Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 26 mai 2012

Dorinta~Capitolul 15:Planul


   -Rin Grand Hotel,spuse Lumy,intorcandu-se spre mine.L-am gasit.
   -Grozav!Sa mergem!Am sarit din pat,indreptandu-ma spre usa,dar Luminita m-a oprit.
   -Imbracata asa?
   -Da' ce are?
   Purtam o pereche de pantaloni de trening beji,si-un tricou alb.
   -Iarata-ma ca-ti spun asta Ramoniko,dar arati oribil.
   -Nu merg la intalnire.
   -Nu,nu mergi.Dar daca te prezinti asa in fata lui Joseph,cu siguranta s-ar speria de tine.Uite-te-n oglinda.
   -Eu cred ca delirezi.Mi-am dat ochii peste cap,si m-am dus in fata oglinzi.
   Avea dreptate.
   Aveam fata aproape palida,cearcane la ochii,dare de lacrimi pe fata...Iar parul il aveam prin intr-o coada neglijenta,si deveni cam cleios,pierzandu-si din stralucire.
   -Ai dreptate,chiar arat oribil.
   -Stiu,si de aceea trebuie sa ne punem pe treaba.
   -Dar daca nu plecam acum,nu vom mai avea timp.E 21:30!
   -Stai linistita,am deja un plan.
   -Care?
   -Te facem sa arati mai frumos,apoi ne prefam ca ne bagam la culcare.Iar cand maica-ta adoarme,ne strecuram afara.Desigur ca va trebui sa ne intoarcem pana se trezeste ea.
   -Esti cea mai tare!M-am dus spre ea si-am imbratisat-o.
   -Stiu,stiu.Acum tu treci la dus.
   -Da,capitane!
   Am intrat in baie,mi-am dat tot jos,si-am lasat apa calda sa-mi relaxeze muschii.Dupa care mi-am spalat si parul bine.
   M-am infasurat intr-un prosop,si-am iesit din baie.
   -Imbraca-te cu astea,imi ceru Lumy,aratandu-mi spre niste haine asezate pe pat,si ducandu-se si ea la un dus rapid.
   Am inceput sa-mi usuc parul cu feonul,apoi mi-am luat lenjeria intima de culoare mov.Imbracand apoi salopeta neagra de blug,si punandu-mi pantofii negri cu platforma si toc inalt,asezati langa pat.
   -Pe bune?Zici ca merg la discoteca.
   -I-a loc pe scaun,si nu mai comenta,spuse iesind infasurata intr-un prosop,si incepand sa scotoceasca prin sifonier.Nu te superi daca imprumut ceva de la tine,nu?
   -Normal ca nu.
   -Bun.Isi scoase niste colanti negri,o bluza tot neagra,cu manecile lungi si pe gat,apoi incepu sa-si usuce parul.Imbracandu-se apoi,si luandu-si si-o pereche de pantofi negri cu botul taiat.
   -Ce-i cu tot negrul asta?
   -Mi-amintisi de Damon.
   -Cred ca de transformi,i-am spus razand.
   -Cine stie.Lua o perie si incepu s-o treaca prin parul meu.Ce sa-i facem?
   -Nimic.
   -Poate sa-l ondulam...,continua,nebagandu-ma in seama.Da,il ondulam.
   Dupa ce cuafura mea era gata,a inceput sa ma dea cu putina pudra,creion negru,fard negru,rimel,si-un luciu de buze - care avea gust de ciocolata.
   -O sa-ti cada la picioare!exclama,privindu-si ''capodopera''.
   -Sa speram ca-i Klaus...
   Ofta,apoi se ocupa si de ea.
   Parul si l-a lasat liber,dandu-i un aer mai rebel,iar machiajul si la facut cam la fel.
   -Sunt gata.Imi zambi complice.
   Mi-am dat ochii peste cap,si am inchis luminile.Dupa care ne-am bagat amandoua in pat,si tragand plapama pana la gat,asteptand-o pe mama sa ne verifice.
   Cum a iesit,am aruncat plapama de pe noi,si ne-am rearanjat tinuta.
   -Sa merge,am soptit,deschizand usa usor,si strecurandu-ne pana afara.
   -Am reusit!Rasulfa usurata,apoi imi zambi.Hai sa-ti intalnesti iubirea.
   -Daca o fii el...
   -Parca eu eram aia negativista?
   -Stiu si eu...Poate n-ar trebui sa mergem.N-are cum sa fie el.
   -Doar mergand,vom afla,asa ca sa ne punem pe miscare.

                                                 ***

   -Salut frumosule,vorbi Lumy pe un ton senzual.Ne-ai putea spune si noua in ce camera este cazat Joseph Morgan?Ii zambi seducator,jucandu-se c-o suvita de par.
   Fata asta e nebuna!Dar trebuie sa recunos ca se pricepe.
    -S...sig-ur...,se balbai saracul baiat,sorbind-o din priviri.
    -Deci...
    -225.Etajul 4,camera 225.
    -Multumesc frumosule.Se intinse spre el,si-i lasa un sarut pe obraz,la care baiatul mai avea putin si lesina.Bietul baiat.
    -Sa mergem,imi ceru luand-o spre lift.
    M-am dus dupa ea,si-am asteptat sa se deschida liftul,apoi am intrat.
    -Si al treilea pas al planului e gata.Imi zambi complice.
    -Da' care a fost primul?
    -Infumusetarea,Ramoniko,infumusetarea.
    -Aha.Iar al doilea iesitul din casa,nu?
    -Da.Si-al treilea,filtrarea cu receptionerul pentru obtinerea camerei scumpului de JosephicaKlausika.
    -Nebuno!
    -Mersi de compliment!
    -Chiar te transformi in Damon!
    -Eeee...nu mai spune...?
    -Asta-i adevarul.Si acu' ce facem?
    -Cum ce facem?Treci la partea a patra a planului.
    -Care-i...?
    Isi lovi fruntea cu podul palmei,apoi spuse:
    -Afli daca e Klausika sau doar Josephica.
    -Usor de zis,greu de facut,am mormait in timp ce usile liftului se deschideau,anuntandu-ne c-am ajuns la etajul 4.
    Am iesit amandoua,si-am inceput sa ne uitam dupa camera 225.

7 comentarii:

  1. Sper as fie Klaus dar sa se joace putin cu ea si cand da sa place sa o sarute :*
    Lumy jaca dur dar sigur e dar de Tyler

    Astept cotinuarea mai repede
    TE IMPLOR!!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cine stie...
      Nu fi asa sigura ca-i duce dorul...
      Nu stiu cand va veni,dar voi incerca s-o aduc cat mai repede:)

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. ooo ce dor mia fost de povestea asta...mie dor si de celelalte si nu stiu cand o sa mai continui, dar eu o sa le astept

    ~xoxo~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut!
      Stiu ca pe la celelalte n-am mai scis de o gramada de timp...dar pur si simplu n-am putut.Imi veneau ideei,desigur,dar chestia e ca atunci cand ma pregateam sa astern cuvintele,nu-mi iesea nimic.
      Chiar daca habar n-am cand mai vin cu capitole noi pe cele la care a trecut mult timp,sa se stie ca n-am degand sa abandonez nici acar unul!Cand vin,vin,dar de renuntat,niciodata!

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. Pfff....Ce imi place de Lumy...imi aminteste de vechiul Damon...cel sarcastic si superb de sexy...nu actualul...ce iubaret si la locul lui...mai ceva ca un caine de casa....asculta tot cei zice Elena...bleahhh....sper sa-si revina in sezonul 4....si Klaus...Ahhh...sper sa fii tu...si sa o ti umpicutz pe jar pe Ramonica ta scumpa si draga...
    Astept nextul...
    Love you :X:X:X:X:X
    Xoxo
    ~Bebexutza...your biggest sister :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu,si mie...Daca nu-si revine in sezonul 4,ma declar fan oficial al lui Klaus!Ai auzit Damon?Asa ca daca nu vrei sa-ti pierzi fani,devino din nou acel bad boy care ne-a sucit tuturor mintile:X

      Love you too:X:X:X:X:X:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
    2. Anim la asta....Eu ma declar team Stefan :))))....glumeam... Team Klaus of course...:))
      Love you
      Xoxo
      ~Bebexutza...your biggest sister

      Ștergere