Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 3 mai 2012

Poze facute de mine


    Ce faceti?Toate bune?Eu sper ca da:)
 Rataceam si eu pe calculatorul meu,si-am mai aruncat cate o privire asupra pozelor.Si mi-a venit o idee.
 De ce sa nu le pun pe blog?

                     Ghiciti la cine m-am gandit,cand am desenat aceste initiale?Exact!Damon Salvatore!
                                   Asta-iarna,intr-o seara.N-aveam ce face.


Aici este jucariile mele de plusi preferate.In stanga e Pufulete,iar in dreapta e James Jr.Pe amandoi i-am primit de ziua mea.


Curtea mea pe timp de iarna.


Asta...:)) E de asta-iarna.Imi pregatisem o ompleta,si mi-a venit s-o fotografiez:))


Sper ca nu va fac pofta de clatite,ca eu deja mi-am facut:)) Poza am facut-o tot asta cam spre sfarsitul iernii,cand pe prietena mea Lumy a gasit-o clatitele:)) Nu puteam s-o refuz,nu?Asa c-am facut.Chiar daca eu nu prea aveam chef.


Aici e Bobita,catelul unui vecin,sau cum ii mai spun eu ''Nebunu' meu''. E adorabil:X


Aici sunt zambilele mele.


Si parfumelele...[nu stiu sigur cum se numesc,dar eu asa le stiu]


Si lalelele...



Si la ultima,narcisele.


Iar asa arata curtea mea primavara.



Aici este cimitirul.


Aici e florile unui mar,si o albina.


Aici e strada mea.Dar mai mult m-am concentrat pe cer si nuc.


Liliacul meu.


Nori pufosi si frumosi.Pozati din spatele casei mele.


Iar aici e o pisica care zaboveste mult pe la mine prin curte.Nu-i asa ca-i draguta?


Si cam astea au fost.Va pup:*:*:*:*:*:*

10 comentarii:

  1. Sunt asa adorabile toate:-X:-X:-X:-Xmi ai facut pofta de clatite:-(
    Te iubesc robii:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:
    -*:-*:-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam eu ca va voi face pofta:))
      Si multumesc:X

      Love you:*:*:*
      :*:*:*
      :*:*:*
      :*:*:*
      :*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  2. Sunt toate minunate! Cred ca ar fi grozav daca ai incepe un "jurnal foto". Adica in fiecare zi(sau macar odata la 2 zile) sa postezi o fotografie facuta de tine si o scurta descriere. Ar fi ceva ce si eu as vrea sa incerc, insa nu vreau sa fiu singura... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Imi place ideea:)Si cred c-o s-o pun in practica.

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  3. malatur si eu
    si poate pun azi cateva
    pana atunci dau fuga sa mai fac poze
    :)) :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa nu uit acum ma duc sa fac clatite :*

      Ștergere
    2. Ma bucur ca te alaturi si tu:*
      :))Sa-mi dai si mie:))

      Love you:*:*:*

      Miss Salvatore

      Ștergere
  4. Clatite...si eu vreau...ce pofta mi-ai facut...
    Superbe florile...imi place curtea ta...
    Eu am o curte mare incat nu o cuprind intr-o poza...poate o sa fac si eu asa un jurnal cu poze...
    Love you
    Xoxo
    ~Bebexutza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi-hi:))Acum imi facusi si eu pofta,revazndu-le:))
      Mersi!:)
      Sa-ti faci!

      Love you too:*:*:*

      Miss Salvatore~your little sister

      Ștergere
  5. Cimitiruuu'!!!!Vreau si eu la cimitir=D

    RăspundețiȘtergere