Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


vineri, 29 noiembrie 2013

My name is Chucky






M-am lasat pe patul moale,rupta de oboseala.

-Ia uite ce-am gasit,zise Colin,aratandu-mi o papusa.

-Hai lasa-l pe Chucky,si vin-o langa mine.

-Poate o sa ne omoare in somn,rase,aruncandu-mi o privire - cica - malefica.

Am oftat fustrata,intorcandu-ma cu spatele la el.

-Ce,acum n-am voie nici sa glumesc?

In curand i-am simtit degetele plimbandu-se pe spatele meu,in timp ce-mi lasa saruturi pe gat.

-Colin,am oftat.Mi-e somn.Nu putem s-o lasam pe maine,te rog?

-Dar esti asa sexy...mi-a soptit la ureche,intorcandu-ma cu fata spre el.

-Uh,ce ghinion pe mine.

S-a napustit asupra buzelor mele,trezindu-ma dintr-odata la viata,alungandu-mi si ultima farama de somn.Saruturile lui erau unicie.Pasionale.Salbatice.Pline de mister.Niciodata nu ma puteam satura din a-i gusta buzele.De fapt,daca era dupa mine,numai asta voiam sa fac in fiecare secunda din zi.Erau un deliciu ceresc.

-Acum te poti culca,replica zambindu-mi dulce.

-Iti bagi joc de mine?

Chicoti,lasandu-mi un pupic pe frunte.

-Noapte buna,iubire mica.

Inchise veioza,cufundand camera in intuneric.

-Esti rautacios,m-am enervat,intorcandu-ma cu spatele.Moment in care mi s-a parut ca aud niste pasi.

M-am ridicat in sezut,cautandu-i mana lui Colin.

-Ai auzit?Aprinde putin lumina.

-Nu-i nimic.Culca-te.

-Sunt sigura c-am auzit ceva.

-Probabil din cauza oboseli.

M-am intins la loc,luandu-l in brate.

-Cred ca ai dreptate.

N-a durat mult pana sa adorm,trezindu-ma abia in jur de zece.

Colin era in baie - auzeam dusul mergand - ,asa ca m-am gandit sa-i fac o supriza.M-am dezbracat repede de haine,si-am intrat peste el.

-O Doamne!am tipat,vazand sangele care i se scurgea de pe trup,luat de apa.

S-a intors cu fata,apucandu-ma de brate si lipindu-ma de el.

-Buna dimineata,iubire!Zambetul de pe fata lui semana cu a-l unui maniac,iar privirea lui ma speria.Parca nu mai era Colin.

Am inceput sa ma zbat pana am reusit sa scap de mainile lui,fugind la bucatarie.Nu stiam altundeva unde sa ma duc - mai ales ca eram si goala - si-n plus,parea cel mai sigur loc.Adica acolo tineam cutitele,daca aveam nevoie de arma.

Am inchuiat usa,cautand apoi ceva cu care sa ma acopr.Si Slava Cerului,am gasit o camasa de-a lui Colin - numai ca era plina de sange.Totusi,am imbracat-o,nevrand sa umblu gola.

-Wanda,iubire,pe unde te ascunzi?

Am luat repede un cutit,si m-am bagat sub masa.

-Esti in bucatarie,nu-i asa?A incercat usa,da' n-a putut s-o deschisa,asa c-am rasuflat usurata.Numai ca doua minute mai tarziu l-am auzit lovind-o cu-n topor.Chiar credeai ca o usa inchisa ma poate opri?

Am inghitit in sec,moarta de frica.Nu-mi puteam da seama de ce se comporta asa.Il cunosteam de trei ani,si niciodata nu daduse vreun semn c-ar avea vreo latura criminale.De fapt,nu putea sa fie in stare de crima.Il stiam prea bine.

Atunci ce se intampla cu el?

-Bau!

M-am dat in spate,iesind de sub masa,dupa care am luat-o spre iesire.Numai ca m-a prins de brat,trantindu-ma jos.M-am lovit la cap destul de rau,si-am mai scapat si cutitul.Minunat!

-Te prinde bine rosul.Ranji,urcandu-se peste mine.

-Colin,te rog!Tu nu esti asa!

A inceput sa rada,plimband cutitul care-mi cazuse pe obraz,si coborand pe gat.

-Iubire,scumpul tau Colin e mort.

-Ce?

-Exact ce-ai auzit.E mort.Nu se mai intoarce.Zboara printre norisori.

-Dar...

Isi apropie fata de-a mea,si-mi sopti la ureche:

-Numele meu e Chucky.

-Asta e imposibil!N-are cum...!

-Acelasi lucru l-a zis si surioara ta inainte de-ai scoate ochii.Si unde a adus-o?Nicaieri.

-Nu...Jenna...nu se poate....Lacrimile au inceput sa cada siroaie pe obrajii mei.Jenna era moarta?Colin era mort?Chucky era real?Dar cum erau posibile toate astea?Era doar un film!Doar un film stupid!

-Stai calma,iubire,o sa-i revezi curand.Cobori cu cutitul deasupra inimii,apoi un zambet prevestitor de rau ii aparu pe chip.Sau poate nu.

Ce vrea sa insemne asta?

S-a ridicat picioare,luandu-ma de par si trantindu-ma pe-un scaun.

-Sa nu incerci sa fugi,sau ti-o iei,m-a avertizat,ducand varful cutitului in dreptul ochiului drept.

Am incuviintat speriata,neputand sa ma gandesc decat ca Jenna si Colin erau morti.Cum era posibil asa ceva?Cum?

Si-a dat tricoul jos,rupandu-l in fasii,dupa care mi-a legat mainile si picioarele.

-Ce-ai de gand sa faci cu mine?m-am facut curaj sa intreb,in ciuda faptului ca nu voiam sa stiu.

-Pentru inceput,cred c-o sa te torturez putin.Dupa care mai vedem,iubire mica.

-Nu-mi zice asa.

-De ce?Credeam ca-ti place.Si-a tras si el un scaun,asezandu-l cu spatarul spre mine.

-Tu nu esti Colin.

-Exact.

-Asa ca nu vreau sa-mi zici asa.

-Oh,iubire mica!Tu ai impresia ca mie imi pasa de ce vrei tu?

Am clatinat din cap ca nu.

-Atunci gandeste inainte sa vorbesti,sau iti tai limba.

S-a dus la aragaz,aprizandu-l.Dupa care a pus cutitul deasupra flacarii.

Asta nu-i deloc bine!

-Esti pregatita?mi-a zambit,apropiandu-l de fata mea.

-Te rog,nu!

A lipit lama incinsa de obrazul meu,facandu-ma sa tip de durere.Apoi a taiat primi trei nasturi de la camasa,trasand o linie verticala deasupra sanului stang.Ignorandu-mi complet tipetele si rugamintile,mi-a impins scaunul aproape de masa,si mi-a desleghat una dintre mani.Dar numai pentru a mi-o pune pe masa,si-a mi-o injunghia cu cutitul - care iesea pe partea cealalta a mesei.

-Stai confortabil,iubire mica?

-Du-te dracu'!

-Nt.Nu te-a invatat mamica ca nu-i frumos sa injuri?

A mai facut rost de inca un cutit,prizandu-mi si cealalta mana.

-Fii cuminte pana ma intorc,a zis,batandu-ma usor pe obraz,iar eu l-am scuipat in fata.Urat din partea ta.

A plecat,intorcandu-se cu niste cuie si-un ciocan,pe care a inceput sa mi le bata in degete.Cate un cui pentru fiecare deget,de la fiecare mana.Imediat dupa,scotand cutitele.

-Acum ghicesti ce urmeaza?

-Sa arzi in Iad?

-Imi placi.Esti amuzanta.Da' nu asta e raspunsul.


S-a dus in spatele meu,si mi-a rupt camasa.Dupa care a luat un cutit,incepand sa-mi faca taieturi.

-Raspunsul era:ma semnez.

S-a intors in fata mea,zambind satisfacut.

-Si ce-ai de gand sa faci in continuare?Sa-mi tai fiecare bucatica din corp?

-Sa stii ca nu-i o idee rea,zise,ganditor.

La dracu'!Eu si gura mea mare!

A inceput prin a-mi taia urechile,coborand apoi la picioare si taindu-mi degetele.Apoi a continuat cu cele de la maini,urmand apoi sa ma injunghie in abdomen.

Asta era.Ultimile mele clipe.Stand pe jos,plina de sange,in timp ce-mi asteptam moartea.Ea era singura care-mi putea alunga aceasta durere.Singura care-mi mai putea alina suferinta.Singura...


Chucky i-a injunghiat inima,adancand-o astfel intr-un somn adanc.Era timpul sa plece.Sa-si caute o noua familie cu care sa se joace.Iar noua infatisare ii convenea de minune.

In sfarsit era viu.Dupa atata timp,in sfarsit era facut din oase si carne,nu din plastic.

Ce se va mai distra.
                                                 
                                        


                          The End

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu