Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 8 aprilie 2012

One girl and two boys [partea a treia]


        Am stat la Edward pana seara pe la 22:00,apoi ne-am indreptat spre casa.Ma rog,casa mea.

        Am facut toti cate un dus - separat,nu va ganditi la prosti - ,iar eu si Kol ne-am bagat in pat,in timp ce Damon s-a dus pana in bucatarie.
        -Ne uitam la televizor?l-am intrebat pe Kol,vazand ca da drumul la T.V.
        -Ceva de genu...
        Ce vrea sa insemne asta?
        Fatai canalele,pana gasi un post de muzica.Moment in care isi facu si Damon aparitia,cu...un tub de frisca?Pe care l-a lasat pe marginea patului,intorcandu-se apoi cu spatele la noi,si incepand sa danseze.
        -Ce...?voiam eu sa-l intreb,dar cuvintele mi-au ramas in gat cand s-a intors cu fata,si l-am vazut ca-si descheia nasturii camasii negre.
        Sfinte Hristoase!Doamne Dumnezeule!Ce vrea sa faca?
        Eram atat de prinsa de ceea ce facea Damon,incat nici nu observasem ca Kol se prapadea de ras.Am vrut sa-i zic sa inceteze,dar n-am mai apucat,fiindca ochii mei s-au oprit asupra abdomenului lui Damon,continuand apoi sa urmareasca mainile lui,care se indreptasera spre cureaua pantalonilor.
        Mi-am dus mana la inima,parca vrand sa ma asigur ca inca bate,si n-am facut vreun atac de cord.Fiindca la cat de uimita eram,as fi putut face.
        Ramas doar in boxeri,imi facu semn sa vin spre el,iar eu,negandindu-ma la ce fac,m-am dus.Asa ca acum stateam pe marginea patului,neputandu-mi dezlipi privirea de pe corpul lui.Damon s-a apropiat extrem de mult de mine,incat acum trebuia sa las putin capul pe spate pentru ai putea vedea fata.A luat tubul de frisca,si si-a pus putina pe degetul aratator,ducandu-l apoi la gura mea.Buzele mi s-au intredeschis,lasandu-i degetul sa ajung in gura mea,si luand frisca.Ca mai apoi,degetul lui sa coboare spre gat,oprindu-se la piept,unde-si puse palma,si incepu sa ma impinga in jos.Cand spatele meu atinse asternuturile,lua tubul de frisca din nou,numai ca de data asta o lasa sa curga intr-o linie ondulata,din coltul buzei,pana la piept,unde bluza incepea sa-mi acopere pielea.
        Daca acum n-o sa fac atac de cord,inseamna ca sunt deja moarta!Gosh...Vrea sa-mi pierd mintile,cumva?
        A inceput sa se lase spre mine,sprijinindu-si genunchi de marginea patului - picioarele fiindu-i de-o parte si de alta a taliei mele - ,pana ce limba lui mi-a atins pielea,lingand frisca.
        Damon,tu chiar n-ai mila de mine?Abia de mai pot respira!
        A inceput sa urce,trimitandu-mi mii de fiori in tot corpul.Iar cand a ajuns la buzele mele,doar mi le-a sarutat scurt,si s-a ridicat in picioare.Privindu-ma amuzat si mandru in acelasi timp.
        -Acu' cine-i mai tare?Masina sau eu?
        -Cu siguranta tu!am exclamat inca topindu-ma de calduri.
        -Ti-am zis eu c-o vei innebunii!spuse Kol,inca razand.
        Deci a fost ideea lui,ha?Badaranul!
        -Esti rau,m-am plans eu,ridicandu-ma in sezut si intorcandu-ma cu fata spre el.
        Imi arunca tipicul lui zambet,si se napusti in viteza peste mine.
        -Normal ca sunt rau,pisulache!Doar stai de vorba cu Kol Michaelson,nu?
        -Da...,am soptit,nefind in stare sa vorbesc mai tare,deoarece nu-mi puteam lua ochii de pe buzele lui.Pareau atat de delicioase...Pline de senzualitate....Ademenitoare...Oare cum ar fi sa le simt peste ale mele...?Ahh...Gash!Ayanna,inceteaza!Dupa ce ca te-ai sarutat cu Damon,mai vrei si cu Kol?Pe bune?!...atat de ispititoare...Inceteaza!
        -Ayanna!ma scoase Kol din gandurile mele.
        -Da!
        -Nu-i asa ca-ti doresti sa ma saruti?Imi zambi amuzat.Probabil de fata mea.Oare e chiar atat de evident?
        -Ai vrea tu!am spus si l-am dat de pe mine - mai bine zis s-a dat el,cand a vazut ca l-am inpins.
        Kol imi arunca o privire de genul ''Doar stii ca am dreptate'',iar eu am scos limba la el,si-am tasnit-o spre usa,luand o geaca in mana.
        Am iesit afara,si m-am dus in curtea din spate,unde m-am intins pe iarba.
        Gandurile-mi erau vraiste.Nu stiam ce vreau de fapt.Totul era atat de...de complicat.Pe de-o parte e Damon...Care ma innebuneste atat de mult,incat as fi fost in stare sa fac dragoste cu el atunci,daca mi-ar fi cerut-o.Iar pe de alta parte e Kol....Despre care chiar nu pot sa spune ca mi-e indiferent.Vreau sa-i gust buzele alea delicioase...Sa-i explorez corpul ala perfect si incredibil de sexy....!Amandoi ma fac sa-mi pierd mintile!
        As putea zice ca-s exact ca Katherine,dar nu-i asa.Fiindca nu eu ma joc cu ei,ci ei cu mine.Nici macar nu stiu de ce nu m-au omorat inca.Ce asteapta?Sa ma culc cu ei?Atunci ar trebui sa stie ca nu sunt nevoiti sa mai astepte mult,daca continua asa.Imbratisari,saruturi...Linsul fristii de pe pielea mea!Nu m-ai rezist!Sun o cauza pierduta rau!
        M-am sculat de jos,si-am intrat in casa,ducandu-ma in dormitorul parintilor.Mi-am dat hainele jos,si-am intrat la dus,lasand apa sa-mi spele fata de lacrimile ce incepura sa-mi cada pe obraji.
        Stiu ce trebuie sa fac.Si-o voi face.Dar tot doare.Ma doare ca totul trebuie sa se termine asa.Ma doare ca trebuie sa-mi las familia,prietenii...pe toti.Doare,dar n-am incotro.Nu mai pot continua asa.Trebuie sa-i pun capat.
        Am iesit din dus,si m-am infasurat intr-un prosop.Apoi m-am dus in camera mea.
        Kol si Damon mi-au zambit cand m-au vazut,dar eu nu eram in stare s-o fac.M-am oprit in fata patului,am inchis ochii,si cu mainile tremurand,mi-am lasat prosopul sa cada jos.
        Nici un cuvant.Nici o miscare.Liniste completa.
        De ce nu fac nimic?Nu asta asteptau?Sa ma culc cu ei,ca sa ma poata omori,apoi se plece mai departe?La o alta ''distractie''?Sau nu s-au distrat destul?Poate ca nu.Poate ca voiau mai mult.Sau poate ca pur si simplu n-au chef in seara asta.Sau poate vor s-o faca pe rand,nu in acelasi timp.
        Tot liniste.Liniste.Liniste.Liniste.Doar liniste.
          
        
                  
                                                           Va urma...

13 comentarii:

  1. prima o doamne si ce povest fata cumparati un extinctor si finalul ma lasat suspendata in aer off off off nebuna ca in todeauna sa nu de schimb :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-o sa ma schimb in veci :))
      Si ma bucur ca ti-a placut!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. cred ca maine o sa pun si eu un capitol am mai adaugat ceva poze si nume
      mai ma gadesc ce fac pana maine

      Ștergere
    3. Abia astept!!!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Deci e perfect acest capitol.ce as vrea eu sa fiu in locul ei:*:*:* eu sincer cred ca no sa fie chiar asa rai si nu o sa omoare.
    Te iubesc:*:*:*:*:*:*:*:x:x:x:x:x:x
    robii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!
      Chiar si eu as vrea sa fiu in locul ei...
      Asta vei afla in next-ul

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Ai inebunit?
    Cum sa ma lasi asa?
    Vreau continuarea cat mai repede:o3
    Dupa cum am mai spus...blogul tau mi-e un drog,si acum am nevoie de o noua doza cat mai urgent,de nu turbez:))
    Ai facut un capitol asa de picant,si cand in sfarsit am spus"S-a dezbracat","vrea s-o faca cu amandoi" tu ma lasi cu ochii in soare...
    In astfel de momente inebunesc:))
    Ahh...si mai e si faza cu Damon si frisca...aoleu 8->
    Imi vine sa intru in fic si sa-i i-au locu fetei:))
    Sper sa postezi cat mai repede,de nu mor:))
    I love you:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yep,am innebunit :))
      Ma apuc de ea azi:)
      Stiu,si eu as vrea sa fiu in locul Ayannei...E prea beton!
      Si ma bucur enorm ca ti-a placut:X

      Love you to:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  4. Clar e HOTTT:X:X Cum ai putut sa termini asa...brusc?:)))) Mamaaa....partea a patra cand e :>:> ????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!:X
      La a patra lucrez,si sper ca cel tarziu maine seara s-o pot posta.

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Sper sa o pui cat mai curand...
      Te iubesc :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
      Robii

      Ștergere
  5. Stiai ca mai nou doresc sa ma numest Ayanna ???????...:)):)):)):))....
    Iubesc one-shootul asta :X:X:X:X
    Eu cred ca baietii se vor supara pe ea deoarece ei nu aveau de gand sa faca lucrul la care ea s-a gandit....
    Te pupacest...eu Damon , Kol...si Klaus...chiar daca nu e pe aici...
    Love you much...:*:*:*:*:*
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar????? :)):)):)) Oare de ce...?
      Ma bucur ca-l iubesti!:X
      Si eu te pupacesc...impreuna cu Damon,Kol,Klaus si Elijah!Sa nu-l uit pe Elijah!:X

      Love you to:*:*:*...very very much:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere