Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


duminică, 23 decembrie 2012

Hello!



     Ce faceti dragilor?Cum e in vacanta?

      Eu am facut zilele trecute sarmalele - ma rog,eu le-am infasurat,iar mama s-a ocupat mai departe -,si aseara mi-am agatat un balon la fereastra - care-i chiar pe partea unde dorm eu.Si cum azi-noapte nu prea aveam somn,l-am fatait o vreme:)) - sunt asa copil mic:))
   Alta chestie noa ar fi ca mi-am facut cont pe wattpad.Am pus Uite ce patesti daca dai de Klaus Mikaelson , Laboratorul si Mysterious guy. Si-am inceput sa lucrez la o noua poveste - Iubire de sange - despre o muritoare care se indragosteste de regele Iadului,da' din pacate nu prea pot fi impreuna.Deocamdata am scris doar primele doua capitole.

 Oricum,pentru cei interesati,ma gasiti aici: http://wattpad.com/MariaSalvatoreM


       Acum va las sa va delectati c-o melodie bestiala.


De fiecare data cand o ascult ma gandesc la Damon:X - nu-i nou,nu?:)) Voi la cine va ganditi?

  
                                                                              Va iubesc dragilor!:X:X:X

                                                                                              ~a voastra Maria Salvatore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu