Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 23 mai 2012

Deep down it's just a boy who needs love-Capitolul 5


     Durere.Asta este singurul lucru pe care-l simt.Durere.
     Miroase a mucegai.
     Unde sunt?Ce mi s-a intamplat?
     Incheieturile ma ard.De ce?
     Incerc sa caut un raspuns,dar ma simt obosit.Ametit.
     Deschid ochii.
     Razele soarelui patrund printr-o fereastra mica,pozitionata pe peretele din fata mea,luminand putin incaperea.Probabil ma aflam mai mult sub pamant,decat afara.
     Mi-am mutat privirea spre incheieturile mele,si-am observat lanturile - imbibate in verbina - din jurul lor,ce coborau din tavan.Am incercat sa trag de ele,dar tot ce-am reusit a fost sa-mi produc mai multa durere,asa c-am renuntat,concentrandu-ma pe cele mai apropiate sunete.
      Liniste.Nici o masina.Nici o voce.Nici o miscare.Nimic.



      Caroline opri masina in fata casei Michaelson,si se duse rapid la usa,ciocanind disperata.
      Senzatia de neliniste era coplesitoare.Trebuia sa-l vada.
      -Klaus,sunt eu,Caroline!Te rog,deschise-mi!
      Usa se deschise,si pe ia isi facu aparitia Rebekah,cu niste ochi plini de tristete.
      -Trebuie sa-l vad pe Klaus!spuse Caroline imediat ce-o vazu.Unde e?
      -Nik...Incerca sa-si opreasca lacrimile,ce amenintau sa-i cada din nou,pe obrajii palizi.Nu este aici.
      -Cum adica nu-i aici?Atunci unde?Am nevoie sa-l vad!
      -Ce treaba ai tu cu el?o intreba Rebekah,brusc suparata pe blonda.Du-te la iubitul tau!Si-i inchise usa in nas.
      -Rebekah,n-am chef de cearta!Trebuie sa-l vad!Asa ca deschide-mi usa,si spune-mi unde este!
      -Pleaca!
      -Deschide!
      -Am spus sa pleci!
      -Zi-mi unde-i Klaus,originala ipocrita,ca-ti sparg idioata asta de usa!
      -Cum mi-ai zis?!Rebekah trase usa,si-o lua pe Caroline de gat,lipind-o de peretele casei.
      -Cum ai auzit!Si-a eliberat gatul din stransoarea ei,si i-a tras un genunchi in stomac.Acum spune-mi unde e!
      -Curva ieftina ce esti!O apuca de par,si o arunca intr-un copac.Nik nici n-ar fi trebuit sa te salveze!Trebuia sa te lase sa mori!
      Caroline lua o craca cazuta,si i-o infipse Rebekahi in abdomen,apoi o izbi de usa - care se sparse - dupa care ii mai trase un picior in stomac.
      -Unde e Klaus!?
      -Nu e treaba ta!ii striga Rebekah ridicandu-se,si rupand piciorul unui scaun,cu care vru s-o omoare pe Caroline,dar o mana puternica o opri.
      -Ce se intampla aici?intreba Elijah,luandu-i asa-zisa tepusa din mana,si arucand-o josCe v-a apucat?
      -Ipocrita de sorta nu vrea sa-mi spuna unde-i Klaus!ii spuse Caroline,tintuind-o c-o privire plina de ura,apoi continua pe un ton rugator,adresandu-i-se lui Elijah.Te rog,trebuie sa-l vad!Unde e?
      -Dispari d-aici,curva ieftina!zbiera Rebekah.N-ai ce cauta aici!Uita de Nik!El nu s-ar uita niciodata la o stricata ca tine!
      -Rebekah,de ajuns!interveni Elijah,pe un ton autoritar.
      -Dar...
      -Nici un dar!Suna-l pe Kol si afla pe unde este.Acum!
      Rebekah urca la etaj,injurand.
      -Din pacate nimeni nu stie unde e fratele meu.
      -Cum adica?
      -A fost rapit.
      -Rapit?!Dumnezeule!
      -Da.De mama!
      -A dracu' vrajitoare nesuferita!exploda Caroline.Fara suparare,Elijah.
      -Nu-i nici o suparare.Se aseza pe canapea,si-i facu si lu' Caroline semn sa se aseze.Acum spune-mi:De ce vrei sa atat de mult sa-l vezi?
      -Eu...Nu prea stiu...Isi trecu degetele prin par,apoi continua.Chestia e ca aseara am avut un vis groaznic cu Klaus,si m-am trezit tipand.Plus ca de atunci simt o durere in piep.Un fel de presentiment...Iar de dimineata - ca de cand am avut cosmarul n-am mai put sa dorm calumea - am stiu ca numai venind sa-l vad,imi va trece starea asta de neliniste.
       Elijah medita pret de cateva secunde,apoi o intreba:
       -Caroline,tu simti ceva pentru el?Raspunde-mi sincer.
       -Nu...defapt...cred ca da...De ce?
       -Fiindca din ce mi-ai povestit tu,s-ar parea ca tu si Niklaus sa fi sarvasit Legatura Sacra.
       -Legatura cum?
       -Legatura Sacra.Se intampla atunci cand un vamipr obsnuit - ca tine - bea sangele unui vampir original - ca el - ,plus c-ar trebui sa aveti sentimente intense unul pentru celalalt.Asa ca te mai intreb o data:Simti ceva pentru el?
       Caroline nu stia ce sa raspunda.Era confuza.
       Il iubea pe Tyler.Stia asta.Sau nu mai era ca inainte?Era posibil ca dragostea ce-o simtise pentru el,sa fi murit?
       Cumva ajunse sa simta ceva si pentru Klaus.Nu mai putea nega asta.Era evident ca se indragostise de varco-vampir.
       -Da,ii raspunse fiind mai sigura ca niciodata.M-am indragostit de el.
       -Atunci e posibil sa avem o seanta de-al salva cat mai repede din mainile nebunei de maica-mi.
       -Si cum naiba ne poate ajuta ea?se interesa Rebekah,refacandu-si aparita,avand grija sa-i arunce lui Caroline o privire plina de dispret.
       -Poate lua legatura cu el prin vis.Pe unde e Kol?
       -Chiar aici,striga Kol,intrand in sufragerie.Ce s-a intamplat cu usa de la intrare?
       -Am spart-o cu sorta.Ii zambi Caroline.
       Kol incepu sa rada.
       -As fi vrut s-o vad p-asta!
       -Puteam sa ne concentram pe ceea ce-i cu adevarat important?interveni Elijah,facandu-l pe Kol sa se opreasca din ras,pe Caroline sa zambeasca triumfator spre Rebekah,iar ea sa-i arunce priviri veninoase.
       Cu totii devenira seriosi. 

9 comentarii:

  1. Awww:x
    Ce frumos:x
    Nu-mi vine sa cred cat de departe duce dragostea lor:x
    Abia astept continuarea...
    Mor de curiozitate sa vad cum il salveaza:D
    Love you very much:*:*:*
    Monica~Your sister-in-law

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sunt sigura abia astepti next-ul.

      Love you too very very very much:*:*:*

      Miss Salvatore~Cumnatica ta

      Ștergere
  2. Oo abiastept continuarea .... Devine din ce in ce mai interesant ....
    Love you
    robii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!

      Love you too my darling:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Pune repede continuarea aia ca fierb aici :))...
    Deabea astept sa vad cum decurg lucrurile..
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti aduc niste ghiata? :))
      Ma bucur ca ti-a placut,si-o sa vad cad de curand pot veni cu next-ul.

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
  4. ca in bucatarie mancarea cea mai buna se face la foc mic
    asa a mai trebuie sa avem rabdare pana e masa gata

    scuze mie putin foame si incep sa derilez
    vreau si eu o felie de klaus :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fugi si mananca.
      Si sa sti ca ai dreptate cu fraza aceea:)
      Cine nu vrea:))Cred ca l-as manca si pe tot,daca dau peste el:))
      Si ma bucur ca ti-a placut!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  5. Ma bucur ca ti-a placut!:)
    Si ce i-a facut-o:))
    Da,doar e Elijah Michalson!
    Deocamdata am scris doar vreun sfert din capitol,si nu stiu pe cand il termin.Totusi,o sa incerc maine.

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere