Inima nemiloasa
ochi de gheata
asculta-mi ruga:

iubeste neincetat
iubeste fara frica
iubeste pan-la final

Versuri by Maria


miercuri, 20 noiembrie 2013

I'm gay.So what?

                    


- Sarut! Sarut! Sarut!

Glasurile colegilor nostri rasunau la unison, impingandu-ne unul in altul.

Andre mai trase un fum din tigara, dandu-i-o Carinei, apoi isi apropie buzele de-ale mele, in timp ce mainile lui poposeau pe umerii mei. Mi-am dus mainile pe spatele lui, intrand in joc. Era doar un simplu sarut, asa ca de ce mi-as face probleme? Doar o provocare, ca intre prieteni. Fetele se sarutara primele, iar acum era randul nostru.

- Ohooo, nebunilor! chicoti Janina, dand un pahar de gin pe gat.

Ne-am desprins, razand amandoi.

- Nu vreti sa va luati si-o camera? vru sa stie Carina, inchizand camera de la telefon. Asta cu siguranta va ajunge pe internet.

- De ce nu-ti iei tu si Janina? i-am intors-o, trantindu-ma pe-o canapea si  turnandu-mi un pahar de vodka.

- Bine zis! ma felicita Andre, luandu-mi sticla si dand cateva guri mari pe gat.

- Tot ce zic e ca pareati foarte prinsi, comenta Carina, terminand in sfarsit tigara care se plimbase pe la toti.

- Enorm de prinsi! facu si Janina, trecandu-si limba peste buze.

Andre chicoti, in timp ce eu mi-am dat ochii peste cap.

- Mai vrei o tura, Dominik? incerca nebunu’, asezandu-se in dreapta mea.

- Cred c-o sa zic pas.

Dominik Kanias – asta’s eu. Nouaspe ani impliniti de curand, c-o famile de rahat – tata betiv si mama abia de da pe acasa, fiind mereu plecata din tara cu afaceri - plus cei mai retardati prieteni de pe pamant: Andre Faris, mare afemeiat si c-o droaie de absente. Ar fi o minune daca va absolvi – nu ca eu as fi mai breaz. De fapt, cred c-o sa fim amandoi exmatriculati daca se afla  c-am intrat in biroul directorului si i l-am stropit biroul cu pipi.



Andre e un tip foarte chipes – nu degeaba umbla toate gagicile dupa el - cu niste ochi de-un caprui-ciocolatiu si-un par brunet si rebel.




Carina Barnes: blonda, scunda si extreme de enervanta cand cineva se ia de adoratu’ ei Damon Salvatore – revino-ti fato! E doar un personaj fictiv! Da’ noo, nu vrea sa inteleaga.




Si-n cele din urma, Janina Curtis. Cea mai buna prietena a mea de la gradinita, plina de viata si singura persoana care-ti va spune adevarul in fata, indiferent de orice.



- Daca zici tu, mormai, band incontinuu din sticla.


M-am ridicat, luand-o spre iesire. Aveam nevoie de-un pic de aer curat.

- Prinde-maa...! facu Andre, aparad in spatele meu.

M-am intors fix cand era sa cada, asa ca l-am prins.

Si atunci s-a intamplat.

M-a sarutat. Din nou.

Numai ca de data asta era altfel.

                                                 * * *

Am deschis ochii, blestemandu-mi alarma de la telefon, dupa care am aruncat cu el in perete.

Okey, cred ca de data asta s-a dus de tot. Nu era prima data cand il tranteam.

M-am ridicat cu greu din pat, intrand la dus. Poate niste apa-n fata ma va scoate din mahmureala asta. Ma durea capul ingrozitor, iar amintirile de azi-noapte erau inca in ceata.

Oare cum am ajuns acasa?

She's got a smile it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I'd stare too long
I'd probably break down and cry



Mi-am auzit melodia de pe ring-tone, ceea ce insemna ca mobilul era inca in viata. Dar ma intreb: Oare pentru cat timp?

Am oprit dusul si m-am dus sa verific cine ma cauta.

- Alo?

- Hei, broo!

- Andre! Hei!

- Auzi, tu-ti mai amintesti ce s-a intamplat aseara?

- In afara de tigari si alcool? am chicotit, trantindu-ma in pat.

- Da...chicoti si el.

- Stiu ca ne-am sarutat. Provocarea.

- Da. Provocarea. Asa-i.

- Ne-am sarutat si dupa? Imaginea tocmai imi veni in minte si voiam sa fiu sigur ca nu era doar vreun vis ciudat.

- A...cred... Nu stiu sigur.

- Aha...

Andre scoase un oftat fustrat si parca-l si puteam vedea cum isi trece degete prin par - un tic de-al lui.

- Hai ca ne vedem la scoala. Bye!

Si inchise.

- Okey...

Am inceput sa ma imbrac, dupa care mi-am pus ghiozdanul in spate si-am tulit-o. Gasca ma astepta in curte, ca de obicei: Janina plimbandu-si limba prin gura iubitului ei, Carina cititnd noutati despre Ian Somerhalder si Andre facandu-i curte vreune-i boboace bune.

- Jani, draga, mai respira, am glumit, tragand-o de par.

- Ori e surda, ori se preface, zise brunetu' meu preferat.

- Eu cred ca incearca sa-i ajunga in alta parte, numai ca pe directia gresita, comenta Carina, atragandu-i Janinei atentia.

- Mainile mele deja se ocupau de acea parte, numai ca tu erai prea preocupata cu Damon al tau, ca sa observi.

- Si ma bucur! Din cate imi amintesc, suntem intr-un loc public. E aiurea sa faci chesti d-astea aici.

- Pun pariu ca daca ti-ar cere-o Ian, ati face sex si-n biserica, in timp ce preotul tine slujba, i-o arunca ea.

Carina ii arunca o privire urata, intorcandu-se la telefonul ei. Lucru care-l facu si Janina - numai ca nu la telefon, ci la iubitu' ei. Care apropo, era um mare dobitoc. Uneori ma intrebam ce-o vazuse la el, in afara de fizic. Era prost de bubuie.

- Un nou parfum? l-am intrebat pe Andre, facand semn cu capul spre cutia din mana lui.

Ranji.

- Da, tocmai l-am primit de la Laura nu-mai-stiu-cum. Esti gelos?

Mi-am dat ochii peste cap, razand.

- Ai vrea tu.

Ridica din umeri, mentinandu-si zambetul.

- Poate.

Mi-am ridicat o spranceana, iar el s-a apropiat de mine, punandu-si palmele pe umerii mei.

- Ai chef de joaca? m-am interasat, lasandu-mi ghiozdanul sa cada jos, ducandu-mi apoi mainile pe spatele lui.

Incuviinta, frecandu-si buzele de-ale mele. Intre timp, eu imi plimbam degetele pe sub tricoul lui, nerealizand ca toti se holbau la noi. El a urcat cu palmele pe gat, incepand sa ma sarute.I-am raspuns,ducand totul la alt nivel.Acum limbile noastre se duelau, fiecare incercand s-o supuna pe cealalta. Niciunu' nu voia sa se dea batut, asa ca-am tot continuat pana-n momentul cand a trebuit sa cautam aerul.

Amandoi respiram scandat, inca extenuati de ceea ce tocmai se intamplase. Si-atunci am realizat.

Ma indragostisem de Andre.

- Asta a fost foarte intens! exclama Janina.

- Cu siguranta mult mai mult ca la petrecere, continua Carina.

Ne-am intors cu fata spre ele, zambind intr-un fel ciudat. Era clar ca nici eu, nici el, nu stiam cum se ne descuram intr-o astfel de situatie. Chestia de mai devreme...Ne-am cam lasat dusi de val.

Dintr-o data m-am simtit tras prin multimea de elevi socati si confuzi.

- Mergem la mine, mi-a strigat Andre peste umar.

                                                         * * *


Nici bine n-am ajuns, ca s-a napustit asupra mea. Desigur c-am intrat in joc, incepand sa-i scot hainele. Si-n mai putin de cinci minute eram deja in mijlocul actiunii.

Nu stiu cum se intamplase, dar ma indragostisem de cel mai bun prieten al meu. Iar chestia cea mai ciudata era ca nu regretam. Asta ca oricat de aiurea l-i se va parea unora, eu n-aveam de gand sa dau inapoi.

Eram gay. Si ce?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu