Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 28 septembrie 2012

Daca...



                       O iubire de vara,
                 O iubire de toamna.
             Doar asta a fost,
         Si-asa va fi mereu.

             Caci eu pentru tine,
                Nu-nsemn prea mult.
                   Iar de-ar fi fost sa fie,
                      Lumina mi-ai fi adus.

       O lumina de iubire,
     Presarata cu saruturi.
  Si amestecata,putin cate putin,
Cu-n strop de fericire.

                      Te-as fi tinut pe veci,
                        La al meu piept.
                          Si ti-as fi dat in dar,
                             O bucatica din inima mea.

                   Iar cand soarele ar fi rasarit,
             Alintandu-ne cu razele sale.
                       Dragoste vesnica,de-ndata,
               Eu ti-as fi jurat.

                          Si mereu al meu ai fi fost,
                       Precum al ei esti acum.
                            Si-n locul buzelor ei,
                                Pe-ale mele le-ai fi sarutat.

3 comentarii:

  1. Femeie esti incredibila!!
    Gata stiu cine este Eminescu secolului asta!
    Mi-ai trezit niste amintiri...brrrr...ma i-au fiorii:))
    Superba:x
    Bafta in continuare;)
    Love you very very much forever:*:x
    M~Cumnatica ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,femeie:))
    Uau,Eminescu...Asta chiar e...UAU!!!!Sa fiu comparata cu Eminescu,care a fost un autor stralucit,e...UAU!!!

    Multumesc mult,cumnatico:X:*:*:*


    Love you too very very much forever:x:*


    Miss Salvatore~Cumnatica ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce scumpo:*
      Pai pentru ca meriti.
      Love you forever:*:x
      M~Cumnatica ta

      Ștergere