Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 18 octombrie 2012

Zac Efron



      Zac Efron este nascut pe data de 18.10.1987,este in zodia balanta si de profesie actor.

Nascut in San Luis/Obispo/California/USA,cu numele real Zachary David Alexander Efron este considerat cel mai hot star al ultimilor 10 ani.La Hollywood multi il compara deja cu Johnny Depp sau cu Orlando Bloom; o celebritate pe care Zac o datoreaza celor trei parti ale filmului "High School Musical" si serialului TV "Summerland".
Talentele sale de actor, cantaret si dansator l-au  propulsat pe copertile celor mai in voga reviste din lume.
Folosind caracterizari precum "americanul care a frant inimile", sau "idolul cu freza emo al adolescentilor", toate i-au recunoscut potentialul.
Ii place sa faca surf,sa joace golf si sa se dea cu rolele.In film, la fel ca si in viata privata, Zac si Vanessa Hudgens au format un cuplu timp de patru ani,dupa care hotarand sa puna capat acestei relati.[ anul asta au fost zvonuri ca s-ar fi impacat sau c-ar fi posibil sa se impace,dar nu stiu sigur ]
Fiind nascut in zodia balantei, corespunde caracteristicilor fizice adecvate:are o constitutie echilibrata si elastica a corpului, e bine proportionat( inaltime - 1.78m, greutate - 67kg), are miscari gratioase, e un om fermecator, sarmant, are o privire jucausa si vorbeste intr-un fel pasnic si placut. E dominat de planeta Venus, care tinde spre muzica, poezie, pictura si drama. Acum intelegem ca e absolut normal faptul ca e un bun actor si cintaret, posedind o voce fermecatoare.
Nu e singur la parinti, are un frate -  Dylan Efron. Mai are si un animal domestic, o pisica pe nume Simon, pe care zac o iubeste si incearca sa ii acorde atentia bine-meritata.

 
   INTERVIURI

            ~ [ 2008 ] ~

~Cand ai stiut ca vrei sa devii star de cinema?
-Niciodata (rade). Am vrut sa fiu sportiv profesionist! Iubesc baseball-ul, dar singura performanta pe care am facut-o in acest sport este colectia mea de cartonase cu jucatori. Am fost tot timpul genul atletic, insa niciodata destul de bun si, din pacate, mult prea mic de inaltime. Cand a realizat acest lucru, tatal meu m-a inscris la cursuri de actorie, pentru ca eu sa nu fiu prea dezamagit.

~Dar se pare ca te-ai descurcat foarte bine!
-Au fost multe coincidente fericite. Cand eram in clasa a opta, profesoara mea de actorie mi-a recomandat un agent din Los Angeles. Se pare ca i-am cazut cu tronc si mi-a facut rost de un rol mic intr-un serial. Am fost foarte mandru, chiar daca era vorba doar de cateva minute de aparitie la TV. Mai tarziu am filmat pentru serialul "Summerland".

~Astazi esti o adevarata vedeta in America, gratie filmului "High School Musical". Cum este sa fii obiectul dorintei atator fete?
-Este o chestie destul de aiurea! Nu am vrut niciodata sa fiu in in centrul atentiei. Vreau sa fiu cunoscut ca actor, nu vreau sa fiu pus sub lupa de la A la Z. Pentru moment mi se pare totul cam prea mult! Am devenit celebru mult prea repede. Normal ca imi iubesc fanii, dar de fiecare data cand merg pe strada, incerc sa-mi cobor privirea si astfel sa-mi redobandesc macar o mica parte din sfera mea privata.

~Relatia cu Vanessa a precipitat lucrurile?
-De cand suntem impreuna, jurnalistii vor sa stie toate detaliile. La inceput am incercat sa ne ascundem, am mai mintit - trebuia sa ne lamurim noi mai intai cum stau lucrurile. Dar atmosfera s-a mai calmat de atunci. Apoi au aparut poze nud cu Vanessa. A fost o situatie destul de neplacuta!

~Dar mai sunteti impreuna acum?
-Suntem mai apropiati ca oricand. Nu am de gand sa o las balta pe Vanessa!

~Cand v-ati sarutat prima data?
-In prima parte din "High School Musical". Nu stie nimeni asta! (rade) Era in scenariu, iar regizorul nostru s-a adresat mai intai parintilor Vanessei si apoi alor mei: i-a intrebat daca am avea voie sa facem acest lucru. Scena a fost insa taiata mai tarziu!

~Cand v-ati sarutat prima data din dragoste?
-Mie mi-a placut Vanessa de prima data! Am fost insa precauti pentru ca fiecare dintre noi a avut parte in trecut de dezamagiri. Dar dupa ce am terminat filmarile la HSM 1, eu unul am vrut sa stiu cum stau lucrurile. Am invitat-o intr-o seara in apartamentul meu din Toluca Lake, am aprins niste lumanari si i-am cantat apoi la chitara melodia "Walk Away". A fost foarte impresionata…

~Nu pare o melodie care sa impresioneze o fata!
-Se pare ca nu prea a fost atenta la versuri! (rade) Acum, pe bune: in acest song e vorba despre un baiat care isi doreste foarte mult sa fie impreuna cu o fata. Deci se potrivea chiar foarte bine cu situatia!

~Purtati aceleasi inele. V-ati logodit?
-Este unul dintre termenii care nu imi plac, deoarece mi se pare ceva un pic cam aiurea. Inelele sunt un semn al prieteniei.

~Vanessa te ajuta sa nu devii increzut?
-Ea si familia mea. De-abia asteapta sa-mi iau nasul la purtare ca sa aiba ocazia de a-mi zice vreo doua. Cand sunt acasa, fratele meu mai mic nici macar nu ma lasa sa merg in masina pe locul din fata. Si sunt doar cu vreo patru ani si jumatate mai mare ca el! (rade)

~Familia este importanta pentru tine, nu?
-Da! Parintii mei au avut tot timpul grija de mine si au fost foarte severi. Nu aveam voie sa ies din casa daca nu-mi terminam lectiile. Daca spargeam ceva, eram sechestrat la domiciliu! Odata l-am batut pe fratele meu. Pe urma a trebuit sa stau o saptamana intreaga in camera mea si sa ma gandesc la ceea ce am facut. Dar toate acestea m-au ajutat: am fost un elev silitor!

~Ce planuri ai pentru viitor?
-Pregatim "High School Musical 3". Apoi, eu mai visez sa inregistrez un album solo... nu vreau un sound comercial, ma gandesc la ceva axat in principal pe rock!

~ [ 2010 ] ~

Bazat pe romanul de succes "The Death and Life of Charlie St. Cloud" de Ben Sherwood, "Charlie St. Cloud" este o drama romantica despre un tanar care supravietuieste unui accident care il va face sa vada viata intr-un mod cu totul special. In aceasta poveste extrem de incarcata emotional, Charlie St. Cloud (Zac Efron) se imbarca intr-o calatorie romantica pe parcursul careia va infrunta realitatile sumbre de zi cu zi descoperind, in acelasi timp, forta iubirii.

In ce masura te-a impresionat personajul pe care il interpretezi, Charlie St. Cloud?

Zac Efron: Mi-a adus aminte de legatura pe care o am cu fratele meu. Cred ca relatia lui Charlie cu Sam a fost reala si sincera si mi-au placut calitatile pe le are acesta. Mi se par cu adevarat eroice.

A fost o provocare pentru tine acest rol?

Zac Efron: A fost interesant sa intru in pielea lui Charlie si sa interpretez rolul unui tip lipsit de noroc, care crede ca nu mai are pentru ce trai. Pana acum am avut personaje mai energice, pline de viata, asa ca Charlie e diferit. Acest rol a fost o schimbare la 180 de grade si a fost extrem de interesant.

Cum ai descrie situatia prin care trece personajul tau?

Zac Efron: Charlie nu stie daca e nebun sau nu. Tot ce stie e ca, timp de o ora in fiecare zi, poate sa mai stea din nou alaturi de fratele sau. Abilitatea de a-l vedea pe Sam este un dar imens, dar, in acelasi timp, e si un blestem. Din aceasta cauza devine foarte asocial; nu mai poate interactiona social, pentru ca are de dus aceasta povara uriasa in suflet.

Cum te-ai descurcat in scenele filmate in apa?

Zac Efron: Sunt multi factori de care trebuie sa tii cont. Nu doar de vantul care-ti sufla in vele. E o activitate extrem de precisa. O singura greseala m-a aruncat in apa. M-am speriat, dar m-a si intarit.


    Zac Efron a acordat la un moment dat un interviu in care a vorbit cu lux de amanunte despre saruturi: ce gen ii plac, ce gen ii displac si cum ar trebui sa fie sarutul perfect.

  ASA DA:Arata-ti respectul fata de persoana pe care o saruti si nu o invada pur si simplu. Saruturile mele preferate sunt cele care au loc incet si senzual”.
  ASA NU:Nu mi-ar placea ca o fata sa inceapa sa-si roteasca limba in jurul gurii mele ca o masina de spalat. Nu am patit asta, dar am auzit ca sunt fete care obisnuiesc sa sarute asa”.
DAR CUM? Nu deschide gura cat poti de mult, doar nu vrei sa inghiti persoana pe care o saruti! E mai bine sa incerci un sarut usor, incet, nu in graba”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu