Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 29 aprilie 2012

Te iubesc,dar tu nu! ~ Gandurile unei fete

         De data asta spun de la inceput ca astea nu sunt gandurile mele,ci doar rodul imaginatiei mele.
                                                                                                                                                                  

  
        Singuratatea ma strapunge cu fiecare secunda.Secunde-le-mi par pumnale ascutite,ce-mi injunghie inima din nou si din noua.
        Intuneric.Bezna completa.Doar asta se ascunde in sufletul meu.
        Oare tu nu-ti dai seama cat de mult ma doare sa te vad cu ea?Normal ca nu.
        Incerc din rasputeri sa te fac sa ma observi.Sa ma privesti cu dragoste.
        Ba chiar am alungat din minte tot ce mi-ai facut.Toate chinurile prin care m-ai pus sa trec.Ma prefac ca nu s-au intamplat niciodata.Doar...pentru dragostea ta.
        Cand mi-ai spus c-ai aflat ca te iubesc,imi doream sa ma inghita pamantul.Credeam c-o sa razi de mine.Dar n-ai facut-o...Si pentru asta iti multumesc.
        Voi continua sa lupt pentru dragostea ta.Nu ma voi da batuta.Asta sa-ti fie clar!
        Am avut parte de multe iubiri in viata mea,dar toate au esuat.Toate s-au destramat.Insa sufletul imi spune ca tu esti diferit.Ca tu esti Alesul!
        Cand te privesc...vad iubire...speranta...fericire...Paradisul!Te privesc,si ma scald in ochii tai...culoarea soarelui...atat de calzi...si atat de reci in acelasi timp.
        Nu mai sunt stapana pe propia-mi viata.Iti apartin,doar spune-mi ca ma vrei.Spune-mi ca simti ce simt si eu pentru tine.Si voi fi a ta!Doar a ta...
       

          Cuprinde-ma in brate,si nu-mi da drumul niciodata,
          Tine-ma strans,ca si cum ar fi ultima data.
           Sopteste-mi suav la ureche un ''Te iubesc!'',
           Si lasa-ma sa ma topesc in saruturile tale.
         

4 comentarii: