Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 18 aprilie 2012

M-ai distrus...dar tot te iubesc! ~ Gandurile unei fete

Trebuie sa specific ca aceste randuri nu sunt despre mine.Pur si simplu m-am pus in locul unei fete distruse.Care a iubit pe cine nu trebuia.

     
   Sunt fericita!Chiar sunt!Dar...Dar ce?De ce trebuie sa existe un dar?De ce?Am vrut sa ma lasi in pace,iar acum m-ai lasa.Am vrut sa pleci,si ai plecat.Dar...Iar acest dar?Dar ce?Te vreau inapoi in viata mea?Nu!Niciodata!M-ai facut sa sufar!Sa vars lacrimi de sange.Lacrimi ce si-acum imi mai cad pe obraji,cand mi-aduc aminte de chinurile prin care ma puneai sa trec.Si de ce-o faceai?De distractie.Asa ca de ar trebui sa existe si-un dar?De ce ar trebui sa te vreau inapoi?
   Prima oara cand ai aparut in viata mea,mi-ai dat impresia ca esti un inger.Un inger coborat pe Pamant pentru a ma face pe mine fericita.Dar m-am inselat.Nu erai un inger,ci un demon!Un monstru!M-ai folosit!Ti-ai batut joc de mine!Si niciodata nu ti-a pasat de durerea mea.Ba chiar iti placea sa ma vezi inecandu-ma in suferinta.Plangand zile si nopti numai din cauza ta.
   Te urasc!Te urasc atat de mult!Dar...Iar??De ce tot apare acest dar??Nu vreau sa existe nici un dar!Vreau sa te uit!Vrea sa uit gustul buzelor tale...Mangaierile tale...Ciondanelile noastre...Vreau sa uit tot!
   Ce-l mai mult vreau sa uit noptile alea de cosmar.In care ma faceai a ta cu forta,numai pentru placerea de a-mi simtiti groaza,si a-mi auzi plansetele.De ce a trebuit sa-mi faci asta?De ce a trebuit sa-ti bati joc de mine in felul asta?De ce??Cu ce ti-am gresit eu?
   Tu ai idee cat doare?Cat de tare ma sufoca aceasta durere?Nu,normal ca nu.De ce ti-ar pasa?Tu nu esti in stare sa iubesti pe nimeni,inafara de persoana ta.Eu pentru tine am fost doar o simpla jucarie.
   Deci sunt fericita ca nu mai esti.C-ai plecat.Pentru totdeauna.Dar...Parca fericirea mea nu-i completa.Lipseste ceva.Dar ce?Tu?Nu,nu tu!N-ai cum sa fi tu!Nu tu!Trebuie sa fie vorba despre altceva!Nu poate fi despre tine!Nu poate...!
   Ma intreb ce faci acum...?Oare ti-ai gasit alta distractie...?Sau fierbi de nervi ca nu ma mai poti avea pe mine?
   De ce continui sa ma gandesc la tine?De ce continui sa ma chinuesc cu amintirea ta?De ce nu te pot aluga din mintea mea??De ce??
   Oare te...Nu!N-are cum sa fie asta!Nu te pot iubii!Nu dupa tot ce mi-ai facut!N-am cum...!Nu..
   Nu ma pot opri din a ma gandi la tine!La ochii tai caprui...la zambetul tau strengar....La naiba,te iubesc!Te iubesc cu toata fiinta mea!Esti totul pentru mine!Nu pot trai fara tine!Am nevoie de tine!De iubirea ta...Care n-o voi putea obtine niciodata...Asa ca voi tine totul pentru mine.Nu trebuie sa afle nimeni ca te iubesc.Mai ales tu!
   Cum as putea sa-ti spun ca-n tot acest timp te-am iubit?Ca-n tot acest timp eu am visat la momentul cand imi vei lua fata in maini,si ma vei saruta tandru...apoi imi vei spune ''Te iubesc!''...acele doua cuvinte...N-as putea sa-ti spun...fiindca probabil mi-ai rade in fata.Mi-ai spune ca sunt patetica si proasta.Iar asta m-ar distruge complet.Respingerea ta ar insemna sfarsitul pentru mine.Asa ca voi ramane doar cu duerea...si visele...Doar atat mai am...

12 comentarii:

  1. Sa inteleg ca aceste randuri sunt despre tine?daca da stiu ca e greu si imi pare rau.sunt alaturi de tine sa sti orice s ar intampla...
    Te iubesc<3<3<3<3:-*:-*:-*:-*
    Robii

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuuu!Nu sunt despre mine!Ati inteles gresit!Eu doar m-am pus in locul unei fete care a suferit din cauza unui baiat,si-a refuzat sa accepte sa-l iubeasca,dar pana la urma a acceptat.
    Pe bune acum...daca as fi patit eu asa ceva,nu prea cred ca mai eram in stare sa scriu ceva.
    Deci ati inteles gresit.
    Ahh,si-i vina mea!Trebuia sa scriu la inceput!O s-o fac acu'!

    Love you girl:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ai dreptate am fost un pic cam prosta dar na ....imi cer din nou scuze...oricum tot sunt alaturi de tine si imi pare rau ca am inteles gresit...
      Te iubesc
      robii<3<3<3<3<3

      Ștergere
    2. N-ai de ce sa-ti ceri scuze,a fost vina mea ca n-am specificat care-i treaba de la inceput.

      Love you to:*:*:*:*:*:X:X:X

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Il omor pe nesimtitul care i-a facut asa ceva fetei de la tine din one-shoot x( . Am nervi pe el....de il vad am sa-lo castrez....:))):))):))
    Ce pot sa zic....frumos gandite randurile...insa nasoala suferinta si sentimentul de a nu ajunge in locul fetei respective....
    Love you :*:*X
    Xoxo
    ~Bebexutza..your biggest sister

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)):))
      Da,chiar ca-i nasoala suferinta...

      Love you to:*:*:*:X:X:X

      Miss Salvatore

      Ștergere
    2. Bai,tare neatenta sunt!

      Miss Salvatore~your little sister:X

      Sa se stie!Love you very much:X

      Ștergere
  4. imi place foarte mult cum ai surprins suferinta si framantarile fetei. Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. miau dat lacrimile. si asta din cauya ca imi place un baiat din clasa dar nu voi avea sanse cu el :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca,si vezi daca iese ceva :) Adica...niciodata nu se stie ce se poate intampla.

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere