Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


sâmbătă, 15 septembrie 2012

prada de groaza


  Eu am citit cateva povesti mai pe la inceput (pg 1-15) apoi mi-am adus aminte cate ceva si am zis sa postez... asa:

1) eram la tara in vacanta de vara cu inca o prietena... pe la 10 seara noi doua pe ulita goala. si aveam obiceiul sa mergem pana la sosea si sa ne intoarcem si tot asa pana la un momentdat cand langa gardul primei case de la sosea am vazut o umbra, parea o femeie imbracata in negru cu ceva lung (parea coasa..serios) in spate ... luminile de la sosea erau stinse ... ne-am speriat groazanoic si acum cand ne aducem aminte stam si ne gandim ce a fost acea umbra...

2) circula la un moment dat o poveste in sat cum ca la nu stiu ce vecin (aveam vreo 7-8 ani) au intrat diavolii in podul casei si au petrecut si au dansat multe seri la rand ...cica a chemat preotul si cand a ajuns la poarta nu a putut intra in curte ...chestii care pe mine m-au marcat si de atunci nu m-am mai urcat in podul casei dupa lasarea intunericului.

3) am oroare cand vad sange in scara blocului imi fac tot felul de scenarii ca cineva a murit si a fost tarat ...si legat de asta nu odata am visat ca in spatele blocului dupa ce treci printr-un gang este diavolul care omoara oamenii si le mananca creierul... si dusa la biserica am fost si am tinut post si toate cele..dar eu continui sa visez acelsi vis..in ultimul timp mai rara dar aveam o perioada in care visam cred ca in fiecare saptamana.

4) si legat de vis eu cateodata visez ca nu ma pot misca ...tip la mama sa ma miste , sa-mi faca ceva dar pur si simplu nu ma pot misca si incep sa transpir si sa ma sufoc... De la ce o fi???


Cam asta e ce mi sa intamplat mie si imi da fiori de fiecare data cand imi aduc aminte... mai sunt si altele dar slabute...

   Sursa: http://www.roportal.ro/discutii/topic/72402-povesti-de-groaza/page__st__850

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu