Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 10 martie 2013

Doar eu si gandurile mele



     N-as putea spune daca te plac sau nu,da' cu siguranta ma atragi.Mi-ai facut ceva,caci nu mi te mai pot scoate din mine.Alergi ca un nebun.Ma faci sa te vreau langa mine.Ma faci sa-mi doresc sa-ti gust buzele.
 
  Pe cand eu vad numai lucrurile bune din tine,alti imi zic sa am grija,ca ceva e in neregula.Oare asa sa fie?
  
   Da nu conteaza daca e sau nu,fiindca e imposibil ca tu sa te uiti la mine.Absolut imposibil!

   Nu raman decat cu intrebarile mele.Oare il plac?Sau doar sa am impresia c-o fac?

   Adevarul e ca sunt atatea lucruri care-mi plac la tine...Ochii,parul,zambetul,caracterul...Si de fiecare data cand cineva zice ceva urat de tine,imi vin toti draci!

   Asa ca ma mai intreb inca o data:oare il plac?



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu