Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 28 octombrie 2012

The game [ partea a II-a ]


   
    Josh Tyler.Fostul meu coleg din scoala generala.Brunet,ochi albastri,zambet mortal,plus un corp de invidiat.Dorinta oricarei fete.Da' nu si-a mea - ma rog,prin generala facusem o pasiune pentru el,da' acu' sunt sigura c-a trecut.Iar caracterul...indentic cu-al lui Leon.
    -Frate!exclama Leon ducandu-se spre el si imbratisandu-l.Ce te aduce pe-aici?
    Josh imi facu cu ochiul,apoi isi reintoarse privirea spre fratele lui - habar n-aveam ca sunt frati! - si clatina din cap razand.
    -Aha!facu Leon uitandu-se la mine si zambindu-i complice.
    Bine...Ceva e complet aiurea aici.Ceva e complet aiurea cu ei!Si cu mine!
    Unde naiba-i profa aia?
    -Are cineva de gand sa se intereseze daca profa mai vine,sau stam aici ca prostii?am intrebat,evitandu-le privirile fratilor Tyler.
    -Da' du-te tu si vezi!spuse un dobitoc,aprizandu-si o tigara si suflandu-mi fumul direct in fata.
    Am tusit din cauza lui,iar cand sa ma ridic sa plec - chiar aveam nevoie sa fiu singura si sa meditez - ,Josh era langa tipul ala,luandu-i tigara si suflandu-i si el in fata.
    -Hei!Ce crezi ca faci?se planse,ridicandu-se in picioare si impingandu-l pe Josh.Hopa!
    Josh a mai tras un fum,apoi a aruncat-o jos.
    -Baietas...baietas...baietas...Tu stii ce tocmai ai facut?
    -Te-am impins.Si daca nu ti-a fost de ajuns,iti mai trag si una.Si chiar in momentul ala se pregatea sa-i traga un pumn in fata.Da' Josh a fost mai rapid si i-a prins mana,ca mai apoi sa i-o rasuceasca.
    -Ma indoiesc c-ai putea face asta.
    -Au!incepu sa se vaite tipul.Imi pare rau!N-o sa se mai repete!
    -Normal ca nu,ii zambi amenintator,continuand inca sa-i tina mana rasucita.
    -Bine,e de ajuns!m-am trezit spunand.
    -De cand ii iei tu apararea unuia ca el?ma intreba ridicandu-si o spranceana.
    -O sa-i rupi mana,Josh!Inceteaza!
    -Si daca nu vreau?
    -Leon!M-am uitat spre el dupa ajutor.
    A ridicat din umeri,bagandu-si mainile in buzunarele blugilor si sprijinindu-se de perete.
    I-am aruncat o privire furioasa,apoi mi-am reintors atentia spre Josh.
    -Pe bune acum,trebuie sa incetezei!
    -Ce dai la schimb?
    Poftim?!
    -Ce?!
    -Ce-ai auzit.
    -Tu nu realizezi ce faci?!Esti si tu dement?La fel ca fractu?
    -Ba realizez ce fac,si nu ma deranjeaza.In schimb pe el,da.
    Creg - acesta-i era numele dobitocului - se schimonosea de durere,iar nimeni din clasa nu parea sa aiba de gand sa faca ceva in privinta asta.Drace!
    -Iti dau orice la schimb,numai opreste-te!
    -Orice?repeta,pe buze aparandu-i un zambet siret.Asta nu-i deloc bine!
    Am inghitit in sec.
    -Da.
    -Bun.Ii dadu drumul in sfarsit,iar Creg tasni spre usa.Dupa care se apleca spre mine si-mi sopti la ureche:Cina in trei.Ora 20:00.La tine.Dupa care reveni la pozitia initiala.Si poarta ceva sexy.De preferat o rochie.Si incheind ce-avea de spus,se duse langa fratele lui - cu care schimba niste priviri - si plecara amandoi.
    Asta-i cea mai mare nebunie!mi-am spus trantindu-ma inapoi in banca. 

                                 ***

    Si uite cum se apropie si ora 20:00.In momentul asta eram in curte,aranjand masa.
    Pregatisem niste spaghete cu carne,iar la desert niste inghetata de ciocolata.Si-a trebuit sa ma duc sa cumpar si suc,caci nu mai aveam de nici un fel in casa.
    -Bine.Cam asta a fost.M-am uitat la ceas.19:45.Fir-ar!Mai aveam un sfert de ora si nici macar n-aveam habar cu se sa ma imbrac!Am fugit in casa,incepand sa rascolesc prin sifonier dupa o rochie.De obicei nu purtam,asa ca va imaginati care erau seantele sa gasesc vreuna.
    De fap nici nu stiu de ce ma tot stresz cu asta.Parca nu mai sunt eu.
    Ceasul arata 19:55,iar eu inca nu gasisem nimic,cand o cutie rosie imi atrase atentia.Era pe noptiera,da' eu fusesem atat de ocupata cu gatitul si cautatul,incat nici n-o observasem.Neghioba de mine.
    Am deschis-o,si-am dat peste un biletel.
     
   ''Sper sa-ti placa scumpo.Si pofta buna!~Cu drag,bunica ta''

    Bunica intotdeauna a parut sa stie tot ce mi se intampla.Si de fiecare data a fost langa mine.Spunandu-mi ca sunt speciala si ca destinul are planuri mari pentru mine.
  Am scuturat din cap,revenind la realilate,si-am inceput sa ma imbrac.Bunica imi lasase o rochie rosie,absolut superba.Era fara bretele,si-mi ajungea pana deasupra genunchilor.Iar de incaltat aveam o pereche de botine de aceasi culoare,cu platforma.

     -OMG!am exclamat vesela,in timp ce ma priveam in oglinda.Arat incredibil!
     Am auzit suneria,asa c-am tasnit spre poarta,avand grija sa nu ma impiedic in propiele picioare.Nu prea le aveam cu astfel de incaltari.De obicei nu purtam decat adidasi,tenesi,balerini si gizme cu talpa joasa.
      In timp ce alergam,simteam zbatandu-se in pieptul meu o gramada de emoti:teama,nerabdare,fericire,ingrijorare...Ceea ce eram foarte ciudat.Avand in vedere ca aveam sa iau cina cu doua dintre persoanele care ma ranisera cel mai mult.Dar din nu stiu ce motiv...nu simteam niciun fel de ura sau repulsie fata de ei.Ca si cum toata durerea si nefericirea din sufletul meu disparuse dintr-o data.Si-am capatat si mai multa incredere in mine.Si-n cat timp?O zi?  

4 comentarii:

  1. Superb:X
    Abia astept sa citesc continuare:X
    Din nou ai reusit sa ne lesi in suspans..
    Love you very much forever:*:x
    M~Cumnatica ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place cumnatico:X:*
      Asta's eu:))Regina suspansului:))

      Love you too very much forever:X:X:X:*:*:*


      Miss Salvatore~Cumnatica ta

      Ștergere
  2. de ce ne lasi tocmai acum????:((:((:(( vreau continuarea repede;;) si ce pun la cale fratii???ador povestea;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa va fierb putin:))
      Ma apuc de ea acum:)
      Cine stie...

      Ma bucur mult ca-ti place!:X


      Love you:*:*:*


      Miss Salvatore

      Ștergere