Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 8 decembrie 2012

Oare cine-si sarbatoreste ziua azi?





    Exact! - este chipes,are ochi albastri si joaca in The Vampire Diaries - este faimosul si unicul Ian Somerhalder!Astazi implineste varsta de 34 de ani,si desigur ca si noi trebuie sa-i uram un ''La multi ani!'' plin de caldura si iubire!


                                         Happy Birthday!!!!!

Un comentariu:

  1. Nu ti s-a parut doar tie,chiar ii statea super-bine in uniforma:X
    Am vazut si eu episodul azi,si...MAMA!SENZATIONAL!
    Si m-am bucurat c-am revazut-o pe Lexi:X
    Iar cand Damon i-a cerut lui Charlote sa-l uite...Trebuie sa recunosc ca mi-a parut rau pentru es.Se vedea ca era indragostita nebuneste de el.Iar in momentul cand Lexi i-a zis lui Damon sa nu mearga cu Stefan...sa-l lase sa plece singur...Momentul ala chiar m-a facut sa-mi dea lacrimile.Iar momentul in care s-a terminat episodul!...Lasandu-ne intr-un mega-suspans pana data viitoare!...Doamne!


    Intr-un cuvant:MORTAL!


    Love you too siss:X:X:X:*:*:*


    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere