Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 16 martie 2013

Ville Valo:X - marea mea descoperire


   Ce mai faceti dragilor?Toate bune?

    Eu am descoperit pe 15 martie 2013,la ora 00:30 - cred.Sau unu fara - o super trupa!De fapt eu l-am descoperit pe solist - cautam niste poze cu baietii cu par lung,si una mi-a atras atentia.Am dat pe saitul unde era ca sa vad daca scrie cine este tipu',si apoi fuga pe Cinemarx.Aflu eu care si-o trupa,si dau pe YouTube...pam pam pam...Dumnezeule,da' ce voce are...! Mirifica,va spun eu! :X

Acu' am sa vi-l prezint pe solist - care-i noul meu amant :)) ( poreclit si Frumusete Ambulanta ) - apoi va las si cateva dintre videoclipuri.

     Este nascut pe 22 noiembrie 1976,(36 de ani),si este sagetator.

  
   Ville Valo este solistul formaţiei HIM,
născut într-o suburbie a oraşului Helsinki, Finlanda. Tatăl lui, Kari, este de origine finlandeză, iar mama sa, Anita, de origine maghiară.

În copilărie Ville a fost influenţat de părinţii săi care iubeau muzica, si care i-au deschis şi lui pofta prin renumiţi artişti finlandezi, ca Tapio Rautavaara sau Rauli Badding Somerjoki, în timp ce un văr l-a introdus în stilurile muzicale ale unor trupe ca Black Sabbath, Kiss şi Iron Maiden. Primul pas pe care Ville l-a făcut în muzică a fost la vârsta de 3 ani când a cântat la un vechi bongo. Unul dintre cei mai buni prieteni alături de care a facut primii paşi, a fost câinele familiei, Sami. Când acesta a murit, Ville nu a fost numai suparat, ci i s-a declanşat şi alergia la animale şi astmul în acelaşi timp.

La şcoală, era adesea implicat în conflicte, fiind considerat un elev nu tocmai liniştit. Pentru a se calma, lui Ville îi era permis să deseneze în clasă. La vârstă de 18 ani, le-a facut o vizită parinţilor care luaseră în grijă un alt câine. Atunci, astmul a revenit, printr-o puternică criză respiratorie. A fost dus la spital timp de 5 zile. Tatal său a decis sa îi cumpere un apartament, pentru ca atacurile astamtice să nu se mai repete.

Valo inseamna "lumina" in finlandeza.

Are un frate mai mic cu 7 ani, pe nume Jesse.

Initial canta la bass in formatia HIM, dar a trebuit sa cante pe primul lor demo deorece nu gaseau un solist, si de atunci asa a ramas. A cantat si la tobe si chitara in anumite melodii ale formatiei. Momentan locuieste in Finlanda si este prieten foarte bun skateboarder-ul Bam Mager.


 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu