Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 10 martie 2013

Intalnirea Intalnirilor


  M-am trantit franta in pat,dupa o zi lunga de practica la Metro,si m-am adancit intr-un somn adanc.

  ''-Spune-mi... - incepu Jace Wayland,privind spre cerul albastru pal -...ai vrea sa-ti intalnesti personajele preferate?

  -Da!Raspunsul meu a venit imediat,in timp ce buzele mi se intindeau intr-un zambet.As vrea sa va intalnesc pe toti,si sa va spun cat de mult va ador...si sa...

  Gura mi-a fost astupata de doua buze dulci si moi,si-am inchis ochii,bucurandu-ma de senzatie.

  -Ne vom intalni curand,''surioara''.Sarut-o pe Andreea din partea mea.''

  Am deschis ochii,si-am oftat trista,realizand c-a fost doar un vis.

               Take a lesson in pain
               From the man who's seen both sides
               I make the best of worst
               And it hurts but it gets me by

  Versurile melodiei Better Days,a trupei Saliva m-a anuntat ca sunt cautata,asa ca mi-am dus telefonul la ureche.

  -Da,care-i treaba,sis?

  -Sis,n-o sa-ti vina sa crezi!A,si scuze daca te-am sculat din somn.Stiu c-ai avut practica.

  -Stai linistita,deja ma trezisem.Si app,ti-am visat ''iubitul''.

  -Pe Jace?!

  -Da.Ma intreba daca vreau sa-mi intalnesc personajele favorite.Ciudat,nu?Si-n plus,la sfarsit m-a sarutat si mi-a zis sa te sarut pe tine din partea lui.

  -A facut,ce?!Te-a sarutat?!OMG!

  -Stiu!Da' a fost ciudat.

  -Ciudat.Da' tot nu-mi vine sa cred ca te-a sarutat!Sunt geloasa!

  -Hi-hi-hi,geloasa mica.Si ia zi,ce voiai sa-mi zici?

  -E legat de Damon.Cica o sa moara.

  -Ce?!Sa moara?!Da's tampiti,sau ce?

  -Nu stiu.Da' asa se aude.Oricum,se intoarce.

  -Slava Cerului!

  -Si ghici ce?

  -Ce?

  -Am o supriza pentru tine.

  -Supriza?Ce supriza?

  -Iesi la poarta si o sa vezi.

  -Sis...ce...Tu glumesti?Nu-mi spune ca esti aici?!

  -Tu vrei sa-l trimit pe Kol dupa tine?Misca-te-n coace.

  -Vin,vin!Am iesit din casa,si-am alergat pana la poarta.Unde esti?

  -Ai iesit?

  -Da,tocmai acum deschid poarta,mai sis.

  -Salutari!striga o voce foarte cunoscuta,in timp ce posesora ei zambea venind spre mine.Te bucuri sa ma vezi,sau nu?

  -Sa mor eu!am tipat,imbratisand-o.Nu-mi vine sa cred c-ai venit pana aici!Nebuno!

  -Nebuna est tu,nebuno!rase ea.App,ce crezi?

  -Ce?

  -Si eu l-am visat pe Damon aseara.Da' am uitat sa-ti zic la telefon.

  -Pe bune?!

  -Da!Si a fost la fel ca la tine.Cu intrebarile si sarutul.Plus partea in care imi zice sa te sarut pe tine,din partea lui.

  -Sis!!!

  -Stiu!Ce nebunie,nu?

  -Mare nebunie!Si ciudat.

  -Foarte ciudat.

  -Oricum,lasa-i pe baieti.Hai sa ne plimbam pe-aici.Si app,cand pleci?

  -Pai e deja vreo 16:45,asa pe la vreo 18:30.

  -Nu-i prea tarziu?Poti sa stai la mine daca vrei.O sa vorbesc cu mama,si se rezolva.

  -Nu,stai calma.Ma intalnesc cu sor'mea la Sun Plaza,ca-i si ea in vizita la cineva.

  -A,OK.Sa ne plimbarim,atunci.

  -Ce-ti place sa invintezi cuvinte noi...

  -Stiu.

  In timp ce mergeam,razand si povestind fel si fel de chesti,o voce masculina ne atrase atentia.

  -Ce faceti,my lovers?Ochii de-un albastru intens,si accentul englezesc nu-i puteau apartine decat unuia singur.

  -Joseph Morgan!am facut amandoua,cascand ochii la el.

  -Nu.

  Ne-am privit,apoi l-am privit pe el.

  -Nu...am inceput eu.

  -...se poate,incheie ea.

  -Ba da,se poate.

  -Klaus?!intrebam noi,inca nevenindu-ne sa credem.

  -Mikaelson.Da.

  -Sis,tu-l vezi?m-am interesat,vrand sa ma asigur ca nu visez cu ochii deschisi.

  -Da.

  -Nicio imbratisare?Sau vreun sarut?Nimic?

  Am alergat amandoua spre el,si ne-am incolacit bratele in jurul lui.

  -Oh,gosh,e real,am zis,iar Andreea a suspinat.

  -Mars de langa fetele mele,zise vocea lui Kol.

  -K-k-kol?

  -Maria,ce faci?Te balbai in fata lu' Kol?Tu vrei sa ne dea cap in cap?

  -Da' tu nu vezi!am izbucnit deodata,indepartandu-ma de Klaus.E Kol!Kol Mikaelson!Si Klaus!Si...Eu mor aici,sis!Ce naiba se intampla?!

  -Nu stiu,zise,indepartandu-se si ea de Klaus.Da' e atat de tare!

  -Ce e tare?

  Ne-am intors capetele,si l-am vazut pe Jace Wayland inaintand spre noi.

  -Jace!Andreea sari in bratele lui entuziasmata,in timp ce eu ma uitam cu gura deschisa.

  -Salut,iubito.O saruta pe gura,iar eu am cazut in fund.Cum e vremea de jos,surioara?

  -Foarte frumoasa.

  -Da' nu mai frumoasa ca mine,spuse un barbat extrem de aratos,venind din spatele lui Jace.

  -Magnus Bane!tipa sis a mea.

  -Aoleu,mor aici!Mi-am dus mana la frunte,si m-am intins pe jos.

  -Vezi sa nu racesti,draguta.

  Mi-am dat ochii peste cap,si l-am vazut pe Elijah Mikaelson.

  -Sa-mi bag picioarele!

  -Hei,hei,vorbeste frumos,ca te trimit la Sfantul Vladimir.Aparuse si Dimitri Belikov.

  -O,Doamne!Dimitri!Andreea se duse repede sa-l imbratiseze,lasandu-l singur pe Jace.

  -Sa fiu gelos?intreba el.

  -Nu,Doamne Fereste!Il imbratisa rapid,si se intoarse la fratiorul meu.

  -Hello,fetele!Stefan Salvatore tocmai aterizase cu parasuta.

  -Pe bune?am facut ea,ridicandu-ma de jos.

  -Stefan!Andreea se duse sa-l imbratisese si pe el,in timp ce eu ma uitam la persoana rezemata de stalpul de lumina.

  Zambi smecher,si veni spre mine.

  -Ce faci?

  Un zambet imens mi-a aparut pe fata,si mi-am incolacit bratele in jurul lui Damon.

  -Foarte bine!Exceptional!Minunat!

  -Se vede,se vede,rase el.

  -Deci presupun ca tu esi Damon Salvatore,ha?zise Jace,apropiandu-se.

  -Iep.Iar tu presupun ca tu esti tipu' care a venit cu ideea de-a le face supriza asta.

  -Exact.Cunoscut si ca Jace Wayland,vampire.

  -Daca se isca vreo bataie,anuntati-ma si pe mine.Christian Ozera tocmai isi facuse aparitia pe o motocicleta.

  -Nu pot sa cred!Christian!Practic am sarit pe el,provocandu-le celorlalti accese de rasete.

  -God!

  -Ce-i,sis?M-am desprins de Christian,si m-am uitat in directia in care privea ea.Adrian Ivashkov!

  -Da,doar eu si cu persoana mea fabuloasa.

  Eu si Andreea ne-am privit zambind,apoi fiecare s-a dus la iubitul ei.Baietii au facut cunostiinta intre ei,apoi am iesit toti in oras,iar dupa vreo doua ore ne-am luat la revedere,Jace conducand-o pe sis la Sun Plaza,iar Damon pe mine,acasa. 

7 comentarii:

  1. =))=))=))
    Da' eu intre Damon si Christian :)) etc. Imi venea sa ma bat :))
    Ma bucur ca ti-a placut,sis!Ma bucur muuuuuuult de tot!

    Love you too sis:X:X:X

    Miss Salvatore~Just your sis M

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ramas ceva gen:aojfoidhaihidhaosh!?!?OMFG;OMFG!!!!:o.
    Jace Wayland,Kol Mikaelson,Klaus Mikaelson,Magnus Bane,Damon Salvatore,Stefan Salvatore....OMFG ce poate fi mai frumos?Ahhhh si când mi imaginez pe iubirea vietii mele Klaus facând cunostinta cu noua iubire a vietii mele Jace.Oh Gosh.Cred ca ai vrut sa ma omori.Prea GENIAL one-shot-ul asta.Muuuuult prea GENIAL!!!Îl iubesc.De cum am citit Jace Wayland m-am abtinut sa nu urlu!!!:))
    Esti...ah...nu mai am cuvinte!!!:*
    Love you :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)):)):))
      Ma bucur mult ca ti-a placut!:)
      Da,se pare ca Jace are efectul asta asupra fetelor :))

      Love you too:X:*:*:*

      Miss Salvatore~your biggest fan

      Ștergere
  3. ce mai intalnire;;) mai ca as vrea si eu:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai vino atunci :)) Baietii te asteapta:*

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  4. O intalnire care m-a lasat cu gura cascat.
    Ce mi-as dori si euo asemea intalnire. ,,Vise, vise."
    Te pup:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine n-ar vrea o asa intalnire...!

      Love you girl:*:*:*


      Miss Salvatore

      Ștergere