i asa ca le sta bine impreuna?



     M-am trezit zambind.Azi e ziua mea!In sfarsit implinesc 16 ani!Nu-i asa ca-i minunat?
     M-am sculat din pat,si m-am dus direct la sifonier.Oare cu ce sa ma imbrac...?Blugi...?Parca nu prea mai am chef...Fusta?Bleah!Acelasi lucru pot spune si despre rochie.Poate un top alb,si-o pereche de pantaloni de blug scurti...?Buna idee!Sa vezi ce sexy ma fac azi Alex...Ahh!
     Le-am scos afara,apoi mi-am cautat sutienul alb.Unde-o fi?Eu l-am lasat pe scaun aseara...Dar normal cineva anume a trebuit sa-l bage inapoi in sifonier!Off!Nici macar nu era la vedere...!Dar ce le poti cere parintilor...?Imediat ce l-am gasit,mi l-am pus.Apoi m-am dat cu deodorant,si m-am imbrcat cu hainele alese.Dupa care mi-am luat pieptanul,si mi-am desciufulit parul.
     Sa-l las liber,sau sa-l prind?Liber.
     Am scotocit dupa fondul de ten,si m-am dat.Apoi m-am facut cu creion negru la ochi,m-am fardat cu maro - sa fie mai natural - ,m-am dat si cu rimel,si la ultima luciul de buze.Si sa nu uitam si de parfum.Trebuie sa put frumos,nu?
     Dupa toate astea,m-am spalat rapid pe dinti,si l-am sunat pe Alex.
     -Da.
     -Neata' iubii!Ce faci?
     -Uite ma pregateam sa vin sa te iau,tu?
     -Bine,mi-e dor de tine!
     -Cat de mult?
     -Muuuuult de tot!
     -Numai spune?Parca-i si vad zambetul.
     -Ba uite ca spun!Mie un dor nebuuuun de tine!
     -Si cam cat de nebun e dorul asta de mine?
     -Fooooarte foate nebun!
     -Atat de nebun?
     -Daaaaa!
     -Mi se pare cam putin...Nu crezi?
     -Auzi la el...!Putin...
     Incepu sa rada.
     -Nebuna mea!Unde esti?
     -In curte...
     -Si ce faci?
     -In afara de a vorbi cu tine...?
     -In afara de asta.
     -Stau pe banca...
     -Cum stai...?
     -In fund,cum vrei sa stau?Alex,ce-i cu intrebarile astea?
     -Imi raspunzi la intrebare,sai iti inchid?
     -Alex!
     -N-am auzit un raspuns....Ma pregatesc sa inchid...
     -Bai!Sunt cu spatele spre poarta,si am abele picioare intinse pe banca.Multumit?
     -Foarte.
     -Tu pe unde esti?
     -Pe-aici...
     -Pe unde anume?
     -...
     -Alex?
     -...
     -Alex!
     -...
     -Alex,raspunde!
     -Bau!i-am auzit vocea lu' Alex in spatele meu,si m-am intors surprinsa.Supriza!
     -Alex!am exclamat entuziasmata,sarindu-i in brate.
     -In carne si oase!
     Mi-am dus bratele pe dupa gatul lui,si l-am sarutat.El,raspunzandu-mi la sarut,si-a dus mainile pe talia mea,si m-a lipit de corpul lui.
     -Arati foarte sexy azi,imi sopti la ureche,in timp ce degetele lui urcau pe spatele meu,mangaindu-mi pielea.
     -Mersi!Dar nu crezi c-ai uitat ceva?
     -Nu...Imi lasa un sarut pe gat,apoi isi retrase mainile si-o lua spre poarta.
     -Alex...
     -Hai la mine,sormea vrea sa vorbeasca cu tine.
     -Acum?
     -Da.
     -Off..Asteapta-ma!
     S-a oprit,pana am ajuns langa el,apoi am luat-o amandoi la pas.
     -Si esti sigur ca nu uiti ceva?
     Cum ar fi ziua mea...!
     -Nu.De ce?
     -Las-o balta.
     Tot drumul n-am scos un cuvant,si nici el.
     Nu-mi vine sa cred ca azi a uitat ca este ziua mea!Ce magar!
     -Dupa tine,a spus Alex deschizandu-mi usa,iar cand am intrat,o multime de ''La multi ani!'',s-au auzit.
     Nu-mi vine sa cred...O petrecere supriza...!Iar eu ma gandeam ca a uitat...E iubitul perfect!

                                                    Dupa petrecere,in camera lu' Alex

     -Eu credeam c-ai uitat,i-am marturisit,suindu-ma in poala lui,astfel incat sa fim fata in fata.
     -Cum as putea sa uit?
     -Eu stiu...
     Si-a unit palmele cu ale mele,si m-a sarutat scurt.
     -Eu.Pe tine.Te iubesc!
     -Si eu.Pe tine.Te iubesc!
     -Cat de mult?
     -Foarte mult!
     -N-am auzit,mai zi o data.
     -Foooooooarte muuuuult!
     -Asa-i mai bine.Imi zambi.
     -Dar tu cat de mult ma iubesti?
     -Mmmm...Cat unghia mea mica.
     -Asa putin?
     -Ti se pare putin?
     -Mai si intrebi?Normal ca da!
     -Ce-ai zice daca ti-as spune ca iubirea mea pentru tine este atat de mare,incat nici intreaga galaxie n-ar cuprinde-o?
     -As zice ca sunt cea mai fericita fata din intreg universul,fiindca sunt iubita ta,si ca nu vei scapa niciodata de mine!
     -Pfff...Si eu care credeam ca dupa ce-ti fac marturisirea asta,o sa fugi de mine mancand pamantul.
     -Ai vrea tu...
     -Cine ti-a zis asta?Ca-l castrez!Zi!
     M-a pufnit rasul,iar Alex n-a intarziat sa mi se alature.
     -O pasarica.
     -Naiba s-o ia pe pasarica aia!
     -De ce,ca nu-i adevarat?
     -Neah...Ca-i adevarat.
     -Deci sa inteleg ca tu,domnisorule,chiar vrei sa fug de tine mancand pamantul?Mi-am pus mainile pe umerii lui,si l-am privit ''serioasa''.
      -Eeee...nu trebuie neaparat sa mananci si pamant...dar daca-ti place...
      -Sa vezi ce pamant mananci tu!L-am impins pe spate,si m-am napustit asupra buzelor lui.
      -Cred ca de acum incolo,ma bag pe-o dieta de pamant,chicoti trecand deasupra mea,si dandu-si tricoul jos.
       -Vezi ca dieta asta cere multa efort fizic.Te crezi in stare?
       -Mai si intrebi?Imi scoase topul,apoi imi saruta buzele,coborand pe gat,in timp ce-mi dadea jos sutienul.
       -Aha...I-am mangaiat pieptul perfect,coborand spre abdomen,si oprindu-ma sa-i deschid pantalonii.
       -Da-mi voie.Se ridica in picioare,si-si scoase pantalonii,apoi pe-ai mei.
       -Ce gentalmen desarvasit esti...
       -Sunt...Isi uni din gura cu a mea,in timp ce-mi masa sanii,facandu-ma sa-l doresc in mine cat mai repede.
       Dupa cateva secunde am scapat amandoi de singurele piese vestimentare care le mai aveam pe noi.
       Cand a patruns in mine,gemete mi-au parasit buzele,si placea si-a facut simtita prezenta.Era magic.Felul cum corpurile noastre se miscau in acelasi ritm.Devenind o singura fiinta.Si lasandu-ne prada placerii.

                                                                                                          

     Ei bine...cam asta a fost.Sper ca ti-a placut Lumy:XSi sper sa-i placa si lu' Alex!Si desigur,sper ca va placut si voua,cititorii meu!:X
      E ora 1:32 noaptea!Asa ca eu momentan va urez noapte buna.Desi probabil o s-o cititi maine,adica azi...in fine...pe timp de zi.
                                  Va pup:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*            


8 comentarii:

  1. iiiiii ce draguts:*:*:*:*:*:*e super tare:*:*:*<3ma cunosti atat de bn:P;*:*:*:
    te iubesc :*:*:*:*:*<3<3<3


    ~~~LuMy~~~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur enorm ca ti-a placut!!Si ti-am mai spus-o!

      Si eu te iubesc!:X

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Phy...Phy sa nu va deochi...da frumosi mai sunteti.....
    Sa aveti parte de cea mai frumoasa iubire din lume...cu putine momente grele...si cu cate puteti duce de'alea bune...
    Maria babe tu sti ca esti geniala...si poti face din orice tantar..harmasar...asa ca si din iubirea a doua muste poti scoate o adevarata poveste...:)):))
    Love you :*:*:*:*
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)):))Poate o sa incerc:)):))
      Si ma bucur ca ti-a placut!

      Love you:*:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
  3. am o intrebare:a fost adevarat sau doar fictiune? oricum chiar a iesit foarte draguta povestioara, iar lumy si alex sunt foarte frumosi impreuna. si sa sti chiar ti-am dus dorul.
    love you:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
    robii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost fictiune,si ma bucur ca ti-a placut!
      Si eu ti-am dus dorul!:X

      Love you to:*:*:*:*:*:*:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  4. ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ”nu-i place de Damonica„ fiecare cu gusturile lui si totusi cum sa nu il placa :((:((
    sa revenim o poveste frumoasa ca de fiecare data

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,nici eu n-o inteleg...Cum sa nu placa o asa minunatie de barbat??????Dar cum ai zis si tu...Fiecare cu gusturile lui.
      Ma bucur ca ti-a placut!

      Love you:*:*:*:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere