Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


joi, 20 decembrie 2012

Life [ partea a II-a ]


   
    Ajunsi in Atlanta,am luat un taxi si ne-am indreptat spre spitalul unde era Ian.Unde am dat de o gramada de fani care venisera sa-i fie alaturi,si de jandarmi.
    Mi-am facut loc prin multime,tarandu-l si pe Laur dupa mine,apoi am intrat in spital.Dupa care ne-am uitat dupa familia lui Ian,gasind-o intr-un final la etajul unu.
    -Buna ziua!am spus,simtind deja cum lacrimile ameninta sa-mi paraseasca ochii.
    -Buna ziua!raspunse mama lui Ian,de pe scaun.
    -As vrea...
    -Nu-mi spune ca sti tu esti o fana innebunita!ma intrerupse tatal lui.Chiar n-aveti ce face?Nu vedeti in ce stare e fiul meu?
    -Eu...
    -Te rog sa pleci,domnisoara,n-ai ce cauta aici!continua,nelasandu-ma sa zic nimic.
    Mi-am inghitit lacrimile,si m-am intors sa plec,nedorind sa-i mai deranjez,cand camera a inceput sa se invarta cu mine.
    -Raluca!striga Laur panicat,prizandu-ma inainte de-a face cunostinta cu podeaua.Iubito,esti bine?
    -Da,sunt OK,am incercat sa-l linistesc,tinandu-ma de el,caci altfel riscam sa cad.
    -Nu prea pari.M-a ajutat sa ma asez pe-un scaun.
    -Sunt bine.Doar putin obosita.
    -Vrei sa chem un doctor?
    -Nu-i nevoie.
    -Plecati cu teatrul vostru in alta parte,zise tatal lui Ian apasat.
    -Robert!il mustra sotia lui.
    -Plecam imediat,l-am asigurat,ridicandu-ma brusc,insa am facut o greseala,deoarece ameteala a revenit - si de data asta mai puternica.
    -Gata,trebuie sa te vada un doctor!
    -Nu!l-am prins de brat,si l-am rugat din priviri sa nu mai insiste.
    -Bine,dar daca continui asa nu voi avea de ales.
    -Am inteles.Am zambit slab,iar el si-a lipit buzele de fruntea mea,depunand un sarut.
    Pe hol se auzi zgomotul unei usi deschizandu-se,iar Nina isi facu aparitia,aratand distrusa.image
    -Gata,scumpo!Edna Somerhalder se ridica si-o imbratisa strans pe Nina.Vei vedea ca va fi bine.
    -Nu vreau sa-l pierd!spuse ea,printre sughituri.Nu vreau!
    -Nu-l vei pierde!Shhh...Gata,gata...

    Minutele se scurgau,iar eu si Laur eram inca aici,deoarece refuzase sa plecam atat timp cat aratam asa.Iar intre timp imi adusese o cafea si-un sandwich,spunandu-mi ca poate-mi voi reveni daca mananc ceva.Dupa care mi-a cerut sa ma odihnesc putin,lucru care l-am si facut,si de astfel si Nina.

    Fix cand am deschis ochii,nemai simtindu-ma obosita dupa un mic somn,am zarit un doctor iesind din salonul lui Ian.
    -Cum se simte,doctore?il intreba sora lui Ian.Va fi bine?
    -Seantele de-asi reveni sunt foarte mici,avand in vede situatie in care e.Iar cel mai probabil ar trebui sa va ganditi daca vreti sa-i donati organele.
    Robin izbucni in plans,si la fel si doamna Somerhalder,iar Nina alerga disperata spre doctor.
    -Va rog,salvati-l!Nu-l lasati sa moara!Va rog!
    M-am ridicat,vrand sa ma duc s-o consolez,da' inainte da-a mai face vreun pas,am lesinat.
Posted Image

 
   Cand m-am trezit,Laur era langa mine,iar eu eram intinsa intr-un pat de spital.
   -Ce s-a intamplat?
   -Ai lesinat,aia s-a intamplat.Ti-am zis ca trebuia sa te vada un doctor,da tu nu!
   -Imi pare rau...
   -Ce-a fost a fost.Important e ca esti bine.
   -Da.Ian?
   -La fel.
   -Nina?
   -Tu cum crezi?
   -Distrusa.M-am ridicat in sezut,si i-am spus sa-mi aduca ceva de baut.
   -Revin imediat,scumpo.Imi lasa un sarut in crestetul capului si iesi din salon.
   M-am intins la loc,dorindu-mi din tot sufletul ca tot ce se intampla sa fie doar un vis urat,cand ze auzi un ciocanit in usa.
   -Intra!
   Usa se deschise,si pe ea isi facu aparitia Nina,avand ochii rosii de la atata plans.
   -Hei.
   -Hei,am repetat si eu,ridicandu-ma in sezut.  
   -Cum te simti?
   -Bine.Tu?
   -Asa si asa.
   -Imi dau seama.Ian?
   -La fel.Nu da niciun raspuns,iar doctorii ne preseaza sa ne gandim la...S-a oprit brusc,izbucnind in plans.Imi cer scuze!
   -N-ai de ce,i-am spus,imbratisand-o.Inteleg foarte bine prin ce treci,iar idiotii aia...Ei bine,daca nu renunta la prostiile alea o sa-l cunosca pe Damon Salvatore furios!Si nu cred c-o sa le placa.
   Nina se desprinse din imbratisare,razand usor,apoi ma saruta pe frunte.
   -Odihneste-te,draguto!Si-ti multumesc ca-i esti alaturi.
   -Oricand.
   Nina iesi,iar imediat dupa aceea isi facu aparitia si Laur.
   -Ce faci,printesa?Se aseza pe marginea patului,si-mi inmana o sticla de suc la jumate.Am vazut-o pe Nina iesind.Ce-ati vorbit?
   -Nu mare lucru.Am desfacut sticla si-am luat o gura.Doar mi-a spus ca-mi multumeste ca-i sunt alaturi lui Ian.Dupa care am mai sorbit inca una,ajungand apoi sa golesc toata sticla.
   -Usor,setila.chicoti Laur.
   -Acum ma simt mai bine.
   -Si eu la fel.
   -Cand te-ai simtit tu rau?
   -Iubito,daca tie ti-e rau,si mie mi-e.
   L-am luat de mana si l-am sarutat scurt.
   -Te iubesc!
   -Si eu,printesa,si eu.
    
                

2 comentarii:

  1. Aww,ce dragut.Sper ca Ian sa se faca cat mai repede bine.Daca nu il faci bine,promit ca vin peste tine cu tot cu Damon Salvatore.Si nu cel bun.Cel bad boy,scumpo.Hahahaa.Sa vad cum sacpi tu de el.
    cu drag,
    Roberta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a inteles,sefa':))Iti promit ca-n partea a treia isi va reveni.

      Love you my dear:X:X:X


      Miss Salvatore

      Ștergere