Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


marți, 30 octombrie 2012

I wish... [ partea a III-a ]


  
   Au trecut cinci ani de la intalnirea cu Smiley.Cinci ani care mi-au schimbat viata.
   -Lore!striga frate-miu ca disperatul.
   -Viiiiin!
   M-am uitat in oglinda pentru ultima oara.
   Parul blond-roscat il aveam prins intr-un coc sofisticat,iar corpul imi era imbracat intr-o rochie neagra,ce-mi punea in evidenta pieptul si talia supla.Iara pantofii negri cu toc incheiau tinuta.Desigur ca aveam si niste acecsori,precum:cercei de diamant,medalion cu chitara,si inelul de logodna cu diamant albastru.
   Am inspirat adanc,si-am coborat.
   Smiley,sau Andrei - daca ar fi sa-i zic pe adevaratul lui nume - imi iesi in cale,zambindu-mi.
   -Esti mai frumoasa ca niciodata!
   -Multumesc,dragule!Mi-am dus bratele dupa gatul lui si l-am sarutat,in timp ce el ma prinse de mijloc.
   -Porumbeilor,sunteti asteptati la restaurat,asa ca terminati cu pupaceala.
   I-am facut semn sa se care,nedezlipindu-ma de viitorul meu sot.
   -Sunteti de groaza,bombani plecand.
   -Te iubesc,am spus dezlipindu-mi gura de-a lui.
   -Si eu.
   -Haide-ti odata!striga Rares de afara.
   -Hai sa mergem inainte de-a ne lua pe sus,propuse Andrei chicotind.
   -OK!
   Am iesit de brat,si ne-am urcat toti trei in lumuzina ce ne astepta.

                                                        ***
    
       La restaurat am sarbatorit logodna noastra,impreuna cu toti cei dragi,iar dupa trei saptamani - extrem de lungi si de agitate - am facut si nunta.A fost una simpla si frumoasa.Si dupa o luna am ramas si insarcinata.
      Am nascut o fetita,pe care am numita Daria,iar la doi ani dupa,si doi gemeni:Flavius si Alexandru.


                                                          ~The End~     


  ~~~~~~~~~~~
 Probabil va intrebati de ce este asa scurt sfarsitul,nu?Ei bine,eu am vrut sa fie ceva simplu si frumos.Si sper ca va place si voua!

  ~Despre noul aspect al blogului ce ziceti?Va place?


                                       Love you guys!:X:X:X                      

                                                                                              ~A voastra Miss Salvatore
         
                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu