Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 19 martie 2013

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 30


  Sojiro intra in incapere,ducand un cufar de lemn in brate.

  -Unde sunt Rui si Domyoji?intreba,lasand cufarul langa Akira.

  -Nu stiu,ii raspunse acesta.App,ea e Sara Gilbert,iar el e Damon Salvatore,continua,prezentandu-i.Dragilor,domnu' este Sojiro,da' cred ca deja stiati asta.

  -Buna,ii saluta ingerul.Aki,eu ma duc dupa astia doi.Si pleca.

  -Nu-i prea sociabil tipu',comenta Damon.

  -Stiu.E mai singuratic de fel.

  -Pot sa te intreb ceva?se interesa Sara.

  -Te rog.

  -Care-i treaba cu culorile aripilor?Eu stiam ca ingerii le au albe,sau negre - daca sunt rai.

  -Asta-i prosteala.Culoarea aripilor ne-o capatam in funtctie de personalitate.Domyoji le are cenusii,ca-i cel mai violent si increzut din grup,iar Rui aurii,ca-i rabdator si foarte sensibil.Eu sunt foarte prietenos si iubesc distractia,asa ca le am de-un albastru turcoaz,iar Sojiro - dupa cum spuneam - e genu' mai singuratic si un mare iubitor de natura,asa ca le are de-un verde smarald.

  -Aha.

  -Ce-i in cufar?vru sa stie vampirul.

  -Probabil chesti pentru vraja pe care o va face Sara.

  -Ce vraja?

  -S-o vindeci pe blondina.

  -Aaaa.Pot sa ma uit?

  Se apleca si deschise cufarul,facandu-le semn celor doi sa vina langa el.

  -Avem un ochi de dragon...niste dinti de T. Rex ...doua degete de giganti...o sticluta cu lacrimi de sirena...praf de zana...picioare de broasca...venin de sarpe...si cam atat.De restul trebuie sa facem rost.Se rezema inapoi in fotoliu,lasand-o pe roscata sa inspecteze ingredientele,in timp ce Damon isi trase scaunul de piele chiar langa Akira.

  -Chiar exista giganti?Sarei i se pare putin stupid sa creada asta.

  -Si ce nu exista...Crede-ma,pustoaico,lumea supranaturalului e mare.

  Fata zambi,amintindu-si de prima persoana care-i zise ''pustoaico'':Logan.

  -Ce zambaresti asa?o chestiona Damon,saltand-o de jos,si tragand-o in poala lui.

  -Mi-am amintit de cand l-am cunoscut pe Logan.Si el mi-a zis ''pustoaico''.

  -Si?

  -Nimic.Doar ca se pare ca toata lumea ma vede ca o pustoaica.

  -Eu te vad ca iubita mea.O saruta pe gat,gadiland-o.

  -Hai c-a venit si cavaleria,anunta Akira,imediat ce ceilalti ingeri intrara.

  Sara il analiza pe Rui,si observa ca culoarea ochilor si-a parului ii revenise la normal.Da' tot era curioasa in legatura cu faza de mai devreme.

  -Tot aici esti?facu Domyoji,privindu-l de sus pe Damon.

  -Da,ai vreo problema?

  Vru sa zica ceva,da' ingerul roscat ii arunca o privire serioasa,asa ca renunta.

  -Trebuie sa mai facem rost de cateva chesti,si poti face vraja,zise Rui.Inca esti cu noi?

  Sara incuvinta.

  -Bun atunci,continua el.Ne mai trebuie sange de Viserox,blana de Hasim,saliva de varcolac,par de zombie,o inima de copil,si...atat.

  -Se rezolva,zise vampirul cu ochi albastri,neobservand schimbul de priviri dintre Akira si Rui.Insa Sara o facu.

  -Mai e ceva?intreba ea.

  -Nu,ii raspunse Domyoji luand loc.Asta-i tot.

  Oare asa sa fie?se intreba roscata,avand senzatia ca cei patru ascund ceva.

  -Pana la urma cine e sefu'?intreba Damon.Ca eu nu mai inteleg o iota din ce se petrece aici.Ba Domy-sunt-prea-tare-ca-sa-stau-in-aceasi-camera-cu-tine face pe bossu',ba Rui ii inchide gura...

  -Eu sunt seful,ii zambi Domyoji.Asa ca asteapta-te sa fii dat afara in suturi daca ma mai enervezi mult.

  -Numai incearca,il provoca vampirul.

  -Nu ma pune la incercare, kaide.

  -Ca cine zice?

  -Eu!tonul i se ridica cu cateva octave,ochii negri privindu-l tinta pe vampir.

  -Noi o sa plecam,zise Sara rapid,ridicandu-se din poala lui Damon si tragandu-l dupa ea spre iesire.O sa fac rost de celelalte ingrediente.Mai vorbim.

  -OK,striga Akira dupa ea,dandu-si seama de ce plecase asa.

  -Poti sa nu mai fi asa de dobitoc?

  -Crede-ma Rui, acel kaide si-o cere.

  Roscatul ofta,renuntand sa se mai contrazica cu marele Domyoji Tsukasa.El avea mereu dreptate.Fie ca ceilalti erau de acord cu asta,sau nu.

  De ce trebuie sa fii de acord cu ce zice el?Esti cumva sclavul lui?

  Nu din nou...gandi,sumtind cum toate cuvintele Lui il complesesc.

  Invata-l o data pentru totdeauna sa-si tina gura aia.Nu-i mai permite sa faca pe sefu' cu toti.Ia atitudine,nu sta degeaba!


  -Frate,eu credeam ca esti mort!ii zise Kol lui Klaus.De fapt,asa credeau toti.Pe unde dracu' ai umblat?

  -Ocupat cu niste treburi.Glasul ii era rece.Lipsit de orice emotie.La fel si ochii.

  Stefan isi dadu o palma mental.Klaus era viu,si asta era tot ce conta.N-avea de ce sa-si bata capul cu lucruri minore,precum astea.

  -Imi pare atat de rau...sopti Bonnie,avand privirea in pamant.

  -Nu-i nimic,dulceata.Se mai intampla.

  Originalul inainta spre ea,si-i atinse obrazul.

  -De fap,ar trebui sa-ti multumesc.Buzele ii se intinsera intr-un ranjet,ii timp ce-i prinse barbia,obligand-o sa-l priveasca in ochi.Regina mea.Isi apropie gura de-a ei,si-o saruta.

  Sub privirile mirate ale celorlalti,Bonnie ii raspunse la sarut,in timp ce vantul incepu sa bata cu putere,creeand un cerc de frunze in jurul lor.

  -Ce naiba?facu Rey,dorindu-si sa-i traga o mama de bataie si acestui Original impertinent.

  -Habar n-am,zise Chase,inca uimit de cele ce se intamplau.

  -Au dat in nebunie de viermi,replica si Logan.Alta idee n-am.

  Cand vantul inceta,frunzele cazand pe langa ei,baietii puteau observa o schimbare la Bonnie Gilbert.

  -A intinerit!exclama Stefan.

  Si intreadevar,asa se intamplase.Redevenise aceasi fata de acum douzeci si doi de ani.

  Intunericul din Original isi prelinse magia neagra in Bonnie,aducand-o de partea lui.


  -De ce m-ai tarat asa?se planse Damon.Voiam sa-i dau vreo doua increzutului ala...!

  -Tocmai d-aia,il lamuri Sara,intrand in dormitor si trantindu-se in pat.

  -Ce,iti era frica sa nu patesc ceva?o intreba,zambindu-i dulce.

  -Cam asa.

  -Iubitaaaa.Vampirul se sui peste ea,avand genunchi de-o parte si de alta a soldurilor ei.Esti atat de iubibiabilaaa,continua,sarutand-o scurt.

  -Mmm...Roscata isi arunca bratele dupa gatul lui,vrand sa-i deguste la nesfarsit buzele.

  Damon ranji,sarutand-o cu pasiune,in timp ce degetele ii urcau pe sub tricou.Dadu de deschizatoarea sutienului,si vru s-o desfaca,da' fata se opri din sarut.

  -Fir-ar,scuze!facu el,dandu-se de pe ea.Nu mi-am dat seama ce fac.

  -Imi pare rau...Sara ofta,ridicandu-se in capul oaselor.Chiar imi pare rau,da' eu...

  -Shhh.Brunetul o saruta in crestetul capului,luand-o apoi in brate.Fara scuze,iubita.

  Sara inchise ochii,inspirandu-i mirosul de portocale.

  -Te iubesc.

  -Si eu,iubita,si eu.


  Elijah zambi,dand inca o pagina.

  Trecum mult timp de cand nu se mai uitase pe albumul acesta.Foarte mult timp.Si cuprindea atatea amintiri frumoase...

  Poza pe-o care vedea acum,ii avea ca protagonisti pe Klaus si Rebekah,care se cica se paruiau.
 
 
  Isi muta privirea pe pagina alaturata,unde Kol tinea in brate o minge de baschet.Practicase acest sport de placere acum ceva ani,insa se pare ca-n timp uitase de el.
 
 
  Dadu pagina.El si Rebekah prostindu-se in fata aparatului.
 
 
  Kol si Nik intr-un tir,explicandu-i Originalului cu ochi verzi cum vor construi ei de-ndata ce ajung acasa ce-a mai tare casa intr-un copac.
 
 

  Se pregatea sa vada urmatoarea poza,cand o voce feminina ii atrase atentia.
 
  -Eli,da' ce frumos te-ai facut.Fata ii zambea larg,dezvaluind niste dinti drepti si albi.
 
  -Nu.Pot.Sa.Cred.,silabisi el,zambind bucuros.Ilyana?
 
  Ilyana dadu din cap,buclele satene zgaltaindu-se de jos in sus.
 
   
  -Vino sa te imbratisez,pitico!Se ridica imediat,si-o trase intr-o imbratisare.Dupa care-i ciufuli parul.
 
  -Termina,se bosumfla fata.Si nu-mi mai zice asa.
  
  -Ce sa-ti fac,daca esti pitica,chicoti el.
   
  Satena scoase limba la el.Ce vina avea ea ca abia de-i trecea de umeri?Si-n plus,nici nu era asa de scunda!El era un specimen inalt!

2 comentarii:

  1. What the hell is wrong with that fucking-stupid-hybrid?!:o :))
    Glumesc.
    Ba nu glumesc.
    Bonnie.Si.Klaus.Un.Sarut.
    Asta da imaginatie fatoo!!!!:>
    Logan:''Au dat în nebunie de viermi'' =))))) Prea tare ce pot sa spun.Esti geniala.Abia asteptam sa postezi capitolul asta :X:X:X:X Sper sa o vindece Sara cât mai repede pe Caroline,ea sa-l vindece de nebunia curata în care s-a avântat,Klaus...sa faca dracului nunta aia:)) si sa traiasca fericiti pâna la adânci batrâneti.Dar te rog,sa nu mai fie ceva trist.Jur asta e singurul fic la care am plâns ca o mireasa:)) La fiecare capitol trebuie sa fie ceva de plâns >:P Si de râs ca sa compensezi durerea,nu?:)) Dar ma rog cu umorul tau cred ca ar fi de-ajuns sa scri cum manânca,Kol placinta si m-as simti chiar acolo lânga el.
    Elijah e un specimen înalt:X Elijah e...Elijah. Si cu asta cred ca am spus tot:))
    Agh,fatoo abia astept sa pui urmatorul capitol:X
    Am postat ''cica'' si eu ceva pe blog:))

    Your little sister love you :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)):))
      Stiu,sunt plina de imaginatie :))
      O s-o vindece si pe blondina,ea o sa-l termine pe Intuneric...va fi nunta....Toate bune si frumose. Da' mai e nitel pana se ajunge acolo :))
      Da :))
      :))
      Exact,ai spus tot :))

      Ma duc sa vad acu':*

      Your biggest sister love you too:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere