Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 19 mai 2012

*Prada*

    Şi totuşi, forumul se numeşte "Poveşti de groază". Păi atunci, să mai spun câteva:
1. Cu câteva luni în urmă, mai precis prin primăvară, mă îndreptam spre casă ca de obicei. Am coborât din tramvai şi am păşit pe refugiu. În staţia tramvaiului este un semafor, pentru maşini şi pietoni (nu este intersecţie). Am vrut să profit că maşinile aveau roşu, iar pietonii verde şi m-am angajat în traversare. Însă imediat ce am pus piciorul pe "zebră", am ezitat. În acel moment, am auzit o voce în gând care mi-a spus: "Nu traversa acum. Mai stai puţin." Simultan cu vocea, am avut o senzaţie ciudată, de parcă cineva mă trăgea de umeri înapoi, ca şi când n-ar fi vrut să mai înaintez. Am dat ascultare acestei "chemări" şi am renunţat la traversare. La semafor erau staţionate multe maşini, în coloană. Mă aflam pe linia de tramvai care mergea în sens contrar celei pe care venisem (tramvaiul nu plecase nici el din staţie; m-am "refugiat" în faţa lui). Deodată, fără să-mi dau seama de unde a apărut, trece la 1 metru de mine, în mare viteză, pe cealaltă linie de tramvai, deci exact pe locul în care mă aflasem cu 2 secunde în urmă, o maşină care nu a respectat nici o lege rutieră: nici culoarea roşie a semaforului, nici trecerea pentru pietoni, nimic! Mă uitam îngrozit după maşina care a depăşit şi al doilea semafor, aflat la câteva zeci de metri mai departe, care şi ăla era tot pe roşu; a făcut slalom printre maşinile aflate în trafic şi a dispărut. Atât de îngrozit am fost, că n-am reţinut nici marca, nici culoarea, nici numărul maşinii. Mi s-a părut foarte ciudată treaba asta, mai ales că maşina nu plecase din coloană, parcă se ivise din senin! Ajuns pe trotuar, am început să mă întreb: de unde apăruse maşina? De ce n-o văzusem şi n-o auzisem venind, mai ales la viteza cu care mergea şi la cât praf ridicase în aer de pe linia de tramvai? (Precizez: maşina a mers tot timpul pe linia tramvaiului, pe unde nu prea e voie să circuli.)
Dacă aş fi continuat traversarea regulamentară şi nu m-aş fi retras în momentul când "mi s-a spus", la ora asta aş fi fost un... spirit liber!
2. O întâmplare foarte veche, pe care am trăit-o la vârsta de 5 sau 6 ani, imediat ce ne-am mutat în actualul apartament. Copil fiind, mă jucam cu nişte maşinuţe din plastic, colorate, care se găseau în Bucur Obor la preţul de 3,50 lei. Deşi maşinuţele nu aveau nimic spectaculos în construcţia lor (nici măcar geamurile nu erau decupate), mie îmi plăceau şi mă jucam mereu cu ele. Când mi-era lumea mai dragă (şi maşinuţele), am văzut ceva uluitor: lângă mine a aterizat o maşinuţă din aia, parcă aruncată de cineva şi... am auzit un râs de copil! De atunci, acea maşinuţă a devenit preferata mea!
Maşinuţa nu făcea parte din colecţia mea. N-o avusesem până atunci, iar modelul respectiv nu se găsea în comerţ (era vorba de Dacia 1300 break - se găseau Dacii, însă berline - în fine). Eram singur în cameră, doar bunica mea era acasă, însă era în baie. Am întrebat-o dacă ea a dat cu maşinuţa în mine şi a început să râdă. Tot de mine.
Camera în care mă jucam în acel moment este actualul meu birou, unde am calculatorul. În spatele meu se află patul pe care dormeam atunci. Există momente (zile) în care patul trozneşte fără să se aşeze cineva pe el (aparent), iar eu am în acele clipe senzaţia că mă priveşte cineva peste umăr, ca să vadă ce fac la calculator. Mă întorc, dar nu este nimeni pe care să-l pot vedea şi totuşi senzaţia persistă... până când dispare. Ca să apară din nou.
Parcă ar fi un... copil care e curios să vadă ce fac, iar când mă întorc spre el, se ascunde, nu mai simt pe nimeni lângă mine.

  Sursa: http://www.roportal.ro/discutii/topic/72402-povesti-de-groaza/page__st__220

7 comentarii:

  1. Nasol...referitor la prima am si eu o intamplare dar traita nu chiar asa rea dar oricum e stranie..... eram mica si m am trezit sa beau apa..am observat ca eram sigura acasa si am inceput sa planv si sa tip.... cand eram mai mica am stat la bloc asa ca atunci m am fus la usa mi am luat scaunul si m am uitat prin gaura aia (nu stiu cum se cheama aia in care te uiti sa vezi cine e afara)... n am vazut pe nimeni dar am auzit o voce de barbat care mi a spus"mami vine acum" ... chiar n am vazut pe nimeni si sincer imi cunosteam vecini... si chiar dupa o secunda dupa ce am auzit acele vorbe mama mea a venit ... mereu de atunci m am intrebat a cui o fi fost vocea .... am intrebat o pe mama atunci daca a vzut /auzit pe cineva dar a zis ca nu....
    Te iubesc(si imi cer scuze daca te enerveaza comentarile mele)
    Robii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo,n-are de ce sa ma enerveze comentariul tau:)Chiar ma bucur c-ai vrut sa-mi impartasesti asta.
      Si referitor la intamplarea ta,chiar ca-i straniu.

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. nu am auzit voci dar odata eram suparata si am adormit
    in vis cadeam in gol eram moarta de frica a aparut o persoana fara chip ce ma luat in brate am fost invaluita de o caldura ce alunga teama m-am trezit simtindu-ma protejata si inca simtind acea caldura in jurul meu m-am gindit mult timp ce ar putea fi
    cam la un an de zile ma vizitat iar ca si prima data caldura inca nu pierise cand m-am trezit
    da ma simst protezata cand sunt cu cineva drag dar nu ca atunci lumea putea sa se sfarsasca si nu m-as fi temut

    vorbeam odata la scoala despre lucruri de genu si cineva a zis ca ingerul meu mi-ar fi salvat sufetul

    scoala noastra e generala e putin ciudata poate pun cateva intamplari pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine stie ce-o fi fost...
      Buna idee:) Sa pui.

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Brrr.....
    Referitor la cum incepe postarea...este un banc pe tema asta....

    Cica bula era la trecerea de pieton si cand dadea sa treaca o voce ii zice sa se opreasca , se oprii brusc si in acel moment trece o masina in viteza. Bula ramane manca.
    A doua zi ii se intampla la fel , exact la aceasi trecere de pietoni aceasi voce , aceasi intamplare.
    A treia zi din nou vocea aceea ii zice sa nu traverseze si la care bula se intoarte "spre voce" si ii zice:
    -Cand m-am insurat unde ai fost? :)):)):))

    Stiu ca nu are nici o legatura postarea cu bancul meu insa nu m-am putut abtine...la asa straniu trebuie si ceva vesel

    Sper ca nu te-ai suparat pe posterea mea...o sa o sterg daca ii asa...doar zimi
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba chiar deloc:)
      Chiar e tare bancul:)):))

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
  4. Frateeeeeeeee!Eu chiar nu mai dorm la noapte...

    RăspundețiȘtergere