Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 18 aprilie 2012

Capitolul 3:Playing the game and don't stop

Capitolul 3 din Speranta moare ultima.
Lectura placuta!:*:*:*

               
          P.V. Larisa

   Imediat ce m-am trezit,am facut un dus,mi-am tras niste pantaloni si-n maieu,si m-am apucat de treaba.Dupa ce casa era bec,am luat banii pe care mi lasase Ian aseara -cum face in fiecare seara - ,si m-am dus la cumparaturi.
   Cand m-am intors,era deja 15:30,iar Ian ajungea pe la 16:10,asa ca m-am apucat rapid de preparat spaghete cu carne,si niste budinca.
    Cand usa s-a deschis,totul era gata pregatit.
    M-a intampinat cu-n zambet,dandu-si jacheta jos,si ramanand doar intr-o camasa bleumarin,cu manecile suflecate pana la coate.
    -Arata delicios,Larisa!
    -Sper sa-ti si placa!
    -O sa-mi placa.Dar dupa cum am vorbit aseara,azi vreau sa te imbraci in ceva frumos,si sa mi te alaturi.
     -Nu vreau sa...
     -Parca am spus ca nu discut?m-a intrerupt el,incrutisandu-si bratele la piept.Ai reusit tu sa scapi de mine in celelalte seri,dar acum chiar nu te mai las.Asa ca du-te si pune ceva sexy pe tine.
     -Bine,ma duc,am spus dandu-ma batuta.
     M-am bagat rapid la dus,apoi am scotocit dupa ''Sincronizarea gastii''.Care insemna o rochie alba,cu buline negre - primita de la Emma - ,o pereche de sandale albe,cu toc inalt - primite de la Sarah - ,un set de argint format dintr-o pereche de cercei,si-un lant cu-n pandantiv in forma de inima - primit de la Jared - ,si-un alt set,format dintr-o bretara,s-un inel,cu margele turcoaz - primit de la Caius.
      Dupa ce m-am imbracat,incaltat,si mi-am pus accesorile,mi-am mi-am impletin doua suvite din fata,pe pe fiecare parte,si le-am prins la spate c-o clamuta.
      
                

   
    Am coborat scarile,iar atentia mi-a fost atrasa de un buchet de trandafiri albi,pe care Ian il avea in mana.Vazandu-ma,s-a ridicat de la masa,si-mi saruta mana,ca apoi imi inmana buchetul.I-am multumit,si i-am dat un sarut pe obraz.Dupa care m-am dus repede in bucatarie,si-am pus trandafirii in apa,apoi m-am intors.
     -Te rog,spuse Ian tinandu-mi scaunul,ca sa ma pot aseza.
     -Multumesc!
     S-a dus si el la locul lui,apoi turna niste sampanie in pahare.
     -Inainte sa-ti gust delicioasele spaghete,as vrea sa fac un toast.
     -Sigur.
     -Vreau sa tostez pentru tine.Pentru ca de cand ai aparut in viata mea,casa-mi este mult mai ingrijita,am renuntat sa mananc in oras tot felul de porcari,si pentru ca....tu dai o frumusete aparte acestui loc.Asa ca-ti multumesc Larisa Summers,pentru aceste doua saptamani minunate,si sper ca ma vei mai incanta in continuare cu prezenta ta!
      Auzind acele cuvinte iesind din gura lui,m-ai aveam putin si-mi dadeau lacrimile.De bucurie,normal!Niciodata in viata mea nu ma simtisem atat de speciala!Si apreciata!
      M-am ridicat de pe scaun,si m-am dus sa-l imbratisez.
      -Multumesc!Iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine!
      Mi-a luat fata in maini,apoi m-a privit in ochi.
      -Nu,eu iti multumesc!Iti multumesc ca existi in viata mea!Si spunand asta,buzele lui s-au frecat usor de ale mele,apoi m-a sarutat.
      Era asa de placut...Tandretea cu care-o facea...Deliciosul gust el buzelor lui...Minunata senzatie a gurilor noastre unite...Eram total absorbita de el.

                  P.V. Ian

      In cele doua saptamani de cand Larisa era aici,mi-am planuit fiecare gest,si fiecare miscare.Totul trebuia sa iasa perfect.
      Azi ii cumparasem s-un buchet de tranfafiri albi - preferatii ei - ,iar toastul trebuia s-o faca sa-mi cedeze.Sa simta ca eu sunt singurul barbat care ar putea s-o faca fericita.Si-o facu-se!Tocmai mi-o dovedise acceptandu-mi sarutul.Ba chiar bucurandu-se de el.
      Totul decurgea conform planului,iar asta inseamna ca nu mai e mult pana cand lumea ei se va invarti doar in jurul meu,si mi se va darui de buna voie.Dupa care o voi arunca in strada ca pe un gunoi.Exact cum merita.
      Dupa ce-am incheiat sarutul,i-am propus sa ma insoteasca la aniversarea Ninei,care va avea loc maine.La inceput a refuzat,spunand ca cineva ca ea nu are ce cauta acolo,si ca nu s-ar simti confortabil printre atatia straini,dar intr-un final am reusit s-o conving.Nu-i asa ca sunt bun la asta...!
      Mancarea a fost delicioasa - ca de obicei - ,si chiar n-am mai mancat deloc in oras.Casa e mereu curata,si trebuie sa recunos ca face treaba buna.De fiecare data cand ajung acasa,chiar ma bucur s-o vod asteptandu-ma cu totul pregatit.S-o vad zambind cand ii spun cat de bine s-a descurcat cu casa...sau cat de bine i-a iesit mancarea pregatita...E atat de diferita de restul femeilor pe care le-am cunoscut...Stop!Ce tot indrug eu aici?Trebuie sa ma tin de plan.S-o fac sa ma iubeasca,apoi s-o parasesc.Nu sa ma gandesc la fel si fel de prosti.
       Mi-am facut un dus,apoi m-am bagat la culcare,fiindca maine trebuie sa ma trezesc devreme.Sa ma asigur ca vechea gasca a Larisei ajung si ei la aniversarea Ninei,si poate or sa cante si ceva.Impreuna cu Larisa,desigur.Asa o sa ma adore si mai mult!Ahh...ce minte diabolica am!

                                                          ***

      -Alo?raspunse vocea Ninei.
      -La multi ani,sarbatorito!
      -Ian!RaseMultumesc,multumesc!Dar ce-i cu tine de ma suni la ora asta?
      -Voiam sa sa ma asigur ca i-ai invitat pe Emma Fell,Caius Salvatore,Jared Evans si Sarah Jensen.
      -Da,i-am sunat personal,si le-am spus sa vina.
      -Cum au reactionat?
      -Iti imaginezi...Au fot super incantati!
      -Bun.
      -Si ia zi-mi?De ai vrut sa-i invit special pe ei?Nu ca nu m-as bucura c-am facut-o.I-am vazut cantand toate genurile de melodii pe YouTube,si sunt foarte buni.Si daca-mi aduc bine aminte,mai era o fata cu ei...De ea de de ce nu mi-ai zis?Off,si nici ei n-au scos un cuvant.
       -Fiindca ea va veni cu mine.
       -Cu tine?Nu-mi spune ca...
       -Nu suntem impreuna!am intrerupt-o eu.
       -Sti Ian..nu-i nevoie sa tipi.
       -Scuze,Nina....
       -Stai linistit.
       -OK...Hai ca te las!Ne vedem peste patru ore sarbatorito.
       -Da,ne vedem.Si poate atunci imi spui care-i treba cu fata asta...
       -Larisa.
       -Deci Larisa...Frumos nume.
       -S-o vezi pe posesoarea lui...,am soptit eu.
       -Ai zis ceva?
       -Nu.Scuze,eram pierdut in ganduri.
       -Ma intreb la cine-ti zburau gandurile...
       -Nu ma gandeam la Larisa,daca asta iti trece prin minte.
       -A,nu?
       -Nu,si te pup dulce,ca acum trebuie sa inchid.
       -Bine,hai ca nu te mai retin.Mai vorbim despre Larisa cand ne vedem.Pa!
       -Off!Pa!
       Am inchis telefonul si-am intrat la dus.
       Presimt ca Nina o sa-mi dea batai de cap....
     

8 comentarii:

  1. Fara cuvinte ... si vreau neaparat sandalele alea mi se par geniale;)
    Love you!:*:*:*:*:)
    Robii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!
      Si mie imi plac sandalele.Sunt beton!

      Love you to:*:*:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. ce mai rapid drum spre inima cuiva e prin stomac -ha ha ha asa e o vorba si sa pare ca merge si cu ian

    Ian e si eu stiu sa gatesc treci si pe la mine
    TE ROG !!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Poate vine,cine stie...

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Genial......
    Ian esti ca rau....fata nu stiuse cine esti...si de aceea te-a dat afara in primul capitol....mai trece si tu cu vederea....nu mai avea fumuri ed vedete....insa....intriga trebuie sa fie....frumos...
    Asteptam capitolul asta de mult mult mult mult timp....
    Love you...si sper sa ma mai incanti curand cu capitolul urmator
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-a placut!
    Da...a fost doar un lucru neinsemnat,dar na...El se crede mare vedeta...!
    Sper si eu sa va incant cu capitolul urmator cat mai curand.

    Love you to:*:*:*

    Miss Salvatore~your little sister

    RăspundețiȘtergere
  5. te rog eu frumos....pune next-ul!!!!!!!!!!!!!!te rog....ador ficul tau;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-l adori,dr sincer,nu stiu cand voi veni cu next-ul...

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere