Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 19 mai 2012

Capitolul 14:O mica speranta?

           Mai dragilor,i-a priviti ce-am pentru voi!Ta-tam!Capitolul 14 din Dorinta,in sfarsit.In incepusem acum mult timp,dar imi cam pierdusem inspiratia,care se pare ca-mi veni in noaptea asta.Sau mai degraba spre dimineata,ca-i 3:04.:)) Hai ca va las. Lectura placuta!
 
    Am auzit strigatele disperate ale Ramonei,si intr-o secunda am fost in baie.Dar ea nu mai era.Si nici Luminita.Doar un plic alb,cazut pe jos,mi-a atras atentia,asa ca l-am luat si l-am deschis.

    ''Draga Klaus,nu-i nevoie sa-mi multumesti pentru ca am trimis-o pe iubitica ta si pe prietena ei inapoi in lumea lor,fiindca am facut-o ce cea mai mare placere.Oricum,nici nu apartineau acestui loc.In legatura cu scumpa ta sora...nu mai are mult de trait,daca nu te grabesti sa-ti faci aparitia la apartamentul lui Rick.Iar de Rick nu trebuie sa-ti faci griji.Imi place,deci s-ar putea sa-l pastrez pentru un timp.Pentru cine trebuie sa-ti faci cu adevarat griji,sunt Rebekha,Damon si micutul KJ.Upsss,cred ca am uitat sa-ti spun ca-l am si pe fiul tau...dar acum stii,si mai stii,de asemenea,ca daca nu vii chiar in seara asta la apartamentul lui Rick,incep sa omor,iar fiul tau va fi primul.
                                                                  Cu drag,a ta Amelia''

  Numai sa pun eu mana pe tine,vrajitoare blestemata,ca sa vezi ce-o sa-ti fac!Cum indrazneste ea sa se lege de fiul meu!?Pana aici!
  Am mototolit hartia,si-am iesit rapid din casa,direct spre apartamentul lui Rick,nepasandu-mi ca fratii mei,impreuna cu Tyler si Damon,ma urmareau.Aveam de gand s-o omor p cateaua aia!Nu stiu cum,dar din mainile mele nu mai scapa vie!

  Lacrimile imi cadeau neincetat pe obraji,iar corpul imi tremura.
  -Ramona,scumpo!Ce e cu tine?Esti bine?Mama se agita pe langa mine,dar eu nici nu-i dadeam atentie.
  Eram acasa.Inapoi acasa.Inapoi la viata mea.Fara Klaus.Fara JK.Fara singurele persoane pentru care mi-as da viata.
  -Scumpo,te rog,spune ceva!Ma trase in bratele ei,si incepu sa-mi mangaie parul...sa-mi spuna ca totul e bine...Dar eu stiam ca se inseala.Nimic nu era bine.Nu fara ei.
  Am strans-o in brate,si-am izbucnit si mai tare in plans.

                                                          ***

  -La dracu!tipa Lumy din fata calculatorului.E inutil!Nu gasesc nimic!
  -Mai inearca!
  S-a intors cu fata spre mine,avand o expresie ce spunea clar c-a facut tot ce-a putut.
  -Imi pare rau...,i-am soptit.Doar ca...A trecut o luna!
  Veni imediat langa mine,si ma cuprinse in brate.
   -Te inteleg,draga mea prietena!Si n-ai idee cat de rau ma doare sa te vad asa...De-am putea gasi o solutie...
   -E inutil...Lacrimile incepura sa-mi cada.N-o sa-i mai vad niciodata!
   -Shhh.
   Trecuse o luna de cand ne intorsesem.O luna in care n-am incetat nici o clipa sa gasesc o cale de intoarcere.Dar in zadar.N-aveam nici un rezultat.Nimic.Nada.Zero.
   Fir-ar sa fie,simt ca innebunesc!
    -Fetelor,n-o sa va vina sa crede-ti cine a aterizat azi in Bucuresti,striga mama din sufragerie,apoi am auzit-o alergand spre camera mea.
    M-am desprins rapid din imbratisarea lui Lumy,mi-am sters lacrimile,si mi-am pus pe buze un zambet fals.Mama n-avea de ce sa afle ca eu sufar.
    -Cine?am intrebat-o.
    -Joseph Morgan!
    -Cine?!intreba Lumy uimita.
    -Joseph Morgan,actorul care-l joaca pe Klaus in The Vampire Diaries.
    -La Bucuresti?intreba din nou Lumy.Sunteti sigura?
    -Da.Tocmai l-a aratat la televizor.
    -Ce program?mi-a iesit intrebarea,repezindu-ma spre telecomanda.
    -ProTV.
    L-am deschis imediat,si-am dat pe ProTV.
    - Cat timp ne veti incanta cu prezenta dumneavoasta? il intreba o reporterita.
    - Am de gand sa stau cam o saptamana,apoi trebuie sa ma intorc la filmari.
    - Ce v-ati propus sa vizitati in aceasta saptamana?
    - Totul!Rase.Desi nu stiu daca o sa am timpul necesar.
    - Inainte sa incheiem,ce-ati dori sa le transmiteti fanilor?
    - Ca-i iubesc mult,si ca prietenul meu Ian ii saluta pe toti fanii de-aici.I-ar fi placut si lui sa ma insoteasca,dar e plecat in alta parte,impreuna cu Nina.Si cine stie...Afisa un zambet tipic Klaus.Poate cineva va avea ''ghinionul'' sa dea peste Klaus.
     - Cu siguranta asa va fii,spuse reporterita zambindu-i seducator.Cateaua!Drum bun spre hotel.
     - Multumesc.La revedere!
     - Pa! Ii facu cu mana pana se indeparta destul incat sa n-o mai poata observa,apoi se intoarse cu fata spre camera.Laura Grigorescu,in direct de la aero...Am inchis nervoasa.Cine se credea tipa aia?El e al meu!
     -Daca vreti sa iesiti,sa fiti inapoi acasa pana la 23:00,ca maine aveti scoala.S-a inteles?
      -Da,am spus amandoua de-odata,privind-o pe mama cum iese din dormitor.
      -Asa.Lumy se duse si inchise usa,apoi se reaseza pe pat.Ce facem?
      -Trebuie sa-l vad.
      -Stii cu nu e Klaus,nu?
      -Stiu,dar tot trebuie sa-l vad.
      -L-ai vazut la televizor.
      -Vreau in realitate!Trebuie!Daca isi aminteste de mine?
      -Ramo...nu e acelasi.
      -Trebuie sa ma conving.
      -Bine,bine.Ma privi pret de cateva clipe,si continua:Trebuie sa aflam la ce hotel s-a cazat. 

6 comentarii:

  1. extraordinar...sper ca iti vine inspiratia si ne incanti cu next-u >:D<

    ~xoxo~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place!
      Si eu sper:)

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Foarte frumos
    Te iubesc
    robii

    RăspundețiȘtergere
  3. Amelia te omor cu mana mea (criminala , stiu)....
    Cum naiba poti sa faci asa ceva ? Nu tie rusine ? Unde ti-e ratiunea ? Cu pluta pe marea moarta....:)):))
    Superb capitol si ma bucur ca ti-a venit inspiratia de ne-ai delectat cu inca un capitol minunat
    Sper doar ca Ramona sa il gaseasca din nou pe Klaus...
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)):))
      Ma bucur ca ti-a placut!
      Il va gasi...sau poate el pe ea...

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere