Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 11 octombrie 2012

Leapsa by me


              Hello dragilor,ce mai faceti?Eu m-am gandit sa fac o leapsa:)

  1@ Daca ar fi sa te indragostesti de doua persoane in acelasi timp,iar ele de tine,si-ar si fi de acord sa te imparta,ce-ai face?Ai fi cu amandoua,sau te-ai rezuma doar la una si-ai incerca s-o uiti pe cealalta?

~Raspunsul meu~
 -Daca ar fi sa ma indragostesc de doi baieti,sincer nu prea stiu ce-as face...Adica...Presupun ca daca ar fi de acord sa fiu cu amandoi,as fii.Da' doar daca ar fi cu adevarat vorba de dragoste.Daca nu...mai bine stau in banca mea.

2@ Ce iubesti cel mai mult la tine?

~Raspunsul meu~
 -Cred ca felul meu de-a fi...Nu intotdeauna,dar in majoritatea timpului da.Imi place c-am imaginatie,si ca stiu sa apreciez diferite chesti.Cum ar fi...Cum scrie cineva...felul ei de-a fi...pasiunea pentru ceva anume...

3@ Daca ai putea avea pentru o zi viata altcuiva,pe-a cui ai avea-o?

~Raspunsul meu~
 -Astai greu...:))Oare cum am reusit sa ma gendesc la asta?:))Chiar nu stiu...Adica...Viata mea nu-i perfecta,iar uneori chiar mi-as dori sa fiu altcineva,dar sunt lucruri pe care le-as pierde daca as fi altcineva.Lucruri importante.

4@ Spune-mi cinci persoane pe care ai vrea sa le intalnesti si sa poti vorbi cu ele.

~Raspunsul meu~
 -Normal ca primul e Ian Somerhalder:))Asta mi-o doresc cel mai mult!Apoi ar fi Smiley - ca tot mi s-a pus rau de tot pata pe el in ultima vreme:)) - ,Harry Styles din trupa One Direction,Joseph Morgan - daca nu-l pomeneam cred ca veneati la inmormantarea mea:)) - si Daniel Gillies.

5@ Daca ai avea seanta de-a deveni nemuritor,ce-ai face?

~Raspunsul meu~
 -Eu una as profita de ea.Intotdeauna mi-a placut ideea de-a trai vesnic.

6@ Daca ai deveni nemuritor,si-ai avea posibilitatea de-a lua doar o singura persoana in aceasta lume,pe cine ai lua?

~Raspunsul meu~
 -Cu siguranta pe varul meu.Cu el ma inteleg cel mai bine si sunt sigura c-am face o pereche grozava.Gen Klaus si Rebekah,dar fara fazele de cearta:)).Fratii pentru o eternitate.

7@ Spune-mi la ce te gandesti in clipa asta.

~Raspunsul meu~
 -La Harry Styles si zambetul lui:))

8@ Gud-boys sau bad-boys?

~Raspunsul meu~
 -Cu siguranta bad-boys:))Nu stiu de ce,da' intotdeauna am avut eu ceva cu ei.Misterul in care sunt invaluiti...zambetele smechere...sex-appeal-ul...Sunt pur si simplu irezistibili!

9@ Descrie-te in trei cuvinte.

~Raspunsul meu~
 -Zapacita,visatoare,iubitoare.

10@ De pe ce planeta ai aterizat?

~Raspunsul meu~
 -Cu siguranta de pe Planeta Nebuniei=))


      Si-am incheiat.Sper ca v-a placut!

         Eu acu' ma pregatesc sa-i anunt pe cativa,da' sa stiti c-o poate lua cine vrea.E pentru tooooata lumea!Din partea casei:))

Un comentariu:

  1. http://scrierideabis.blogspot.ro/2012/10/leapsa-de-la-maria.html
    Leapsa completata. Mersi..Sper sa iti placa ce am raspuns:)))

    RăspundețiȘtergere